بسیاری از افراد شاغل در طول ساعات کاری به رژیم غذایی خود توجه نمی کنند. در بیشتر موارد ، یکی از وعده های غذایی حذف می شود یا غذا در زمان های غیر معمول خورده می شود. به عنوان مثال ، صبحانه در زمان غیر معمول با همکاران خورده می شود یا ناهار حذف می شود. پس از اتمام کار اداری و هنگامی که فرد به خانه برمی گردد ، ناهار را در حوالی عصر می خورد. پرخوری در یک وعده غذایی ، نه ناهار و نخوردن میان وعده عصرگاهی می تواند باعث پرخوری فرد در عصر یا شب شود. کم تحرکی پس از بازگشت به خانه و نداشتن زمان کافی برای هضم غذای خورده شده باعث چاقی و عوارض دیگر می شود.

تحقیقات نشان داده است که مسافران وقت کمتری برای ناهار دارند. اکثر کارکنان و مدیریت یا ناهار خود را فراموش کرده اند یا وقت کافی برای خوردن ندارند. همه باید رژیم غذایی متناسب با آنچه انجام می دهند داشته باشند و مهمترین چیز این است که به طور منظم غذا بخوریم و از اختلالات خوردن اجتناب کنیم. به طور طبیعی ، افرادی که کم تحرک هستند و کسانی که پشت میز شام می نشینند ، زیرا کالری کمتری مصرف می کنند ، باید انرژی روزانه خود را کاهش دهند و در عین حال از غذاهای پرکالری ، چرب و شیرین که در غذاهای زیاد مصرف می شود ، خودداری کنند. فرهنگ ، اتاق و شرکت. ، از مصرف زیاد میوه و سبزیجات خودداری کرده و مصرف کنید. اگرچه به بدن کمک می کند کالری کمتری بسوزاند ، اما حرکت گوارشی را بهبود می بخشد و از یبوست ناشی از نشستن زیاد و یک شیوه زندگی بی تحرک جلوگیری می کند. نوشیدن آب کافی و ورزش روزانه نیز برای کارگران مهم است.

افرادی که فعالیت بدنی و فعالیت بدنی بیشتری انجام می دهند ، باید کالری بیشتری با توجه به آنچه انجام می دهند دریافت کنند و بهتر است این کالری ها متعادل و از همه گروه های غذایی برای تامین انرژی کافی ، تمام مواد مغذی ، ویتامین ها و مواد معدنی باشد. برای تأمین جسم. مصرف لبنیات و دریافت مقدار کافی ویتامین D برای سلامت و استحکام استخوان ها مهم است.

در افرادی که شیفت شب و شب کار می کنند ، تعادل رژیم غذایی به دلیل اختلال در ساعت شبانه روزی مختل می شود. اگر این افراد نمی توانند ترتیب معمول سه وعده غذایی را حفظ کنند ، باید وعده های غذایی را به نقاط زمانی C ، B و A تقسیم کرده و بر اساس آن نظم جدیدی ایجاد کنند.

کارکنان به طور کلی باید از غذاهای چرب و شیرین خودداری کنند ، مقدار زیادی میوه و سبزیجات بخورند ، به آرامی غذا بخورند تا از سوء هاضمه جلوگیری کرده و از پرخوری پرهیز کنند و حداقل 30 دقیقه وقت صرف غذا کنند.


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *