با خوردن قارچ خطر افسردگی را کاهش دهید

قارچ ها به دلیل فواید بیشمار خود برای سلامتی در سرتیتر خبرها قرار گرفته اند. تحقیقات جدید دانشکده پزشکی هرشی در پنسیلوانیا نشان می دهد که این مواد مغذی شگفت انگیز نه تنها خطر ابتلا به سرطان و مرگ زودرس را کاهش می دهند ، بلکه ممکن است برای سلامت روان نیز مفید بوده و خطر افسردگی را کاهش دهند.

محققان بین سالهای 2005 تا 2016 داده های غذایی و بهداشت روانی بیش از 24000 بزرگسال آمریکایی را جمع آوری کردند و دریافتند افرادی که قارچ می خورند در معرض خطر کمتری برای ابتلا به افسردگی قرار دارند.

به گفته محققان قارچ حاوی ارگوت است ، یک آنتی اکسیدان است که ممکن است بدن را در برابر آسیب سلولی و بافتی محافظت کند.

مطالعات نشان داده است که آنتی اکسیدان ها از تعدادی از بیماری های روانی مانند اسکیزوفرنی ، اختلال دوقطبی و افسردگی جلوگیری می کنند.

قارچ منبع عالی اسید آمینه است که یک ضد التهاب است و بدن انسان نمی تواند آن را سنتز کند ، و مقادیر بالای این ماده می تواند خطر استرس اکسیداتیو را کاهش دهد ، همچنین می تواند خطر استرس اکسیداتیو را کاهش دهد. افسردگی ، “گفت جبرئیل با ، سرپرست مطالعه.

قارچ دکمه ای محبوب ترین قارچ در ایالات متحده است و حاوی پتاسیم است که به کاهش اضطراب کمک می کند. علاوه بر این ، برخی دیگر از قارچ های خوراکی ، به ویژه Hericium erinaceus ، ممکن است به جلوگیری از اختلالات عصبی ، از جمله افسردگی کمک کند.

نتایج این مطالعه نشان می دهد که مصرف بیشتر قارچ با مزایای بیشتری همراه نیست.

محققان در حال بررسی این موضوع هستند که آیا جایگزینی یک وعده گوشت قرمز با یک وعده روزانه قارچ می تواند خطر افسردگی را کاهش دهد یا خیر.

گروه تجزیه و تحلیل ثانویه انجام داد تا ببیند آیا جایگزینی یک وعده گوشت قرمز یا فرآوری شده با یک وعده قارچ در روز می تواند خطر ابتلا به افسردگی را کاهش دهد و نتایج نشان داد که این امر با کاهش خطر افسردگی ارتباطی ندارد.

در گذشته ، تحقیقات بسیار کمی برای بررسی ارتباط بین مصرف قارچ و افسردگی انجام شده است ، و این مطالعه می تواند اهمیت استفاده از قارچ به عنوان ابزاری برای کاهش اضطراب را نشان دهد. افسردگی و پیشگیری از بیماری ها.


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *