خرما و بادام - بهترین میان وعده برای افزایش متابولیسم بدن

بهترین میان وعده ها برای افزایش متابولیسم بدن

محققان می گویند با خوردن برخی میان وعده ها می توانید سوخت و ساز بدن خود را در صبح تقویت کنید. داشتن یک رژیم غذایی کامل و سالم همیشه دغدغه مردم است. متخصصان تغذیه می گویند وقتی مردم شب را می خوابند ، بدن هنگام بیدار شدن به مواد مغذی سبک و مغذی نیاز دارد.

به گزارش ایندین اکسپرس ، شما باید روز خود را با آب گرم یا یک میان وعده کم حجم و پرانرژی شروع کنید تا متابولیسم شما آغاز شود. دو گزینه وسوسه انگیز در این زمینه بادام خیس شده و خرما است. این دو ماده مغذی را صبح زود بخاطر خواص فراوانی که متابولیسم بدن را افزایش می دهند ، مصرف کنید.

بادام خیس شده در آب

بادام خیس شده در آب می تواند نیازهای ویتامین و مواد معدنی بدن را در صبح زود تامین کند. در واقع خیساندن بادام یک شبه خواص آن را افزایش می دهد. بعد از بیدار شدن 5 تا 10 عدد بادام خیس خورده بخورید. این امر باعث می شود مواد مغذی به بدن برسد و سلامت و سیری در طول روز تضمین شود.

دلیل اینکه متخصصان تغذیه همیشه اصرار دارند پوست بادام را مصرف نکنند این است که پوست بادام قهوه ای حاوی تانن است که مانع جذب مناسب مواد مغذی آن می شود. هنگامی که بادام را یک شبه خیس می کنید ، پوست قهوه ای آن هنگام مصرف به راحتی از بین می رود و مواد مغذی آن به راحتی در معده جذب می شود.

روز

خرما یکی از غذاهای مغذی است که انرژی فوری بدن را در صبح زود تامین می کند. خرما همچنین دارای فیبر محلول زیادی است. این باعث می شود آب بیشتری وارد روده شود و سلامت دستگاه گوارش را ارتقا می بخشد.

خوردن خرما به درمان یبوست و سوء هاضمه کمک می کند. همچنین از آنجا که خرما دارای مقدار قابل توجهی پتاسیم است ، می تواند به درمان سوء هاضمه و اسهال کمک کند.

توصیه می شود بادام هایی را که می خواهید بخورید شب قبل در آب خیس کنید. خرما و بادام خیس خورده بهترین مواد مغذی هستند که می توانید به عنوان میان وعده صبح زود بخورید. مصرف این دو ماده ، با افزایش متابولیسم ، انرژی مورد نیاز بدن را در ساعات اولیه روز تأمین می کند.


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *