بهترین مکمل ها برای Fit Fit / برترین مکمل ها برای بدنسازان کراس

تمرینات کراس فیت بدن شما را به یک ریتم می رساند. مصرف مکمل برتر برای بدنسازان کراس این می تواند از سفر شما پشتیبانی کرده و آن را به سطح بعدی برساند. یافتن کسی در مورد این پدیده دشوار است کراس فیت چیزی نشنیده است. و جای تعجب نیست – CrossFit® از چندین سبک تشکیل شده است که از چندین سیستم قدرت استفاده می کنند ، که برای مخاطبان گسترده بسیار جذاب است. بسیاری از تمرینات به حداکثر تلاش نیاز دارند و باعث خستگی و آسیب شرکت کنندگان می شود. اگر می خواهید عملکرد و بازیابی خود را جدی بگیرید ، این کار را انجام دهید بهترین مکمل ها برای ورزش مناسب این ضروری است.

حتما بخوانید: تمرین CrossFit چیست؟

هرچه سریعتر و کارآمدتر از این تمرینات وحشیانه رهایی یابید ، شانس شما برای بهبود تمرین بیشتر می شود. البته ، هیچ چیز مانند رژیم غذایی مناسب به شما در رسیدن به اهداف کمک نمی کند ، اما برخی مکمل ها می توانند این مزیت جزئی را به شما بدهند. در اینجا لیستی از م mostثرترین مکمل ها برای بالا بردن سفر شما آمده است.

بهترین مکمل ها برای بدنسازان

کراتین

کراتین نه تنها یکی از محبوب ترین مکمل های ورزشی در بین ورزشکاران است ، بلکه یکی از م mostثرترین آنها نیز می باشد. مکمل های برتر برای بدنسازان در نظر گرفته شده است. تحقیقات جامع اثرات آن بر قدرت عضلات ، بهبود بین تمرینات و سطح مقطع بافت ماهیچه ای (اندازه) را مستند کرده است. تحقیقات اخیر همچنین نشان داده است که این مکمل می تواند استقامت قلبی عروقی و همچنین استقامت ماهیچه ها را افزایش دهد. این رویای یک ورزشکار است.

در صورت نیاز: 3 تا 5 گرم قبل و بعد از تمرین در روزهای تمرین و 3 تا 5 گرم با اولین وعده غذایی خود در روزهای بدون تمرین مصرف کنید.

بتا آلانین یک مکمل برتر برای بدنسازان است

این اسید آمینه به عنوان یک شارژر عالی برای بافت ماهیچه عمل می کند و به شما امکان می دهد انرژی بیشتری برای تمرین خود استفاده کنید. همچنین می تواند افزایش اسید لاکتیک در ماهیچه ها را به تاخیر اندازد و مدت زمان ورزش را طولانی کند. شواهدی وجود دارد که وقتی با کراتین ترکیب می شود ، تقریباً بر هر مزیت جسمی تأثیر می گذارد!

در صورت نیاز: 2 تا 3 گرم با لوکس قبل از تمرین ، ترجیحاً با کراتین.

پروتئین او

این مکمل پروتئینی با عملکرد سریع برای هر علاقمند به تناسب اندام ضروری است و یکی از بهترین مکمل ها برای تمرینات مناسب است. پروتئین او برای هضم سریع طراحی شده است تا به بهبود ماهیچه ها کمک کند ، همچنین دارای مشخصات آمینو اسید کامل است که آن را مکمل کامل قبل و بعد از تمرین می کند. تحقیقات اخیر همچنین نشان می دهد که می تواند گرسنگی افرادی را که به دنبال استفاده از آن برای اهداف کاهش وزن هستند ، اندکی کاهش دهد.

در صورت نیاز: عمدتا به عنوان پیش تمرین (20 تا 30 گرم) و پس از تمرین (30 تا 40 گرم) برای کمک به بهبود بعد از تمرین استفاده می شود. به راحتی می توانید پروتئین وی را در هر جایی از رژیم غذایی خود به عنوان مکمل برتر بدنسازان قرار دهید. برای کسانی که صبح زود بیرون می روند (20 تا 30 گرم) نه تنها برای راحتی بلکه برای کاهش سطح کورتیزول پس از بیدار شدن نیز مناسب است.

مکمل تمرین متقابل: ال کارنیتین

کارنیتین (همچنین ال کارنیتین) همچنین می تواند بهترین دوست CrossFitter باشد. این اسید آمینه به تبدیل اسیدهای چرب به انرژی کمک می کند تا بتوانید طولانی تر و سخت تر تمرین کنید. کارنیتین موجود در گوشت گاو ، گوسفند ، شیر و کره ، در میان سایر غذاها ، می تواند کمک بزرگی در تلاش شما برای رسیدن به سطح بعدی باشد.

در صورت نیاز: 1 تا 2 گرم دو بار در روز نزدیک زمان ورزش مصرف کنید!

منیزیم و روی

این دو ماده معدنی دارای مزایای بیشماری هستند ، از جمله روی ، که به ترمیم و بازسازی بافت کمک می کند ، و منیزیم ، که به سیستم عصبی کمک می کند بهتر بخوابد و سپس استراحت کند. هر دو بعد از تمرینات سنگین سریعتر بهبود می یابند و کیفیت استراحت را بهبود می بخشند ، بنابراین این دو مکمل بهترین مکمل ها برای تناسب اندام توجه.

در صورت نیاز

مکمل های مولتی ویتامین/معدنی برتر برای ورزشکاران کراس فیت

البته ، مصرف برخی ویتامین ها/مواد معدنی خوب به عنوان احتیاط می تواند بیمه ای را برای شما فراهم کند که ممکن است در دوره های ورزش بسیار شدید مورد نیاز باشد. با این شرایط سخت تمرین ، یک مولتی ویتامین/ماده معدنی برای پر کردن ریز مغذی های حیاتی بدن مورد نیاز است ، به طوری که می تواند به درستی عمل کند و عملکرد روزانه ورزشی را افزایش دهد. کاهش استرس و سایر بی نظمی هایی که شما را عادی می کند.

در صورت نیاز: یک مولتی ویتامین/مواد معدنی با کیفیت به عنوان بهترین مکمل برای ورزش متوسط ​​در پایان روز با آخرین وعده غذایی خود مصرف کنید. به این ترتیب ، هنگام خواب ، بدن شما دارای اجزای سازنده مناسب برای ترمیم ، رشد و آماده شدن برای مرحله بعدی است!

حتما بخوانید: اطلاعات جامع در مورد تناسب ورزش

برترین برنامه مکمل برای بدنسازان

پیشنهادات تکمیلی ساعت چند و چقدر؟
کراتین 3-5 گرم قبل و بعد از ورزش و 3-5 گرم با اولین وعده غذایی خود در روزهای بدون ورزش
بتا آلانین 2-3 گرم قبل از ورزش
پروتئین او 20-30 گرم قبل از ورزش ، 30-40 گرم پس از ورزش و هر زمان که نمی توانید با هم به وعده غذایی ملحق شوید
ال کارنیتین 1-2 گرم قبل و بعد از ورزش
منیزیم 450 میلی گرم در شب
روی 30 میلی گرم در شب
مولتی ویتامین ها / مواد معدنی محصولی را پیدا کنید که 100٪ ریزمغذی های مهمتر در شب داشته باشد

سوالات متداول در مورد بهترین مکمل ها برای بدنسازان

من خواندم که هنگام استفاده از کراتین باید یک مرحله “بارگذاری” انجام دهید. آیا این درست است و اگر چنین است ، چقدر؟

در ابتدا ، توصیه می شود که حداکثر 20 گرم کراتین در روز به مدت یک هفته مصرف کنید ، سپس برای چند هفته پس از آن به دوز “نگهدارنده” ادامه دهید. با این حال ، تحقیقات نشان داده است که شروع با دوز نگهدارنده 3-5 گرم قبل و بعد از ورزش نتایج مشابهی در پایان برخی مطالعات دارد. این امر نه تنها در دراز مدت در هزینه شما صرفه جویی می کند ، بلکه هضم شما را نیز آسان تر می کند!

گاهی اوقات پس از مصرف بتا آلانین برای چند دقیقه احساس سوزش روی پوست وجود دارد. چه چیزی باعث این امر شده است؟

یکی از علل احتمالی ، اتصال بتا آلانین به گیرنده های عصبی است که باعث می شود آنها به طور ناخواسته فعال شده و احساس خارش/سوزن سوزن شدن در شما ایجاد کنند. علت احتمالی دیگر (شاید غیر از واکنش عصبی) این است که جریان خون را به مویرگ های سطحی افزایش می دهد و منجر به قرمزی پوست می شود. اینها واکنشهای کاملاً بی ضرری هستند که ممکن است با استفاده طولانی مدت ناپدید شوند یا نشوند!

من رژیم متعادلی دارم. آیا کسی مثل من به مکمل مولتی ویتامین/مواد معدنی نیاز دارد؟

در یک کلام بله! حتي برخي از متعادل ترين رژيم ها در طول ورزشهاي سخت در اكثر روزهاي هفته تقاضاي كمي “بيمه” به شكل مكمل مولتي ويتامين/مواد معدني دارند. علاوه بر این ، رژیم متعادل شما همیشه می تواند به دلیل تغییرات برنامه ، اوقات بسیار استرس زا در محل کار و/یا تغییرات زندگی و در نتیجه فشار بر رژیم غذایی شما تأثیر منفی بگذارد!

به عنوان یک بدنساز ، هدف من ساختن بیش از حد عضله نیست. چرا به پروتئین اضافی به شکل پروتئین او نیاز دارم؟

پروتئین نه تنها به عضله سازی کمک می کند ، بلکه به بسیاری از عملکردها ، از جمله تولید و تنظیم انرژی ، پر کردن دیگر بافت های حیاتی که در حین ورزش تخلیه شده اند و کمک به روند بازیابی کمک می کند. به طور کلی بین تمرینات. علاوه بر این ، پروتئین او پروتئینی است که سریع هضم می شود و به بدن کمک می کند تا روند بهبودی را به سرعت آغاز کند.

آیا مکمل ZMA همان مکمل منیزیم و روی جداگانه است؟

درست! با این حال ، اکثر محصولات ZMA حاوی 10 میلی گرم ویتامین B6 هستند. B6 باعث ایجاد آرامش می شود و محیطی ایده آل برای انجام روی و منیزیم ایجاد می کند. اما بله ، خرید محصولات جداگانه نیز به همان خوبی کار می کند. اطمینان حاصل کنید که یک محصول معتبر خریداری کرده اید!

برای مشاهده مقالات مرتبط با این مقاله ، به صفحه آن بروید مکمل تناسب اندام و برای مشاهده مقالات دیگر در صفحه وبلاگ کیمیاگری دیدن.


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *