قبل از انجام هر نوع رژیم چاقی ، بهتر است با یک متخصص تغذیه مشورت کنید ، ابتدا باید دلیل چاق نبودن خود را بدانید ، سپس باید جستجوی رژیم های موثر چاقی و تشخیص های دقیق را بیابید. در اینجا ما چاقی را در یک هفته برای شما دوستان عزیز آورده ایم. امیدواریم با اتخاذ این رژیم لاغری سریع ، بتوانید به راحتی در یک هفته تا چند کیلوگرم وزن اضافه کنید.

تغییر متابولیسم بدن شما زمان زیادی طول می کشد. بهتر است به راحتی تسلیم نشوید و تا زمانی که به خواسته خود نرسیدید تسلیم نشوید. راه های زیادی برای افزایش وزن وجود دارد و رژیم گرفتن یکی از مهم ترین و سالم ترین روش ها است. برای افزایش وزن ، بهتر است کالری بیشتری در روز مصرف کنید تا اینکه بدن روزانه سوزاند. پروتئین بخورید بدن شما به ازای هر پوند وزن بدن روزانه به 1.5 گرم پروتئین نیاز دارد. بدن شما همچنین نیاز به دریافت روزانه چربی های خوب دارد ، بنابراین مصرف چربی برای افزایش وزن نیز مفید است. بهتر است عادت خوردن 3 وعده غذایی در روز و در عوض خوردن 5 تا 6 وعده غذایی کوچک در روز را ترک کنید. با مطالعه رژیم چاقی سریع هفت روزه تا انتها با ما باشید.

برنامه رژیم لاغری سریع هفت روزه

در این مقاله ، ما رژیم غذایی کامل و جامع 7 روزه چاقی سریع را به طور مفصل برای شما آورده ایم. امیدواریم این رژیم برای شما ساده باشد و بتوانید با استفاده از آن به راحتی چند پوند وزن اضافه کنید.

رژیم چاقی سریع

روز اول

در اولین روز رژیم سریع چربی ، نصف فنجان جو دوسر خام را برای صبحانه با یک لیوان شیر بدون چربی ، نصف فنجان زغال اخته یا کشمش خشک ، یک قاشق غذاخوری روغن کامل دانه کتان ، دانه ها و کمی دارچین بخورید. به و برای یک میان وعده ، یک فنجان شیر بدون چربی ، یک تکه بزرگ میوه ، یک قاشق غذاخوری کره بادام زمینی کامل ، یک تکه پنیر موزارلا ، و برای ناهار ، 2 فنجان سالاد تخم مرغ خوشمزه ، 2 ساندویچ ، پیتا و یک موز. برای میان وعده عصرانه ، یک قسمت ماست کم چرب ، یک قسمت پنیر کم چرب محلی ، یک وعده کامل زغال اخته مخلوط با تمشک ، 2 قاشق غذاخوری آرد گندم کامل و یک وعده قاشق غذاخوری عسل ، و برای شام 20 گرم ماهی قزل آلا ، یک سیب زمینی بزرگ ، یک وعده کامل نخود فرنگی و یک فنجان دوغ کم نمک. در آخرین وعده غذایی که باید بعد از شام بخورید ، بهتر است با نصف فنجان ماست کم چرب ، 3 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی ، چند تکه یخ و نصف قاشق چای خوری عسل ترکیب کرده و میل کنید.

رژیم غذایی برای افراد لاغر به سرعت چاق می شود

روز دوم

در روز دوشنبه رژیم چاقی سریع برای صبحانه ، 4 عدد پنکیک کامل ، 2 قاشق غذاخوری شربت افرا ، یک وعده کامل پنیر کم چرب محلی و یک فنجان توت فرنگی تازه و خوشمزه ، و یک میان وعده ساندویچ کره بادام زمینی با موز و عسل ، یک موز و دو لیوان کامل بدون چربی شیر. برای ناهار می توانید ماکارونی سبزیجات را با یک لیوان دوغ کم نمک میل کنید. حالا ، برای یک میان وعده دوم ، یک لیوان شیر بدون چربی ، یک فنجان میوه یخ زده از هر نوع و دو قاشق غذاخوری دانه کتان را مخلوط کرده و میل کنید. برای شام ، حدود 200 گرم سینه بوقلمون ، دو عدد سیب زمینی بزرگ و یک وعده سبزیجات پخته کامل بخورید. بهتر است بعد از شام پودینگ بخورید.

یک عدد را افزایش دهید

برنامه افزایش وزن صبح روز سوم ، برای صبحانه ، 2 عدد کراکر گندم کامل یا جو با پودینگ و برای میان وعده ، یک لیوان شیر بدون چربی با دو میوه بزرگ بخورید. برای ناهار می توانید ساندویچ تن و پنیر با گلابی میل کنید ، می توانید این ساندویچ را با ترکیب دو تکه نان سبوس دار ، حدود 150 گرم ماهی تن ، یک بشقاب چدار پنیر ، سس مایونز بدون چربی با کاهو یا گوجه فرنگی درست کنید. برای یک میان وعده سریع چاقی ، می توانید یک لیوان شیر بدون چربی با دو میوه بزرگ در عصر بنوشید و برای شام می توانید یک کاسه سوپ مرغ بخورید. بعد از شام ، اگر یک لیوان شیر بدون چربی و 3 میوه بزرگ بخورید ، بسیار عالی است.

رژیم چاقی سریع

روز چهارم

برای صبحانه در چهارمین روز رژیم ، یک املت سبزیجات از 2 تخم مرغ با نصف فنجان پنیر بدون چربی و نصف فنجان سبزیجات با دو تکه نان گندم کامل و یک لیوان شیر کم چرب بخورید. پرتقال و یک تن ماهی تن ، 2 فنجان برنج قهوه ای ، مقداری سس و گوجه فرنگی برای میان وعده بخورید. برای ناهار یک ساندویچ کم چرب بوقلمون و پنیر را با یک دسته انگور قرمز سرو کنید. برای میان وعده ، یک لیوان شیر کم چرب با دو وعده میوه یخ زده و برای شام ، 250 گرم سینه مرغ ، یک فنجان کلم بروکلی ، دو فنجان پوست برنج با لوبیا مخلوط شده و بعد از شام ، یک پودر پروتئین دانه سویا را با شیر. با یک تکه بزرگ میوه سرو کنید.

پنج شنبه

برای صبحانه پنکیک گندم ، دو لیوان شیر بدون چربی ، یک فنجان پر از بلوبری تازه یا تمشک برای یک لیوان شیر کم چرب با دو میوه بزرگ برای ناهار همبرگر و ساندویچ پنیر برای میان وعده ، یک لیوان شیر بدون چربی با دو نوع بزرگ سرو کنید میوه برای شام ، همبرگر با یک لیوان دوغ کم نمک و برای عصرانه به سبک ، پروتئین را با مقدار فراوان میوه تکمیل کنید.

پروتئین در رژیم چاقی سریع

روز ششم

برای صبحانه ، 4 عدد پنکیک گندم کامل ، دو قاشق غذاخوری آب افرا ، یک لیوان شیر بدون چربی ، با یک وعده بلوبری تازه ، برای یک میان وعده 4 تخم مرغ آب پز ، یک وعده جو کاملا پخته ، یک لیوان شیر بدون چربی با موز و مقداری دارچین ، برای ناهار 2 فنجان پاستا با دو قاشق غذاخوری سس ، 150 گرم سینه مرغ و مقداری سالاد اسفناج ، برای یک میان وعده یک فنجان گربه ماهی ماهی با نصف فنجان ماهی تن با یک سیب بزرگ و برای شام 150 گرم سینه مرغ ، 2 وعده سبزیجات پخته به اضافه یک سیب زمینی بزرگ و در پایان شب می توانید یک شیک پروتئینی میل کنید.

هفتمین و آخرین روز رژیم سریع چربی

برای صبحانه ترکیبی از دو تخم مرغ ، سس ، فلفل دلمه ای ، پنیر موزارلا با 4 نان سبوس دار و یک دسته بزرگ انگور ، برای میان وعده ترکیبی از دو وعده سبوس جو با 2 لیوان شیر کم چرب ، کمی دارچین و یک وعده دوم کشمش ، برای ناهار 2 تکه نان با 150 گرم همبرگر ، 2 تکه پنیر کم چرب ، گوجه فرنگی ، کاهو و خردل ، سبزیجات پخته ، یک لیوان آرد کم نمک ، 3 ساندویچ کره بادام زمینی با موز برای میان وعده و بعد از شام یک وعده کامل سوپ لوبیا قرمز ، 150 گرم ماهی تن ، یک وعده پاستا ، یک فنجان سس ، بروکلی بخارپز ، کره کم نمک شیر و یک شیک پروتئینی بخورید.

منبع: آرگا

کارت:
رژیم چاقی


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *