اگر می خواهید وزن کم کنید ، باید چربی های ذهنی را از بین ببرید و این منجر به کاهش چربی دور کمر می شود. بنابراین ، در واقع ، اولین قدم در کاهش وزن با ذهن شروع می شود.

قبل از اینکه بتوانید از تغییرات فیزیکی مرتبط با کاهش وزن سالم لذت ببرید ، ابتدا باید یک تغییر ذهنی انجام دهید تا به شما در ترک عادات بد قدیمی کمک کند. کلید شروع گذار این است که در مورد آن درست فکر کنید – شما می خواهید به جای رژیم غذایی سریع کاهش وزن ، یک شیوه زندگی واقعی را تغییر دهید. به عنوان یک مدیر وزن به اهداف خود فکر کنید و به یاد داشته باشید که می خواهید در آینده قابل پیش بینی به رژیم غذایی جدید و سالم خود پایبند باشید.

هر کسی دلایل خودش را دارد. وقتی سعی می کنید شیوه زندگی و رژیم غذایی خود را بهبود بخشید ، اکثر افراد تا زمانی که هیچ مشکل خاصی وجود نداشته باشد ، خوب عمل می کنند.

برای کاهش وزن باید صبور باشید

یکی از مشکلات ذهنی اصلی در کاهش وزن ، خواستن زیاد یا سریع است و خوب است بدانید که کاهش وزن بسیار آهسته اکثر رژیم گیرندگان را راضی می کند. به آرامی.

تصور کنید که در وزن ایده آل خود هستید

اگر می خواهید لاغر باشید ، خود را لاغر ثابت کنید. آینده خود را در شش ماه آینده تا یک سال تجسم کنید و فکر کنید که چقدر خوب هستید و اگر اضافه وزن ندارید چه احساسی خواهید داشت.

عکسهای قدیمی مربوط به زمانی را که لاغرتر بودید پیدا کنید و آنها را در جایی قرار دهید که شما را به یاد آنچه می خواهید به دست آورید ، بیاندازد. از خود بپرسید آن زمان چه کردید و می توانید امروز در سبک زندگی خود بگنجانید. به فعالیتهایی فکر کنید که می خواهید انجام دهید اما به دلیل وزن خود نمی توانید انجام دهید.

انتظارات واقع بینانه داشته باشید

وقتی پزشکان از بیماران می پرسند که چقدر وزن می خواهند کاهش دهند ، بیماران اغلب برای وزن ایده آل خود عددی می خواهند ، اما اینطور نیست. محدوده وزن واقعی را تعیین می کند ، نه یک عدد.

انتظار داشته باشید که در آینده نسبت به خودتان احساس خوب و واقعی داشته باشید

اهداف کوچک تعیین کنید

لیستی از اهداف کوچکتر تهیه کنید که به شما در رسیدن به اهداف کاهش وزن کمک می کند. این اهداف کوچک باید مواردی باشند که بدون ایجاد اختلال در زندگی ، شیوه زندگی شما را بهبود بخشد ، مانند:

  • روزانه مقدار زیادی میوه و سبزیجات بخورید
  • حداقل 30 دقیقه در روز فعالیت بدنی داشته باشید
  • سالاد را به جای سیب زمینی سرخ کرده با غذا سفارش دهید
  • تا بتوان از نردبان بالا رفت و نفس کشید

همه ما می دانیم که تغییر سخت است و اگر سعی می کنید تغییرات زیادی انجام دهید سخت است ، بنابراین کوچک شروع کنید و به تدریج شیوه زندگی خود را بهبود بخشید.

از حمایت عزیزان لذت ببرید

همه ما به حمایت نیاز داریم ، به ویژه در شرایط سخت. یک دوست ، عضو خانواده یا گروه حمایتی پیدا کنید که بتوانید به طور منظم با آنها در ارتباط باشید. مطالعات نشان می دهد افرادی که به صورت حضوری و آنلاین با دیگران ارتباط برقرار می کنند ، عملکرد بهتری نسبت به افرادی که رژیم غذایی دارند و سعی می کنند این کار را به تنهایی انجام دهند ، دارند.

یک برنامه عملی دقیق داشته باشید

هر شب وعده های غذایی سالم را برای روز بعد برنامه ریزی کنید. برنامه ریزی پیش رو 80 درصد نبرد است. اگر با برنامه ریزی دقیق مسلح باشید به نتایج بهتری خواهید رسید.

سعی کنید برنامه تمرینات خود را همانند قرارهای خود تنظیم کنید. به عنوان مثال ، میوه ها و سبزیجات خشک را جایگزین غذاهای ناسالم کنید تا وسوسه نشوید.

با انجام چنین اقداماتی در زندگی خود ، سلامت خود را در اولویت قرار دهید و در نهایت این رفتارهای سالم به بخشی عادی از زندگی شما تبدیل خواهد شد.

خود اهدا شد.

با سفر به سینما ، مانیکور یا هر چیز دیگری که باعث می شود دستاوردهای خود را احساس کنید (علاوه بر جایزه غذا) ، به خودتان پاداش دهید.

هنگامی که به یکی از اهداف کوچک خود دست یافتید ، یا وزن خود را از دست دادید یا چند اینچ از دور کمرتان را از دست دادید ، به خودتان پاداش دهید تا سخت کوشی خود را بشناسید و قدم هایی را که برای حفظ سلامتی برمی دارید جشن بگیرید.

عادات قدیمی را ترک کنید به

ترک عادات قدیمی به سختی امکان پذیر است ، اما اگر می خواهید با موفقیت وزن خود را کاهش دهید ، نمی توانید مانند گذشته ادامه دهید.

به آرامی اما مطمئناً سعی کنید رفتارهایی را که منجر به افزایش وزن می شود شناسایی کرده و با گام های کوچکی که می توانید بدون احساس محرومیت به راحتی انجام دهید ، آنها را معکوس کنید.

به عنوان مثال ، اگر سیب زمینی خور هستید ، با تغییر میان وعده خود از کلوچه یا چیپس به یک تکه میوه شروع کنید. شب بعد سعی کنید فقط یک نوشیدنی بدون کالری بخورید. در نهایت ، می توانید هنگام تماشای تلویزیون شروع به ورزش کنید.

راه دیگر برای شروع عادت بد: غذاهای وسوسه انگیز و بدون کالری را از آشپزخانه خود حذف کرده و گزینه های سالم را جایگزین آنها کنید.

حتما با یک متخصص مشورت کنید

کار با متخصص تغذیه به شما این امکان را می دهد تا برنامه کاهش وزن را متناسب با سبک زندگی ، نیازهای تغذیه ای و هرگونه وضعیت سلامتی و برنامه ای شامل غذاهای سالم که دوست دارید و می خواهید بخورید ، داشته باشید. دلیل اینکه اکثر مردم به رژیم غذایی خود پایبند نیستند این است که طرحی را انتخاب کرده اند که برای آنها کار نمی کند. یک متخصص تغذیه همچنین می تواند شما را برای چالش پیش رو آماده کند.

مانیتور

وزن خود را به طور منظم حفظ کنید. مطالعات نشان می دهد که ردیابی این اطلاعات به ارتقاء رفتارهای مثبت و کاهش رفتارهای ناسازگارانه کمک می کند. فقط دانستن اینکه بدنبال غذا هستید می تواند به شما در مقاومت در برابر آن تکه کیک کمک کند!

خودتان را باور کنید

ممکن است در گذشته وزن کم کرده باشید ، اما این بدان معنا نیست که در حال حاضر شکست خواهید خورد. مطمئناً روزهایی پیش خواهد آمد که شما بیش از حد غذا بخورید یا از یک تمرین برنامه ریزی شده صرف نظر کنید ، اما خوش بین بودن و ادامه برنامه ضروری است. بدانید که رسیدن به اهداف کاهش وزن شما زمان می برد. حتی کاهش 2 کیلوگرم برای سلامتی مفید است و می تواند به شما انگیزه دهد تا 2 کیلوگرم بعدی را کاهش دهید. اعتراف کنید که کاهش وزن به ندرت به صورت مستقیم اتفاق می افتد ، و اگر در یک روز بیش از حد غذا خوردید ، ناراحت نشوید – فقط برای برنامه غذایی بعدی به برنامه خود بازگردید.

حال ، اگر هنوز نمی توانید با رعایت همه این موارد وزن خود را کاهش دهید ، می توانید دلیل کاهش وزن را توضیح دهید؟ اینجا روشهای پرداخت.

ارائه کننده

https://www.webmd.com/diet/obesity/features/8-ways-to-think-thin#3

https://www.everydayhealth.com/weight-pictures/ways-to-mentally-prepare-for-weight-loss.aspx

https://aaptiv.com/magazine/ how-to-mentally-prepare-for-weight-loss


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *