رژیم سخت می تواند به کاهش سریع وزن در حالی که احساس گرسنگی شدید نمی کند ، کمک کند. در بین همه رژیم ها ، مهم است که رژیم را با دقت و بدون کوچکترین تغییری رعایت کنید. نوشیدن مایعات ، به ویژه آب ، در طول رژیم کاهش وزن مهم است و ورزش روزانه ، مانند 30 دقیقه پیاده روی با شدت متوسط ​​، علاوه بر حفظ سلامتی ، به سلامت نیز کمک می کند.

رژیم 15 روزه چربی سوزی کانادا

آگاهی از برنامه رژیم غذایی و مشاوره در مورد آن ، می تواند تأثیر زیادی بر رژیم کاهش وزن و همچنین سلامت و نیازهای بدن داشته باشد که باید برآورده شود. در این موارد رژیم لاغری کانادایی ما نشان می دهیم 15 روز می تواند وزن را از 8 تا 10 کیلوگرم و اندازه آن را از 10 تا 15 سانتی متر کاهش دهد.

روز اول

برای صبحانه یک فنجان قهوه با یک حبه قند بنوشید. در این رژیم مراقب باشید ، خوردن صبحانه ضروری است.

برای ناهار ، باید مقداری اسفناج پخته با یک گوجه فرنگی و دو تخم مرغ آب پز بخورید.

برای شام ، ابتدا مقداری کاهو با آب لیمو ترش میل کنید و سپس 300 گرم گوشت پخته یا کبابی بخورید. تأکید می کنیم که نباید بلافاصله بعد از شام به رختخواب بروید ، زیرا می تواند مشکلات گوارشی ایجاد کند و همچنین باعث چاقی در اطراف شکم شود.

روز دوم

همین کار را برای صبحانه روز اول انجام دهید.

برای پیشنهاد ناهار ، ابتدا 1 فنجان ماست کم چرب و سپس 10 تکه سوسیس مرغ بنوشید.

کاهو ، لیمو ترش و کدو حلوایی را همانند روز اول در وعده شام ​​میل کنید.

یک عدد را افزایش دهید

در روز سوم صبحانه خود را با 1 لیوان آب گرم شروع کنید و سپس یک فنجان چای با 2 عدد خرما بنوشید.

برای ناهار ، ابتدا مقداری کاهو بخورید و سپس نصف سینه مرغ پخته یا کبابی بخورید. به آرامی غذا بخورید و کاملاً بجوید ، این امر هوس را کاهش می دهد.

سالاد کرفس ، کلم و گوجه فرنگی را با لیموناد ترش برای شام بخورید.

روز چهارم

در وعده صبحانه ، همان کار روز اول را انجام دهید ، به جز اضافه کردن یک تکه نان تست.

هنگام ناهار توصیه می شود ابتدا از ماست کم چرب استفاده کنید ، سپس مدتی ماست بخورید ، یک لیوان آب ترجیحا آب سیب یا آب هویج بنوشید.

برای شام ، ابتدا بورانی اسفناج بخورید. توصیه می شود در ساعات اولیه شام ​​بخورید و بعد از یک ساعت شام ، مقداری هویج رنده شده با 200 گرم پنیر رژیمی بخورید.

رژیم غذایی

پنج شنبه

مانند چهارشنبه صبحانه را آماده کرده و میل کنید.

برای ناهار ، ماهی را با یک قاشق چایخوری کره و مقداری آب لیمو بپزید. در این رژیم باید از غذاهای سرخ کرده خودداری شود تا علاوه بر حفظ سلامت غذا ، کاهش وزن نیز به راحتی صورت گیرد.

برای شام ، اولین سالاد کاهو با آب لیمو و روغن زیتون است. سپس بورانی کدو تنبل را به تنهایی بخورید.

روز ششم

تهیه و لذت بردن از صبحانه این روز شبیه روز سوم رژیم لاغری است.

همان ناهار روز دوم را انتخاب کرده و میل کنید.

شام را همانند شب قبل (پنجشنبه) آماده کرده و بخورید.

شنبه

شنبه رژیم لاغری کانادایی برای صبحانه ، یک فنجان قهوه با یک حبه قند و یک تکه نان تست بخورید.

برای ناهار به ترتیب کاهو ، سوسیس و بورانی اسفناج میل کنید.

برای شام ، فقط یک سالاد کلم با گوجه فرنگی و آب لیمو تازه میل کنید. یک ساعت بعد از شام ، خوردن مقداری میوه توصیه می شود.

روز هشتم

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را خوشایند یا خراب کند.

همان ناهار روز سوم را بخورید و آب لیمو تازه به آن اضافه کنید.

برای شام از لنز استفاده کنید. سالاد کاهو را با آب لیمو نیز سرو می کند. بعد از ساعت ها هوس این غذاها ، می توانید مقداری میوه میل کنید.

روز نهم

فقط یک لیوان شیر کم چرب برای صبحانه میل کنید.

برای ناهار ابتدا یک سالاد سبک از کاهو را با آب لیمو تازه میل کنید ، سپس با نصف سینه مرغ ، ترجیحاً کبابی سرو کنید.

برای شام یک سالاد کاهو با خیار ، گوجه فرنگی ، آب لیموی تازه و ترش تهیه کنید و لذت ببرید. سپس از یک تکه میوه به عنوان دسر استفاده کنید.

روز دهم

در وعده صبحانه ، همان کار روز اول را انجام دهید ، به جز اضافه کردن یک تکه نان تست.

هنگام ناهار ، توصیه می شود ابتدا ماست کم چرب داشته باشید ، سپس پس از مدتی ماست بخورید ، یک لیوان آب ترجیحا آب سیب یا آب هویج بنوشید.

برای شام ، ابتدا 2 تخم مرغ آب پز بخورید. یک ساعت بعد از شام ، مقداری هویج پخته شده با 200 گرم پنیر رژیمی بخورید.

روز یازدهم

هنگام صرف صبحانه ، همان کاری را انجام دهید که روز قبل انجام داد.

برای ناهار ، ماهی را با یک قاشق چایخوری کره و مقداری آب لیمو بپزید.

سالاد کاهو و کرفس برای شام و در آخر کدو بورانی سرو می شود.

روز دوازدهم

روز 12 رژیم کاهش وزن کانادایی را با 1 لیوان آب گرم شروع کنید و سپس یک فنجان چای با 2 عدد خرما بخورید.

ناهار عدس و 1 هویج پخته.

برای شام ، شب قبل آماده کنید و بخورید.

رژیم لاغری کانادایی

این رژیم لاغری دارای 12 روز ناشتایی اساسی است و 3 روز از آن به عنوان رژیم های نگه داری توصیه می شود. توصیه می شود رژیم غذایی را در 15 روز اول رعایت کنید و سپس از غذای معمولی استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که باید از پرخوری خودداری کرد و همه گروه های غذایی باید در حد اعتدال مصرف شوند. اگر بعد از ماه ها رژیم گرفتن فقط 2 کیلو وزن اضافه کردید ، فقط باید رژیم نگهدارنده را به مدت 3 روز تکرار کنید.

رژیم نگهداری از رژیم لاغری کانادا

روز سیزدهم

فقط یک لیوان شیر برای صبحانه میل کنید.

برای ناهار ، ابتدا سالاد کاهو را با گوجه فرنگی تازه و آب لیمو و سپس مقداری بورانی اسفناج سرو کنید.

برای شام ، 2 نان تست با آب مرغ یا آب مرغ میل کنید. بعد از شام 2 ساعت 2 قطعه میوه بخورید.

روز چهاردهم

کافی است صبحانه یک فنجان چای با یک تکه نان تست و عسل بنوشید.

5 برش سوسیس مرغ ، 1 ترشی ، 2 تکه نان تست و گوجه فرنگی را برای ناهار آماده کنید.

برای شام ، ابتدا یک سالاد کاهو با خیار و گوجه فرنگی بخورید ، سپس نصف سینه مرغ و چند ساعت بعد یک میوه بخورید.

پانزده روز

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را خوشایند یا خراب کند.

ناهار ابتدا سالاد گوجه فرنگی و خیار میل کنید. سپس از لنز استفاده کنید.

برای شام ، 2 نان تست با آب مرغ یا آب گوشت بخورید. بعد از شام 2 ساعت 2 قطعه میوه بخورید.

منبع: آرگا

کارت:
رژیم غذایی


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *