ناشناس - رایج ترین اشتباهات برای کاهش وزن

رایج ترین اشتباهات برای کاهش وزن

اگر واقعاً می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، روشهای عجیبی را برای رسیدن به این هدف انتخاب نکنید. این روش ها کاملاً بازدارنده هستند و در بسیاری از موارد حتی می توانند نتیجه معکوس هم داشته باشند.

در اینجا بدترین توصیه های رژیم غذایی است که می توانید بدون درک نتایج واقعی ارائه دهید:

در کوتاه مدت وزن خود را کاهش دهید:

عادات غذایی غلط که منجر به چاقی فرد می شود برای یک هفته یا چند روز تغییر نمی کند و زمان زیادی طول می کشد. بنابراین ، در پایان این دوره کوتاه ، فرد به عادات قدیمی خود باز می گردد.

به کالری توجه کنید:

دریافت کالری مهم است ، اما کاهش کالری دریافتی همیشه به نتایج مطلوب نمی رسد. این به این دلیل است که هنگام کاهش وزن ، هم چربی بدن شما و هم ماهیچه های شما کاهش وزن پیدا می کنند و این خوب نیست. ماهیچه ها ماشین های انرژی سوز بدن هستند. در صورت از دست دادن ماهیچه ، بسیاری از عملکردهای حیاتی بدن مختل می شود. اگر رژیم غذایی به گونه ای باشد که توده عضلانی حفظ شود و فقط چربی سوزانده شود ، وزن ممکن است وزن کمتری را نشان ندهد ، اما قطعاً اندازه بدن بسیار کاهش می یابد.

از مصرف زیاد کربوهیدرات خودداری کنید:

همه کربوهیدراتها یکسان ایجاد نمی شوند. همچنین ، رژیم غذایی سالم برای کاهش وزن طولانی مدت و طولانی مدت رژیمی است که در آن همه گروه های غذایی حضور دارند. حتی چربی نباید از غذا حذف شود. فقط استفاده از هر گروه غذایی به شیوه سالم کافی است.

هر روز یک ساعت ورزش کنید:

اگر به جای یک ساعت ورزش مداوم و خسته کننده هر روز نیم ساعت ورزش کنیم و بقیه روز را کار کنیم ، تأثیر بسیار بیشتری بر سلامتی و کاهش وزن ما خواهد داشت. حتی می توانید یک ساعت را به شش تا ده دقیقه تقسیم کنید و هر روز شش بار به مدت ده دقیقه ورزش کنید.

کاملا فاقد گلوتن:

گلوتن پروتئینی است که در گندم یافت می شود. برخی تصور می کنند که می توانند با عدم مصرف گلوتن وزن خود را کاهش دهند. با این حال ، کاهش وزن آنها به دلیل حذف گلوتن نبود بلکه به دلیل حذف کل گروه غذایی حاوی گلوتن بود. رژیم غذایی بدون گلوتن تنها در صورت حساسیت به گلوتن و بیماری سلیاک توصیه می شود.

غذاهای بدون چربی مصرف کنید:

تنها 60 درصد غذاهای کم چرب انرژی کمتری نسبت به غذاهای معمولی دارند. این به این دلیل است که کارخانه ها برای جبران کمبود طعم در غذاهای کم چرب ، شکر اضافه می کنند. این غذاها ممکن است طعم شیرینی نداشته باشند ، اما حاوی قند هستند و شیرینی قند در طعم های دیگر این غذاها نهفته است.

از شام اجتناب کنید:

اگر تمام انرژی مجاز روزانه خود را در طول روز به طور معقول توزیع کنید و در طول روز فعالیت بدنی کافی داشته باشید ، هیچ مانعی برای خوردن میان وعده های شبانه وجود ندارد. قانون کلی این است که انرژی ای که می سوزانید بیشتر از انرژی است که از طریق غذا دریافت می کنید. بنابراین مهم نیست که در طول روز غذا بخورید یا در شب.


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *