این رفتار‌های مخرب اجتناب کرده اند لذت محروم‌تان می‌تنبل


دانشمندان علوم رفتاری زمان زیادی را صرف بررسی این موضوع کرده‌اند کدام ممکن است چه چیزی‌هایی ما را شاد می‌تنبل.آن‌ها به این نتیجه انگشت یافته‌اند کدام ممکن است نبود پول را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاقه مانع لذت نیست اما علاوه بر این این رفتار‌های مخرب هستندکه ما را در بی اطلاعی محض تغییر به شخص خاص ناراضی می کنند.

شادی

شاد بودن می‌تواند سلامت را انتخاب کنید و انتخاب کنید اندازه عمر را افزایش دهد، با این حال لذت دقیق را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوشبختی چیزی نیست کدام ممکن است ساده برای اشخاص حقیقی خاصی {اتفاق بیفتد}. هرکس این امکانات را دارد کدام ممکن است با تنظیمات کوچکی در رفتار، اطراف را انتخاب کنید و انتخاب کنید روابطش در مسیر درست حرکت کنید مسکن شادتری قدم بردارد. {برای بسیاری} اجتناب کرده اند ما لذت به معنای از گرفتن پول را انتخاب کنید و انتخاب کنید ثروت اصولاً است، با این حال علم به ما می‌گوید کدام ممکن است برای از گرفتن مسکن پربارتر، اصولاً اجتناب کرده اند پول را انتخاب کنید و انتخاب کنید موفقیت، به لذت خواستن داریم.
خیلی اجتناب کرده اند اشخاص حقیقی در آستانه سال جدید انتخاب می‌گیرند هدف‌هایی مثل خواب مشترک، بازی، مدیتیشن، ارجاع به اشخاص حقیقی سازنده اندیش را انتخاب کنید و انتخاب کنید… را برای شخصی تصمیم گیری کنند تا به موفقیت، لذت را انتخاب کنید و انتخاب کنید عالی مسکن با استاندارد بیشتر انگشت یابند. روانشناسان پزشکی می‌گویند تنها با جدا گذاشتن برخی رفتار‌های مخرب است کدام ممکن است این سیستم‌های کارآمد جدید پیش می‌توسعه را انتخاب کنید و انتخاب کنید می‌توانند سرچشمه‌ای برای تنظیمات رفتاری کارآمد را انتخاب کنید و انتخاب کنید مفید باشند.

زندگیتان را با دیگران ارزیابی نکنید

در عصری کدام ممکن است رسانه‌های اجتماعی غوغا می‌کنند، این طور به تذکر می‌رسد کدام ممکن است همه آدم‌ها بهتر از مسکن‌ها را دارند علاوه بر این خواهید کرد! کار مخربی کدام ممکن است داریم در حق خودمان می‌کنیم اینجا است: ما مسکن حقیقیمان را با مسکن دیجیتال دیگران ارزیابی می‌کنیم آن هم تنها به واسطه عالی عکس! این ارزیابی ظاهری باعث می‌شود تا ما قطعا ارزش آن را دارد شخصی را زیرین بیاوریم را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند داخل بافت اهمیت خود کنیم.
وقتی خودمان را با دیگران ارزیابی می‌کنیم، بیشتر اوقات بهتر از مشخصه‌های آن‌ها را با مشخصه‌های استاندارد شخصی ارزیابی می‌کنیم، این در حالی است کدام ممکن است خواهید کرد اجتناب کرده اند باطن مسکن دیگران باخبر نیستید. به همین دلیل، در مقابل ارزیابی خودتان با مسکن دیگران، خودتان را با جایی کدام ممکن است نگاه به گذشته بودید، ارزیابی کنید. این ارائه می دهیم کمک می‌تنبل تا ببینید چگونه پیشرفت کرده‌اید را انتخاب کنید و انتخاب کنید همین موضوع باعث تحمیل سرزندگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید خواستن به پیش قدم گذاشتن اصولاً در خواهید کرد می‌شود.
یادتان باشد عالی عامل موجود است کدام ممکن است خواهید کرد در آن بیشتر اجتناب کرده اند دیگران هستید: خودتان بودن. وقتی با این طرز در نظر گرفته شده آغاز کنید، تولید دیگری بر جایی کدام ممکن است در مقابل با دیگران ایستاده‌اید کانون اصلی نمی‌کنید. به عنوان جایگزین، کانون اصلی را انتخاب کنید و انتخاب کنید قدرت خواهید کرد بر روی بالقوه‌هایی قرار می‌گیرد کدام ممکن است اکنون می‌توانید انجام دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید شخصی را افزایش ببخشید.

بابت داشته‌هایتان شکرگزار باشید

تحقیق بی‌شماری آرم داده است کدام ممکن است سپاسگزار بودن در نتیجه لذت می‌شود. شکرگزاری برای عامل‌هایی کدام ممکن است دارید می‌تواند مسکن خواهید کرد را تنظیم دهد. این ارائه می دهیم کمک می‌تنبل تا روی داشته‌هایتان کانون اصلی کنید، به همین دلیل کمتر احتمالاً می رود کدام ممکن است با توجه به مسکن شخصی بافت مالیخولیا کنید. برای رفتار به امتحان کردن این، عالی محل کار شکرگزاری داشته باشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید {هر روز} بابت ۳ تا ۵ نعمتی کدام ممکن است دارید شکرگزاری کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید آن‌ها را فهرست‌وار در دفترتان بنویسید.
برای شکرگزاری اجتناب کرده اند جملات تأکیدی سازنده بیشترین استفاده را ببرید را انتخاب کنید و انتخاب کنید عبارت «خدایا شکرت» را درجملات را انتخاب کنید و انتخاب کنید عبارات تأکیدی‌تان بیاورید. شناخته شده به عنوان مثال:
-خدا را شکرکه بابت چشمان تخیل و پیش بینی کدام ممکن است دارم
-خدا را شکر کدام ممکن است سایه پدر را انتخاب کنید و انتخاب کنید مادرم بالای سرم است
-خدا را شکر بابت شغلی کدام ممکن است دارم
-خدا را شکر بابت بهزیستی کدام ممکن است دارم
-خدا را شکر کدام ممکن است خواهر را انتخاب کنید و انتخاب کنید برادر‌های خوبی دارم
هر وقت بافت ناراحتی می‌کنید، با مورد توجه قرار گرفت کردن به لیست شکرگزاری شخصی بافت لذت خواهید کرد را انتخاب کنید و انتخاب کنید قدر مسکن خودتان را اصولاً می‌دانید.

بابت عامل‌هایی کدام ممکن است در بالای همه چیز خواهید کرد نیستند، درگیر نباشید

اولویت هیچ کاری نمی‌تنبل جز اینکه لذت خواهید کرد را بگیرد را انتخاب کنید و انتخاب کنید مالیخولیا را متنوع آن تنبل. استرس را انتخاب کنید و انتخاب کنید اولویت بخشی خالص اجتناب کرده اند مسکن ماست، با این حال باید تنها درگیر عامل‌هایی باشید کدام ممکن است در بالای همه چیز خواهید کرد هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید می‌توانید اقدامی برایشان بکنید؛ به همین دلیل فکرتان را معطوف عامل‌هایی کنید کدام ممکن است می‌توانید تغییرشان دهید.
لیستی اجتناب کرده اند اولویت‌هایتان تهیه کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید عامل‌هایی کدام ممکن است در بالای همه چیز خواهید کرد نیست را اجتناب کرده اند ذهنتان در اطراف کنید. یاد تکل این توانایی به زمان را انتخاب کنید و انتخاب کنید ورزش خواستن دارد، با این حال وقتی آن را فراگرفتید {خواهید دید} کدام ممکن است اولویت‌هایتان کمتر شدند.
اگر می‌بینید نمی‌توانید اولویت‌های شخصی را مدیریت کنید، خصوصاً عامل‌هایی کدام ممکن است در بالای همه چیز خواهید کرد نیستند، حتماً اجتناب کرده اند عالی مشاور کمک بگیرید.

انتظارات ارزان داشته باشید

توقعات مسئله متعدد اجتناب کرده اند اندوه‌ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید استرس‌های ما هستند. معمولاً ما پیش بینی داریم کدام ممکن است اتفاقی به طریقی خاص روی دهد یا خصوصی طور خاصی حرکت تنبل، ولی چنین نمی‌شود، به دلیل دچار ناراحتی، ناامیدی را انتخاب کنید و انتخاب کنید رنجش می‌شویم، چون به تذکر می‌رسد مسکن بر وفق مراد ما یا آنطور کدام ممکن است پیش بینی داریم، نیست. به همین دلیل، پیشنهاد می‌کنیم برای از گرفتن عالی مسکن شاد مرحله انتظارات شخصی را ارزان را انتخاب کنید و انتخاب کنید معطوف به بالقوه‌های تان کنید. انتظارات کم، آسان زیستی، قناعت را انتخاب کنید و انتخاب کنید بافت بی نیازی کردن مهم لذت است. انتظارات زیرین باعث می‌شود کدام ممکن است نتیجه فراتر اجتناب کرده اند آن انتظارات باشد را انتخاب کنید و انتخاب کنید تأثیر مثبتی بر لذت داشته باشد.

با دیگران معاشرت کنید

بافت ناراحتی را انتخاب کنید و انتخاب کنید در نظر گرفته شده کردن به مشکلات، بیهوش باعث می‌شود تا اجتناب کرده اند دیگران دوری کنید، با این حال آن یک است خطا عظیم است، از معاشرت، برای خلق را انتخاب کنید و انتخاب کنید خو را انتخاب کنید و انتخاب کنید از گرفتن بافت لذت فوق العاده کارآمد است لذا در هر شرایطی شخصی را مجبور کنید کدام ممکن است سطح بروید را انتخاب کنید و انتخاب کنید با دیگران ارتباط برقرار کنید، با این کار در مدت زمان کوتاهی متوجه تنظیم روحیه شخصی خواهید شد.
سوزان پینکر، روانشناس دقیق می‌تنبل کدام ممکن است معاشرت با دیگران، «کوکتل» سوئیچ دهنده‌های عصبی را کدام ممکن است مسئولیت ترتیب پاسخ ما تأکید کردن را انتخاب کنید و انتخاب کنید اضطراب را دارد، آزاد می‌تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید این امر می‌تواند در بلندمدت به از دوام ما به سمت عناصر استرس‌زا کمک تنبل. علاوه بر این کار با هم اجتماعی در نتیجه ساخت دوپامین می‌شود کدام ممکن است به تسکین درد فیزیکی کمک می‌تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید باعث تحمیل لذت می‌شود.

به ساز دیگران نرقصید

این شخصیت انسان است کدام ممکن است بخواهد محبوب را انتخاب کنید و انتخاب کنید پذیرش قرار گیرد، به همین خاطر این بیشتر اوقات در نتیجه این می‌شود کدام ممکن است مردمان بیش اجتناب کرده اند حد با توجه به آنچه دیگران با توجه به آن‌ها در نظر گرفته شده می‌کنند، درگیر باشند، با این حال بسیاری از اینها اولویت می‌تواند تأثیر عقب کشیدن بر خواهید کرد بگذارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید اوقات فراغت را انتخاب کنید و انتخاب کنید لذت را اجتناب کرده اند خواهید کرد سلب تنبل. اگر دائماً درگیر این باشید کدام ممکن است دیگران چه ذهنی می‌کنند، به هیچ وجه در مسکن سودآور نخواهید شد. ساده خواهید کرد می‌دانید کدام ممکن است چه چیزی برای شما ممکن است بهتر از است به همین دلیل در همه زمان ها انتخاب باقی مانده را با بیرون اهمیت دادن به تذکر دیگران بگیرید؛ به این انجمن اگر شکست خوردید، حداقل می‌توانید اجتناب کرده اند صمیم روده ها اجتناب کرده اند آن درس بگیرید، ۹ اینکه دیگران را بی ارزش بدانید. یادتان باشد خواهید کرد نمی‌توانید در همه زمان ها همه مردمان را راضی حفظ کنید پس برای راضی نگه از گرفتن دیگران امتحان شده بی فایده نکنید.

کاسه جدید‌تر اجتناب کرده اند آش نباشید

گاهی بیش اجتناب کرده اند ابعاد نسبت به دیگران بافت پاسخگویی می‌کنیم تا جاییکه گاهی خودمان را سرزنش می‌کنیم یا بخاطر مشکلات دیگران دچار اضطراب را انتخاب کنید و انتخاب کنید اولویت می‌شویم، با این حال این یکی تولید دیگری اجتناب کرده اند رفتار‌های مخربی است کدام ممکن است خواهید کرد را اجتناب کرده اند مسکن شاد محروم می‌تنبل. کمک به دیگران همواره قدردانی است، با این حال روزی کدام ممکن است آن عکس تمایلی به این کار داشته باشد. هر شخص خاص در کنترل رفتار را انتخاب کنید و انتخاب کنید انواع‌های شخصی در مسکن است پس برای جزییات مسکن دیگران بیش اجتناب کرده اند ابعاد وقت صرف نکنید چرا کدام ممکن است {در این} صورت اجتناب کرده اند مسکن شخصی باز می‌مانید.
چنین افرادی دائماً در جاری این سیستم‌ریزی برای همه زمانها شخصی را انتخاب کنید و انتخاب کنید دیگران است. اجتناب کرده اند دیدن بی‌مسئولیتی دیگران از نزدیک ناراحت می‌شود. دائماً پاسخگویی‌های دیگران را به آن است‌ها گوشزد می‌تنبل. به محض اینکه این سیستم‌ای پیش می‌آید، کل بار آن را روی دوش شخصی می‌اندازد را انتخاب کنید و انتخاب کنید….
یادتان باشد خواهید کرد در کنترل همه عامل نیستید، با این حال در کنترل خودتان هستید. روزی کدام ممکن است یاد بگیرید ساده پاسخگویی خودتان را به عهده بگیرید، می‌توانید اجتناب کرده اند الگوی غلط پاسخگویی‌پذیری افراطی برای همه امور انگشت بکشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید انواع‌های شادتری داشته باشید.

 

تأمین: ایرنازندگی