رژیم غذایی اینترنتی قرار است رژیم غذایی با ارسال اطلاعات و مشخصات به بهترین متخصص تغذیه بصورت آنلاین انجام شود. رژیم آنلاین یا حضوری متخصص تغذیه آنچه دریافت می کنید شامل وعده ها و میان وعده ها بر اساس اطلاعاتی است که به متخصص تغذیه خود می دهید.

یک رژیم غذایی سالم باید به حفظ و بهبود سلامت عمومی بدن کمک کند و شامل همه مواد مغذی ، مایعات ، اسیدهای آمینه ، اسیدهای چرب ضروری ، ویتامین ها و … باشد. بسته به نوع بیماری ، بیمار باید از رژیم غذایی خاصی به نام رژیم درمانی پیروی کند. به

هدف از رژیم آنلاین چیست؟

با افزایش نگرانی ها در زندگی ، مردم اغلب وقت کافی برای مراجعه به مشاوره تغذیه مناسب ندارند ، بنابراین پزشک برنامه رژیم غذایی را به صورت آنلاین تهیه کرده است. در این روش ، شخصی از وب سایت درمانگر بازدید می کند ، فرم مربوط به رژیم غذایی را در اینترنت پر می کند و پس از چند روز متخصص تغذیه آنها را بررسی می کند و برنامه رژیم غذایی مناسب را برای فرد ارائه می دهد.

توجه داشته باشید که نکات تغذیه ای نیز در اینترنت موجود است و اگر سوالی داشتید ، می توانید آن را با او در میان بگذارید.

تفاوت بین رژیم آنلاین و حضور در چیست؟

برخی تصور می کنند که این دو رژیم غذایی می توانند متفاوت باشند ، اما اینطور نیست و تنها تفاوت این است که شما به طور منظم به مطب پزشک مراجعه می کنید و او س questionsالات مرتبط را می پرسد. مستقیم ، اما در رژیم آنلاین سوالات و اطلاعات نوشته می شود.

عدم رعایت رژیم بدون اصول:

برخی از افراد سعی می کنند با حذف برخی غذاها از وعده های غذایی خود ، وزن خود را کاهش دهند ، که به هیچ وجه درست نیست زیرا همه افراد اطلاعات کافی در مورد تغذیه ندارند و بنابراین نمی توانند رژیم بگیرند. به درستی به بدن آسیب می رساند. با رژیم غذایی توسط یکی متخصص تغذیه خوب برخی از غذاها را به طور متوسط ​​بخورید و از کاهش وزن اطمینان حاصل کنید.

رژیم غذایی اینترنتی

مقالات رژیم بیشتر را آنلاین بخوانید

رژیم غذایی چقدر سالم؟

رژیم غذایی سالم به معنای محدودیت شدید ، کاهش وزن بی دلیل یا محرومیت از غذاهایی نیست که از آنها لذت می برید. در عوض ، به معنای احساس خوب ، داشتن انرژی بیشتر ، بهبود سلامتی و افزایش روحیه است.

داشتن رژیم غذایی سالم کار سختی نیست. اگر در مورد رژیم ها و دستور العمل های رژیم غذایی گیج شده اید ، تنها نیستید. در اینجا شادنوش متخصص تغذیه اطلاعات کاملی در مورد غذاهای خوب و مناسب به شما می دهد.

حقیقت این است که در حالی که برخی غذاها یا برخی مواد مغذی تأثیر مثبتی بر خلق و خوی فرد دارند ، رژیم غذایی کلی شما مهم است. اساس رژیم غذایی سالم جایگزینی غذاهای فرآوری شده با غذاهای واقعی است. خوردن غذاها تا حد امکان به غذاهای طبیعی می تواند تفاوت چشمگیری در نحوه فکر ، ظاهر و احساس شما ایجاد کند.

با این دستورالعمل های ساده ، می توانید یک رژیم غذایی خوشمزه ، مغذی و متنوع ایجاد کنید که برای بدن و ذهن شما مفید است.

اصول یک رژیم غذایی سالم

نیازی نیست برخی از سبک ها را از رژیم غذایی خود حذف کنید ، در عوض ، می توانید سالم ترین گزینه ها را از هر کدام انتخاب کنید.

  • پروتئین- به شما انرژی می دهد تا از خواب بیدار شوید و دست به کار شوید و عملکردهای مربوط به خلق و خو و تشخیص خود را کنترل کنید. مصرف بیش از حد پروتئین می تواند برای افراد مبتلا به بیماری کلیوی خطرناک باشد. تحقیقات نشان می دهد که بسیاری از ما به پروتئین با کیفیت نیاز داریم ، به ویژه با افزایش سن.
  • چربی- همه چربی ها یکسان نیستند. همانطور که چربی های بد می توانند خطر ابتلا به برخی بیماری ها را افزایش دهند ، چربی های خوب نیز از مغز و قلب شما مراقبت می کنند. چربی هایی مانند امگا 3 برای سلامت جسمی و روحی مهم هستند.
  • فیبر- خوردن غذاهای غنی از فیبر می تواند به کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی ، سکته مغزی و دیابت کمک کند. فیبر همچنین می تواند رنگ پوست را بهبود بخشد و به کاهش وزن کمک کند.
  • کلسیم- ارتباط ناکافی کلسیم با اضطراب ، افسردگی و مشکلات خواب مرتبط است. صرف نظر از جنسیت و سن ، خوردن غذاهای غنی از کلسیم و دریافت مقدار کافی منیزیم ، ویتامین D و پتاسیم برای کمک به کلسیم در انجام وظیفه مهم است.
  • کربوهیدرات- کربوهیدراتها منبع اصلی انرژی هستند. اما بیشتر آن باید از کربوهیدراتهای پیچیده و تصفیه نشده (سبزیجات ، غلات و میوه ها) تهیه شود تا قندها و کربوهیدراتهای تصفیه شده. قطع نان سفید ، نان خامه ای ، نشاسته و شکر می تواند از افزایش سریع قند خون ، تغییرات خلقی و تجمع انرژی و چربی به ویژه در اطراف کمر جلوگیری کند.

رژیم غذایی اینترنتی

از رژیم غذایی سالم پیروی کنید.

بهترین نتایج این است که هر از گاهی تغییرات کوچکی ایجاد شود. روشن نگه داشتن اهداف می تواند به شما در دستیابی به نتایج درازمدتی که بدن شما هنگام خوردن غذاهای مورد علاقه خود احساس محرومیت می کند ، کمک کند.

با برداشتن قدم های کوچک و قابل کنترل مانند افزودن سالاد به رژیم غذایی خود یکبار در روز به رژیم غذایی سالم فکر کنید. هنگامی که این تغییرات کوچک به یک عادت تبدیل شد ، می توانید گزینه های سالم را اضافه کنید.

خود را برای موفقیت آماده کنید.

همه چیز را ساده نگه دارید تا برای موفقیت آماده شوید. رژیم غذایی سالم نباید پیچیده باشد. به جای نگرانی در مورد کالری ، به مواردی مانند رنگ ، تنوع و طراوت فکر کنید. به فکر اجتناب از غذاهای فرآوری شده و انتخاب مواد تازه باشید.

غذای خود را آماده کنید. تغییرات درست را در رژیم غذایی خود ایجاد کنید. برچسب مواد غذایی برای قند یا چربی های ناسالم در غذاهای فرآوری شده را بخوانید. روی احساسی که بعد از غذا خوردن دارید تمرکز کنید و سعی کنید با انتخاب الگوهای غذایی سالم ، هیدراته بمانید.

اعتدال: در همه رژیم های سالم ضروری است

اعتدال در رژیم غذایی به معنای خوردن به اندازه بدن است. برای بسیاری از ما ، اعتدال به معنای خوردن کمتر از نیاز بدن است. اما این بدان معنا نیست که غذاهای مورد علاقه را حذف کنید. هیچ محدودیتی برای خوردن گهگاه غذاهای مورد علاقه خود در یک وعده وجود ندارد ، به شرطی که به غذاهای دیگر توجه کنید.

به فکر کاهش وعده ها باشید. قبل از سیر شدن غذا را متوقف کنید زیرا مغز برای ارسال کامل پیام به زمان نیاز دارد. در صورت امکان با دیگران غذا بخورید. غذا خوردن به تنهایی ، به ویژه جلوی تلویزیون یا کامپیوتر ، می تواند منجر به پرخوری شود. میان وعده های غذایی در خانه را محدود کنید. به جای خرید تنقلات و تهیه آنها در خانه ، گزینه های سالم را انتخاب کنید و هر زمان که می خواهید خودتان را درمان کنید ، بیرون بروید و میان وعده های مورد علاقه خود را از بیرون خریداری کنید.

بیشتر اوقات ما همیشه برای سیر شدن غذا نمی خوریم. گاهی اوقات ما برای از بین بردن استرس یا غلبه بر احساسات ناخوشایند مانند غم ، تنهایی یا افسردگی غذا می خوریم. با یادگیری راه های سالم برای مدیریت استرس و احساسات ، می توانیم کنترل غذایی که می خوریم را در دست بگیریم.

از خوردن غذا در اواخر شب خودداری کنید. شام را زود بخورید و تا صبح روز بعد 14 تا 16 ساعت چیزی نخورید. تحقیقات نشان می دهد خوردن تنها زمانی که بیشترین فعالیت را دارید ، به سیستم گوارشی شما زمان بیشتری برای استراحت می دهد و به حفظ وزن سالم کمک می کند.

میوه ها و سبزیجات کالری کمی دارند و سرشار از مواد مغذی مانند ویتامین ها ، مواد معدنی ، آنتی اکسیدان ها و فیبر هستند. حداقل پنج وعده میوه و سبزیجات در روز بخورید.


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *