2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (اولین رای گیری)
بارگذاری…

اهمیت گوشت قرمز در بدنسازی

اهمیت گوشت قرمز در بدنسازی چیزی است که هیچ ورزشکاری آن را پنهان نمی کند. نقش گوشت قرمز در بدنسازی تنها به دلیل داشتن پروتئین زیاد نیست. در عوض ، گوشت قرمز سرشار از ویتامین ها و منابع طبیعی مواد معدنی است. برای به دست آوردن مزایای گوشت قرمز در بدنسازی ، باید از کیفیت و تازگی محصول مطمئن باشید. منبع پروتئین این فقط سینه مرغ و سفیده تخم مرغ نیست. سعی کنید در انتخاب های خود تنوع ایجاد کنید.

اگر اثربخشی یک برنامه تناسب اندام را 30 درصد در نظر بگیریم ، رژیم غذایی 70 درصد بر پیشرفت تأثیر می گذارد. از چه مکمل هایی استفاده می کنیم ، چگونه ورزش می کنیم و. همه مهم هستند. اما اگر روی غذای خود تمرکز نکنید ، سایر فعالیتها جواب نمی دهد. اساساً غذا یکی از بزرگترین معماهای بدنسازی است.

عبارت “شما همان چیزی هستید که می خورید” اغراق آمیز نیست و اهمیت یک برنامه تغذیه برای عضله سازی را نشان می دهد. بدون شک ، گوشت قرمز تنها منبع پروتئین در بدنسازی نیست. اما این یکی از محبوب ترین منابع غذایی برای بدنسازان است.

اهمیت گوشت قرمز در بدنسازی چیست؟ آیا از فواید گوشت قرمز برای بدنسازی اطلاع دارید؟ ادامه دادن با برنزه کردن با تکنیک های امروزی از گوشت قرمز گرفته تا بدنسازی از طریق بدنساز حرفه ای به نام مری کریستین آشنا شوید.

بیا برنامه تغذیه بدنسازی را دریافت کنید روی Tenors Coach کلیک کنید.

من بیش از 25 سال است که تمرین می کنم و رژیم خود را کنترل می کنم. من همیشه به اثرات هر غذای سبز اعتقاد داشتم. سبزیجات برگ دار مورد علاقه من هستند. از نظر پروتئین ، من سفیده تخم مرغ و سفیده ماهی را دوست دارم. برخی ماهی ها مانند “pangasius” ، “rhombic” یا “salmon wild”.

در یکی از بازیهای سال 1999 ، یکی از داوران بعد از خروج از صحنه من را به دیوار چسباند. او گفت: “اگر قرار است چند هفته دیگر دوباره مسابقه دهید ، به خانه بروید و استیک بخورید.” من چندین سال است که چیزی جز ماهی و سفیده تخم مرغ نخورده ام! نمی دانم چقدر از تغذیه و تأثیر گوشت قرمز در بدنسازی خود غافل شدم.

من در اصل چربی بد گوشت قرمز را برای بدنسازی نمی خواستم. بنابراین به یاد دارم که در مورد گوشت گوزن کم چرب خواندم. از آنجا که این گوشت در گروه گوشت قرمز قرار دارد ، من آنلاین جستجو کردم. گوشت گوزن ، گوشت گوزن و شترمرغ استرالیایی را از مغازه ای خریداری می کنم و تهیه گوشت کانگورو را برای بعد ذخیره می کنم.

گوشت قرمز در بدنسازی

اگر بیشتر از ارزش غذایی گوشت گاو نباشد ، همه این گوشتها تقریباً ارزش یکسانی دارند. آنها به اندازه مرغ و ماهی چربی کمی دارند. این منبع طبیعی فسفر ، پتاسیم ، آهن ، کراتین و … نقش گوشت قرمز در بدنسازی است.

من در آن مسابقه پنجم شدم. سه هفته بعد ، من دوم شدم و ظاهر شگفت انگیزی داشتم. من هم احساس خوبی دارم. بنابراین من به دنبال بهترین گوشت قرمز برای بدنسازی و جایگزین های آن بودم. صادقانه بگویم ، این گوشت ها ارزان قیمت نیستند. اما از اهمیت گوشت قرمز در بدنسازی همچنین نباید از دست داد.

من فکر می کنم بزرگترین مشکلی که مردم با خوردن گوشت قرمز هنگام ورزش دارند طعم و مزه است. طعم گوشت بستگی به محل تولد ، نژاد و نحوه کشتار دارد. اگر گوشت را مستقیماً از محل قانونی خریداری می کنید ، می توانید از کیفیت آن مطمئن باشید.

برای بهبود طعم گوشت ، کمی سیر به آن اضافه کنید تا خوشمزه شود. من 8 تا 10 تکه گوشت منجمد را به همراه یک حبه سیر خرد شده در قابلمه می ریزم. بعد از 2 و نیم تا 3 ساعت آماده و آبدار است.

اگر قصد شرکت در مسابقات بدنسازی را ندارید و تنها هدف شما داشتن یک غذای خوب است ، می توانید از انواع دیگر گوشت قرمز استفاده کنید. روش های زیادی وجود دارد که می توانید این گوشت ها را مانند گوشت گاو بپزید ، طعم و مزه آن متفاوت است فواید گوشت قرمز در بدنسازی سود. بسته به عادات غذایی ، ممکن است مجبور شوید روغن را به آن اضافه کنید.

در مورد میزان مصرف گوشت قرمز هنگام تمرین ، اگر مسابقه ندهم ، 400 گرم تا نیم کیلوگرم گوشت خریداری می کنم. یک تکه گوشت شترمرغ را به همراه مقداری سیب زمینی خرد شده ، پیاز ، سیر ، کرفس و اسفناج یخ زده در قابلمه بریزید و 6 ساعت بعد خورش من آماده است!

گوشت قرمز مورد علاقه من گوشت گوزن ، کانگورو و شترمرغ اروپایی است. گوشت کانگورو در واقع نازک ترین گوشت قرمز است و طعم کمی شیرین دارد. طعم گوشت شترمرغ بیشتر شبیه گوشت گاو است.

نتیجه

اهمیت گوشت قرمز در بدنسازی چیزی است که هیچ ورزشکاری آن را پنهان نمی کند. برای بهره بردن از این پروتئین رژیم غذاییکیفیت و سلامت آن نیز مهم است. نقش گوشت قرمز در بدنسازی علاوه بر محتوای پروتئین ، مواد دیگری مانند فسفر ، پتاسیم ، آهن ، کراتین و .. برای بهبود طعم این پروتئین ، مقداری سیر اضافه کرده و از مزایای گوشت قرمز در بدنسازی لذت ببرید. به


نویسنده:

برنزه کردن (طبق مقاله bodybuilding.com)

اگر از این مقاله استفاده می کنید ، نام و آدرس سررسیدها را به عنوان منابع ذکر کنید.

عضو کانال های تلگرام و اینستاگرام شوید. برای ثبت نام روی تصویر زیر کلیک کنید.


N: 1672




0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *