داشتن اندامی متناسب و اضافه وزن نداشتن آرزوی آسانی نیست اما باید برای آن تلاش کنید. این روش یک رژیم لاغری معروف به رژیم دانمارکی است که به عنوان یک روش سریع شناخته می شود.

آشنایی با رژیم دانمارک

رژیم دانمارکی ، مانند رژیم غذایی کانادایی ، ادعا می کند که اگر قوانین را رعایت کنید ، می توانید 6 تا 8 کیلوگرم در 13 روز کاهش دهید ، که محققان از این رژیم خودداری می کنند ، اما اگر کسانی که می خواهند سریع وزن خود را کاهش دهند ، می توانند از این رژیم کمک بگیرند. ، این رژیم ، اگرچه می توانید ما را به سرعت به خواسته ما برسانید ، اما باید بگویید که کار آسانی نیست.

این رژیم در دانمارک بسیار معروف است و توسط پزشک دانمارکی توصیه می شود که وظیفه اصلی او خوردن غذاهای بسیار کم کالری است که فقط باید رژیم خود را رعایت کنید. این رژیم می تواند انتخاب خوبی برای سم زدایی بدن باشد ، غذاهای رژیم دانمارکی بسیار متفاوت و خاص هستند و شما نمی توانید هیچ تغییری در آن ایجاد کنید. یا مصرف آنها را افزایش یا کاهش دهید. شما باید از لیست 13 روز غذایی ارائه شده در زیر استفاده کنید.

رژیم 13 روزه دانمارکی

در طول مدتی که از این رژیم پیروی می کنید ، فقط 600 کالری در روز وارد بدن می شود که مقدار بسیار کمی برای بدن است ، در حالی که در شرایط عادی ، کالری دریافتی روزانه بدن. 1500 تا 2500 است ، که کاهش شدیدی است. در مقایسه با میزان کالری دریافتی این رژیم غذایی. با کاهش میزان کالری وارد شده به بدن ما ، بدن از چربی بدن برای تولید انرژی خود استفاده می کند که در نهایت منجر به کاهش وزن می شود.

رژیم دانمارکی می تواند برای افرادی که مقدار زیادی چربی شکم دارند بسیار مفید باشد ، اما بهتر است بدانید که این رژیم یک روش بسیار محدود کننده است و هرگز به شما اجازه نمی دهد خطوط را بشکنید. قوانین خودتان ، زیرا اگر در این مدت ، اگر شما از رژیم غذایی یک قندی استفاده کرده اید ، بنابراین باید این رژیم را متوقف کرده و آن را متوقف کنید زیرا برای شما موثر نخواهد بود و جالبتر این است که نمی توانید بعد از قطع این رژیم دوباره امتحان کنید. رژیم بگیرید تا بتوانید آن را ادامه دهید.

ویژگیهای رژیم دانمارک

قوانین رژیم لاغری دانمارکی

  • اگر این رژیم دانمارکی را برای کاهش وزن انتخاب کرده اید ، باید قوانین این رژیم را رعایت کنید تا به نتایج دلخواه برسید.
  • رژیم دانمارکی فقط 13 روز ، نه بیشتر و نه کمتر.
  • این رژیم فاقد میان وعده است و فقط وعده های اصلی مانند صبحانه ، ناهار و شام را می خورد.
  • در طول این رژیم ، هر زمان که احساس گرسنگی کردید آب بنوشید زیرا به رفع گرسنگی کمک می کند
  • غذاهای اصلی باید در زمان مناسب ، ساعت 8 صبح ، 2 وعده بعد از ظهر و 6 بعد از ظهر مصرف شوند. بعد از 6 ساعت از غذا استفاده نمی شود.
  • هرگز از غذایی که در منو نیست استفاده نکنید.
  • در صورت احساس تهوع یا سرگیجه از رژیم دانمارکی استفاده نکنید.

همه چیز درباره رژیم دانمارک

منوی رژیم غذایی دانمارکی

روز اول

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر

ناهار ⇐ 2 تخم مرغ آب پز / 1 گوجه فرنگی / 400 گرم اسفناج پخته

شام 200 گرم استیک استیک / سالاد سبز / با آب لیمو و مقداری روغن

روز دوم

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر

ناهار 250 گرم ژامبون را با یک کاسه کوچک ماست میل کنید

شام 200 گرم گوشت گاو کباب / با آب لیمو و روغن / سالاد سبز

یک عدد را افزایش دهید

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر / یک تکه نان تست ساده

ناهار 2 تخم مرغ آب پز / 1 ژامبون / 1 فنجان کاهو

شام 1 عدد کرفس پخته / 1 گوجه فرنگی / 1 قطعه میوه

روز چهارم

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

ناهار 200 میلی لیتر آب میوه طبیعی با یک فنجان ماست

شام 250 گرم میوه / 1 تخم مرغ آب پز / 1 هویج

پنج شنبه

صبحانه 1 هویج با مقداری آب لیمو

ناهار: 200 گرم کدو تنبل پخته با آب لیمو

شام 200 گرم گوشت گاو برشته / با کره و 1 قطعه کرفس

روز ششم

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

ناهار 2 تخم مرغ / 1 هویج

شام: 1 عدد سینه مرغ آب پز کوچک / سالاد سبزیجات / با آب لیمو و روغن

وعده های واقعی به رژیم دانمارک

شنبه

صبحانه یک فنجان چای

یک لیوان آب ناهار بخورید

شام 200 گرم گوشت کبابی / یک عدد سیب

روز هشتم

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر

ناهار ⇐ 400 گرم اسفناج پخته / 2 تخم مرغ آب پز / 1 گوجه فرنگی

شام: 200 گرم گوشت گاو سرخ شده / سالاد سبز / آب لیمو و روغن

روز نهم

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر

ناهار 200 گرم ژامبون / 1 کاسه کوچک ماست

شام 200 گرم گوشت گاو بو داده / سالاد سبزیجات / آب لیمو و روغن

روز دهم

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

ناهار 1 ژامبون / 1 کاسه کوچک کاهو / 2 تخم مرغ آب پز

شام 1 گوجه فرنگی / 1 قطعه کرفس پخته / 1 قطعه میوه

روز یازدهم

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

ناهار ⇐ 200 میلی لیتر آب طبیعی / 1 فنجان ماست

شام 250 گرم میوه / 1 تخم مرغ آب پز / 1 عدد هویج

روز دوازدهم

صبحانه 1 هویج با آب لیمو

ناهار 200 گرم کدو تنبل آب پز با آب لیمو

شام: 200 گرم گوشت گاو بو داده / با یک تکه کرفس و کره (کم چرب)

روز سیزدهم

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

ناهار 2 عدد تخم مرغ با یک تکه هویج

شام 1 عدد سینه مرغ آب پز متوسط ​​/ سالاد سبزیجات برگ سبز / آب لیمو و روغن

با رژیم دانمارکی سریع وزن خود را کاهش دهید

تا زمانی که تغذیه مناسب را داشته باشید نمی توانید تاثیر رژیم دانمارکی را تغییر دهید ، اما اگر رژیم قبلی را پس از پایان رژیم دانمارکی ادامه دهید ، خیر وزن از دست رفته به سرعت کاهش می یابد.

منبع: آرگا

کارت:
رژیم غذایی


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *