آشنایی اولیه با رژیم کتو

در رژیم کتوژنیک ، نیازی به پیروی از رژیم غذایی خاصی نیست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که غذاهای هرم غذایی کتو را بخورید.

همچنین ، غذای بیشتری در انتهای هرم و غذای کمتری در بالای هرم بخورید.

دو قسمت بالای هرم ، آجیل و لبنیات ، باید در رژیم کتوژنیک کم استفاده شود ، به همین دلیل ما این دو قسمت هرم را میان وعده کتو می نامیم.

آجیل ها باید به اندازه یک مشت ، میوه و شیر حدود نیم لیوان باشد. و حتی زغال اخته را به مقدار کمتر از 1/4 فنجان مصرف کنید.

با رعایت این شرایط ، سیستم بدن و هورمون های بدن شما طبق دستورالعمل هایی که منجر به سوزاندن چربی بیشتر می شود تنظیم می شود. و اگر ورزش می کنید ، حتی اثرات عضله سازی را نیز به دست خواهید آورد.

غذاهای کتوژنیک - آگاهی در مورد رژیم کتوژنیک

اگر بخواهیم این موضوع را با یک مثال روشن کنیم ، علت آن عادات بد غذایی شماست. می توانیم از شخصی استفاده کنیم که مصرف آجیل را کاهش نداد و آن را بالا نگه داشت.

در ابتدای رژیم ، این خود باعث می شود بدن انسولین بیشتری ترشح کند ، دیرتر وارد فاز کتو شود و حتی کتو را برای چند ساعت ترک کند.

وضعیت سگ

وقتی رژیم کتو می گیرید ، بدن شما کاملاً تغییر می کند. اشتهای زیبا شما را راهنمایی می کند که اکنون زمان غذا خوردن است و اکنون گرسنه هستید

این اعلام بدن زمانی اتفاق می افتد که بدن شما به مواد معدنی و پروتئین نیاز دارد.

بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که از این هرم پیروی کنید و در اوایل رژیم غذایی کمتر از دو قسمت اصلی هرم استفاده کنید. و مطمئن باشید که این مجموعه پاسخ ها را خواهد داشت و هوس های قلابی شما با گذشت زمان کاهش می یابد ، مگر اینکه تقلب کنید.

تقلب چیست؟

یک نفر دو ماه است که رژیم کتو دارد و بدنش با کارهایی که انجام می دهد سازگار شده است. نه اینکه بعداً برگردد ، بلکه برعکس ، خیلی زودتر از افراد عادی به حالت کتو بازگشت.

مغز انسان چقدر سوخت می تواند مصرف کند؟

پاسخ این است که مغز انسان می تواند از دو نوع سوخت کربوهیدرات و چربی استفاده کند.

وقتی کربوهیدرات ها را کاهش می دهید ، قطعاً باید مصرف چربی خود را افزایش دهید.

بزرگترین اشتباهی که می توانید با رژیم کتوژنیک انجام دهید ، که می تواند به بدن و اعصاب شما آسیب برساند ، این است که هنگام کاهش کربوهیدرات چربی خود را از دست ندهید.

رژیم کتو 9 - آگاهی از رژیم کتوژنیک

از چربی نترسید.

در روزهای اول که مقدار زیادی چربی می خورید ، می توانید بگویید من در حال افزایش وزن زیادی هستم ، ممکن است این اتفاق افتاده باشد ، اما در چند روز آینده برای شما مثبت خواهد بود. هوس های شما به تدریج تعدیل می شود و به شما در رسیدن به وزن دلخواه کمک می کند.

ما تضمین می کنیم که با رژیم کتوژنیک ، اگر به آن پایبند باشید ، به وزن دلخواه خود می رسید.

هیچ مشکل عصبی یا بسیاری از مشکلات دیگر وجود ندارد که در رژیم های دیگر وجود دارد ، بنابراین آرام باشید.

اینفوگرافی کتوژنیک 1 - آگاهی در مورد رژیم کتوژنیک

وقتی رژیم کتو می گیریم در بدن ما چه اتفاقی می افتد؟

هنگامی که رژیم کتو را شروع می کنید ، سلول های بدن شما از گلیکوژن (کربوهیدرات) تهی می شوند و با دفع کربوهیدرات ها از بدن ، پتاسیم ، سدیم و منیزیم نیز به طور همزمان از بین می روند. با این رژیم غذایی به راحتی دچار کمبود الکترولیت ها از جمله این 3 ماده می شوید. همچنین باید این سه ماده را از طریق مکمل تهیه کنید.

اگر می خواهید به آن غذا بدهید ، باید مقدار زیادی بخورید تا آن را دریافت کنید. (چرا؟ زیرا بدن آن را به راحتی و به سادگی در این حالت از دست می دهد ، به ویژه اگر ورزشکار هستید. مقدار زیادی از این مقدار را هنگام عرق کردن از دست می دهید.) اکثر عوارض جانبی. این رژیم غذایی به دلیل کمبود این الکترولیت ها است به

پیشنهاد ما برای شما این است که سدیم را به راحتی از طریق نمک دریا دریافت کنید (زیرا نمک دریا همچنین حاوی منیزیم و پتاسیم همزمان با سدیم است ، اما توجه داشته باشید که منیزیم بسیار کم است و نمی توانید نمک دریا را به عنوان مکمل بخورید). خوب منیزیم)

اگرچه بیشتر موادی که برای بدن بسیار مفید هستند از غذاهای کتو تامین می شود. اما در مورد منیزیم ، بیشتر منبع منیزیم از طریق مصرف غلات است ، که ما آن را در رژیم کتوژنیک خود دریافت نمی کنیم. بنابراین مطمئن شوید که از مکمل های منیزیم به طور مستقیم استفاده می کنید.

پتاسیم در دوزهای بسیار بالا سمی است ، به همین دلیل داروخانه ها مکمل هایی دارند که فقط 5 درصد از نیاز روزانه شما را تأمین می کند و این به این دلیل است که شما بیش از حد مصرف نمی کنید. به همین دلیل است که مکمل های پتاسیم به تنهایی کافی نیستند. برای به دست آوردن پتاسیم کافی ، توصیه می شود از آووکادو استفاده کنید ، این ماده غذایی غنی از پتاسیم است.

کسانی که نمی توانند از آووکادو ، اسفناج و در واقع سبزیجات برگ سبز استفاده کنند ، همه توصیه می شود.

Ketogenic 1200x715 1 - آگاهی در مورد رژیم کتوژنیک

نکته نهایی در مورد این سه مکمل این است که سعی کنید از آنها در ابتدای رژیم خود استفاده کنید.

توصیه دیگری برای افرادی که از این رژیم پیروی می کنند ، به ویژه اگر تازه شروع کرده اند ، استفاده از روغن MCT و روغن نارگیل است. در اصل ، هر دوی این روغن ها ترکیب یکسانی دارند و از چربی هایی تشکیل شده اند که شما را وارد مرحله کتو می کند.

به علاوه ، آنها شما را گرسنه نمی گذارند و فواید زیادی برای شما در مراحل اولیه رژیم غذایی خود دارند.

mct thumb 640x480 1 - آگاهی از رژیم کتوژنیک

نحوه استفاده از روغن MCT اولیه و روغن نارگیل در رژیم کتو

می توانید از روغن MCT اولیه و روغن نارگیل برای سرخ کردن تخم مرغ استفاده کنید. قهوه خود را بریزید به عنوان نمایه پررنگ استفاده کنید.

استفاده از Fat Bonbon (تهیه شده از روغن نارگیل و آووکادو) به شما کمک می کند رژیم غذایی خود را از ابتدا ساده کنید.

در اوایل رژیم غذایی ، نگران این نباشید که کالری بیشتری مصرف می کنید یا باید کالری خود را بسوزانید. فقط کافی است چربی بیشتری بخورید تا کربوهیدرات ها را کاهش دهید تا وارد مرحله کتو شوید.

هنگامی که وارد مرحله کتو شدید و رژیم غذایی شما راحت است ، سایر توصیه هایی که به شما داده شده را دنبال کنید.


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *