با مصرف این غذاها در طول روز گرسنگی خود را برطرف کنید

اگر به دلیل گرسنگی ناگهانی مرتباً میان وعده می خورید ، وقت آن است که در رژیم غذایی خود تجدید نظر کنید و غذاهای سیر کننده را به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا در طول روز احساس گرسنگی کمتری کنید.

غذاهای رضایت بخش ، غذاهای کامل و فرآوری نشده ای هستند که حاوی مواد مغذی مانند فیبر ، پروتئین و چربی های سالم هستند. در این مقاله شما را با چهار غذای سالم و رضایت بخش آشنا می کند که می توانید از آنها برای کنترل گرسنگی تا حد زیادی استفاده کنید.

1بهآجیل

آجیل ها جزء گروه سیری هستند و می توانند بدون نگرانی در رژیم غذایی سالم گنجانده شوند. آجیل سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 و 6 ، غنی از مواد مغذی غنی مانند کلسیم است و حاوی هر سه درشت مغذی ، پروتئین ، کربوهیدرات و چربی است. سعی کنید مخلوطی از آجیل های مختلف مانند گردو ، بادام و فندق بخورید. مصرف این آجیل طیف وسیعی از مواد مغذی را در اختیار شما قرار می دهد.

2بهماهی

مقادیر بالای پروتئین و امگا 3 در ماهی های چرب (مانند ماهی تن یا ماهی آزاد) یک انتخاب عالی برای سرکوب گرسنگی است. اسیدهای چرب موجود در غذاهای دریایی سلامت قلب را تقویت کرده و از سلامت مغز حمایت می کند. جالب است بدانید ماهی علاوه بر خاصیت سیری ، در تقویت و بهبود خلق و خو نیز مثر است!

3بهتخم مرغ

تخم مرغ منبع عالی پروتئین با کیفیت بالا است. یک مطالعه در سال 2011 سیری را در افرادی که تخم مرغ ، مرغ و سیب زمینی برای ناهار مصرف می کردند ، بررسی کرد. در این مطالعه مشخص شد که تخم مرغ نسبت به سیب زمینی تأثیر سیری بیشتری دارد! برای استفاده کامل از ارزش غذایی تخم مرغ ، باید زرده و سفیده تخم مرغ را بخورید تا حداکثر امگا 3 و پروتئین دریافت کنید.

4بهسبزیجات

مطالعات نشان می دهد که اگرچه سبزیجات فیبر بالایی دارند ، اما به راحتی می توانند مصرف غذا را افزایش دهند. سعی کنید نیمی از بشقاب خود را با سبزیجات پر کنید (با سبزیجات برگ دار شروع کنید ، سپس سایر سبزیجات با رنگ های مختلف را امتحان کنید). خوردن سبزیجات به شما کمک می کند احساس سیری طولانی تری داشته باشید و میزان مصرف سایر درشت مغذی ها را متعادل کنید.


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *