امروز می خواهم در مورد این واقعیت صحبت کنم که ما زمان و تلاش زیادی را صرف انتخاب غذای سالم می کنیم و ما رژیم را انجام می دهیم (از خواندن پست های اینستاگرام گرفته تا برنامه ریزی محصول غذاهای سالم و رژیم های غذایی و …) اما ما متوجه شدیم که همه این کارها را انجام داده ایم ، اما نتایج مطلوب است. متوجه نشدیم!

به طور خلاصه ، نظریه ای به نام مجموعه نقطه وجود دارد که میزان انرژی را بیان می کند درخواست ما مشروط است

درست مانند مشکلات عصبی مانند استرس می تواند انرژی لازم را تأمین کند بدن خود را تغییر دهید و در نتیجه ، روند کاهش وزن با شکست و شکست مواجه می شود.
در مورد استرس و نقش آن در کاهش وزن ، ابتدا باید توجه داشته باشید که استرس همین است اختلال عملکرد خودکار بر خلاف افسردگی ، یک بیماری شایع است. مثل استرس های کوچک (مثال: رانندگی در شرایط ترافیکی یا کاری و استرس)

بنابراین کاری که باید انجام دهیم این است این موقعیت های استرس زا را محدود کنید یا پاسخ ما به آنها را تغییر دهید.
بنابراین معمولاً رژیم غذایی به جای در نظر گرفتن عوامل سبک زندگی چه می کند؟، مصرف وی را بیشتر محدود کرده و فشار بیشتری به بدن او وارد کند. اما از وزن من اطلاعی ندارم کاهش نخواهد یافت.

وقتی از نامزدها می پرسیم ، “شما برای از بین بردن استرس 10 بار 9 بار چه کار می کنید؟ می گویند ما می خوریم!

شما از آزمون می پرسید ، پس ما چه می کنیم؟ یکی از راه حل هایی که به شما پیشنهاد می کنیم این است لیست شخصی فعالیتهایی که به شما کمک می کند تا از استرس خلاص شوید اوقات خوشی داشته باشید ، آماده شوید!

برای افزایش و تهیه یک لیست شخصی بر اساس تجربه من ، این ایده ها می توانند به شما کمک کنند:

روی صندلی بنشینید و پاهایتان را روی بالها بگذارید ، چشمان خود را ببندید و استراحت کنید.

دوش گرفتن

کتاب یا مجله خوب بخوانید

اگر حیوانات خونخوار را دوست دارید ، می توانید آنها را بخرید و با آنها تفریح ​​کنید.

با دوست خوب تماس بگیرید

بازی های آنلاین انجام دهید

به قلب طبیعت بروید (حتی پارک ها خوب هستند)

بکشید یا بکشید

ماساژ

تماشای فیلم ، رفتن به تئاتر (به ویژه کمدی)

یوگا

تمرینات تنفس عمیق انجام دهید.


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *