سالهاست که می شنویم مردم می گویند شیر شکلاتی نوشیدنی کاملی برای بهبودی بعد از تمرین است…

آنها می گویند: “این ترکیب کاملی از پروتئین و کربوهیدرات است.”

معمولاً شرکت ها و وب سایت های مختلف از اصطلاحات بازاریابی شیر شکلات استفاده می کنند ، که من در اینجا به شما معرفی کرده ام:

نوشیدنی ریکاوری اصلی

پس از یک تمرین سخت ، بدن شما به مایعات ، کربوهیدرات ها و پروتئین برای حداکثر بازیابی و افزایش کارایی نیاز دارد.

آب برگشت

وقتی عرق می کنید ، بدن شما آب و الکترولیت ها (سدیم و پتاسیم) را از دست می دهد. شیر شکلات منبع طبیعی الکترولیت ها از جمله سدیم و پتاسیم است.

سوخت گیری

کربوهیدراتها سوخت اولیه بدن برای تولید انرژی در حین فعالیت شدید هستند. مطالعات نشان می دهد که شیر شکلات برای 30 دقیقه ورزش به تجدید ذخایر کربوهیدرات های حیاتی کمک می کند تا شما را برای تمرین فردا آماده کند.

بازسازی کنید

ورزش شدید به ماهیچه ها آسیب می رساند. شیر شکلات حاوی پروتئین با کیفیتی است که به بازسازی ، ساخت و تغذیه ماهیچه ها برای کار سخت تر ، طولانی تر ، سریعتر و قوی تر در دفعات بعدی کمک می کند.

تکرار

مربیان و ورزشکاران حرفه ای اهمیت بازیابی بدن را در تمرینات روزانه درک می کنند. نه فقط گاهی. همیشه.

درست است که یک میان وعده خوب بعد از تمرین ترکیبی از پروتئین و کربوهیدرات است. به نظر من ، علیرغم این واقعیت که شیر شکلات حاوی پروتئین و کربوهیدرات است ، یک میان وعده “کامل” بعد از تمرین است. اشتباه ، چیز اشتباه ، سوء تفاهم!

بیایید امروز لحظه ای وقت بگذاریم تا مقدار دقیق تری را بررسی کنیم (این اطلاعات از برگه اطلاعات شکلات شیر ​​است که از وب سایت سازنده به دست آورده ام):

برای یک مرور کلی ، باید بدانید که با خوردن یک فنجان شکلات شهر ، 26 گرم شکر اضافی در روز و حدود 8 گرم پروتئین (فقط کمی بیشتر از مقدار پروتئین در یک وعده) تخم مرغ دریافت خواهید کرد. !!) و تازه این اگر شما فقط یک لیوان شیر شکلات بخورید و اگر بیشتر از این بخورید ، مقدار شکر دریافتی شما بسیار بیشتر خواهد شد !!!

حتی طبق تحقیقات جدید ، جذب مواد مغذی از کاکائو (مانند آنتی اکسیدان ها) با وجود شیر گاو می تواند مختل شود. و در نتیجه شیر بادام یا کتان بسیار بهتر است.

حالا من می خواهم یک چیز را روشن کنم. من مثل بقیه شکلات را دوست دارم! و وقتی برای خرید ماست بیرون می روم ، به شما بگویم ، من هر شکلاتی یا هر چیزی که شکلات در آن باشد خریداری می کنم. مشکل از شیر جو است ، کاکائو به عنوان یک نوشیدنی “کامل” و “سالم” پس از تمرین به بازار عرضه می شود. چیزی که من از شما می خواهم این است که وقتی به این نوشیدنی نگاه می کنید ، فکر کنید یک غذای لذت بخش است و باید آن را کم مصرف کنید و برای مناسبت های خاص ، بعد از هر تمرین یا بازی به شما داده نشود.

بنابراین اکنون بیایید و از برخی ایده های زیر برای خود یا فرزندان خود به عنوان وعده های بعد از تمرین استفاده کنید:

  • ماست و میوه ساده یونانی
  • 2 عدد تخم مرغ و میوه
  • شام باقیمانده سیب زمینی شیرین و گوشت
  • اسموتی پروتئینی با یک پیمانه پودر پروتئین و میوه

بسیاری از مواد غذایی دیگر وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید ، اما تمرکز اصلی وعده غذایی اصلی یا میان وعده بعد از تمرین باید حول کربوهیدرات ها و پروتئین باشد.

امیدوارم این مقاله به شما کمک کند تا در مورد تبلیغات شفاف تر عمل کنید!

من دوست دارم آنچه را که برای وعده های بعد از تمرین می خورید بشنوم.

در نظرات زیر غذا یا میان وعده خود را بنویسید!

شاد و سلامت باشید.


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *