آنچه در این مقاله می خوانید

بر هیچ کس پوشیده نیست که ورزشکار المپیکی بودن بسیار دشوار است. آیا ژنتیک یک ابرمرد در او وجود دارد؟ شاید نه. ورزشکاران المپیکی تمرینات را مانند یک کارمند تمام وقت انجام می دهند ، زیرا این در واقع یک کار تمام وقت در سطح آنها است و در حالی که تمرینات و انگیزه آنها به مرحله ای می رسد که مدال طلا را به آنها می دهد ، شاید به طور کامل (یا در برخی به طور کامل) ) بالاتر از سطح شما ، استراتژی های اساسی مورد استفاده آنها چندان پیچیده نیست.

برای اینکه مردم عادی از استراتژی های مورد استفاده ورزشکاران المپیکی استفاده کنند ، ما از ایده مایکل اسراتیل استفاده کردیم. او مشاور تیم وزنه برداری ایالات متحده ، مشاور دوره های رنسانس است و از آنجا که حتی اگر در آینده ای نزدیک مدال المپیک را برای خود انتظار ندارید ، احتمالاً سعی می کنید آن را انجام دهید. نوعی تمرین معمول را انجام دهید ، و غیره زمین نخورید

از تکنیک هایی مانند متعهد ماندن تا تعیین اهدافی که واقعاً قابل دستیابی هستید ، در اینجا نکات ساده ای وجود دارد که می توانید پیشرفت خود را تا رسیدن به آمادگی جسمانی خود ادامه دهید. با این حال ، ممکن است این تکنیک ها در رقابت های المپیک بعدی دقیقاً مناسب باشند.

رژیم بگیرید و ورزش کنید

نکته اصلی آسان به نظر می رسد: ادامه دهید. اما چند بار واقعاً به رژیم غذایی سخت یا روال ورزشی منظم پایبند بوده اید؟ این مسئله برای ورزشکاران المپیکی بسیار مهم است.

در حالی که علاقمندان به تناسب اندام اغلب تمرینات خوب را دوست دارند و سعی می کنند با هر تمرین بهتر شوند ، ورزش بد چیز مهمی نیست. اسراتیل گفت ، اما ورزشکاران المپیکی برای رسیدن به هدف خود در اوج عملکرد ورزشی باید بسیاری از این تمرینات خوب را داشته باشند.

وی گفت: “برای آنها ، اگر یک یا دو وعده غذایی را از دست بدهند ، ممکن است برای آنها هزینه تمرین داشته باشد.” “ساختار تمرین در طول هفته متفاوت است و اگر ، برای مثال ، اگر سخت ترین تمرین یک روز هفته باشد ، بقیه هفته بسیار ضعیف تر خواهد شد و سپس یک هفته بد تبدیل به یک ماه می شود ، و غیره. بالا واقعا مهم است

او می گوید ، با چنین برنامه ورزشی دقیق ، آنها باید مطمئن شوند که رژیم غذایی مناسبی دارند که در واقع برای تغذیه بدن خود در طول هر تمرین ، حتی زمانی که گرسنه نیستند ، رعایت می کنند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که همیشه در تلاش برای افزایش وزن هستند ، احتمالاً به این موضوع پی خواهید برد.

رژیم غذایی خود و همچنین تمرینات خود را دنبال کنید ، نقشه ای از مزایای تمرین و تغذیه خواهید یافت. Izratil می گوید: “حداقل پنج روز در هفته ، شاید شش روز ، شما باید کالری خود را با چند وعده غذایی خوب و پر پروتئین در طول روز افزایش دهید و سخت کار کنید.” شما ممکن است ورزشکار المپیکی نباشید ، اما می توانید از تلاش های خود برای تمرکز و رعایت برنامه خود درس بگیرید.

غذای مناسب را برای رژیم غذایی خود انتخاب کنید

7 استراتژی تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیک

برخی از ورزشکاران المپیکی در مراکز ورزشی مانند Leak Dirt تمرین می کنند و برخی دیگر بیشتر به تنهایی تمرین می کنند. به ویژه در مورد المپیک زمستانی ، بسیاری از آنها دائماً در سراسر اروپا در حال رقابت هستند ، جایی که مکانهای زیادی برای تمرین وجود دارد. بنابراین بیشتر اوقات ، آنها می توانند هر نوع ظرافتی را که می خواهند بخورند. در آنجا ، انتخاب غذای مناسب درست است و – دوباره – تداوم کلید است ، و حتی ورزشکاران المپیکی باید سخت کار کنند تا بتوانند آن انتخاب های درست را انجام دهند. فداکاری برای خیر بزرگتر!

وقتی ساعت 11 شب است و شما در این زمان قصد خوابیدن دارید ، می توانید به خواربارفروشی محلی خود بروید ، دو ماست و یک سیب بخرید و مطمئن شوید که غذای مورد نیاز خود را دارید. اما همه با اراده قوی نیستند و مطمئناً بدون متخصص تغذیه نمی دانید که مجبورید این کار را انجام دهید یا باید کمی جلوتر بروید.

و وقتی صحبت از غذا خوردن بیرون می شود ، باید مطمئن شوید که گزینه های مناسبی دارید ، زیرا مغازه های خواربار فروشی اغلب بسیار متوسط ​​تر از آنچه فکر می کنید هستند ، اما این توهین نیست ، توهین است. بیشتر یک یادآوری است تا یک هشدار! ممکن است شما ورزشکار المپیکی نباشید ، اما مطمئناً این گزینه را دارید که مرغ و سبزیجات را به جای ماچیکن و چیپس یا غذای فست فود درست کنید ، درست است؟

در صورت لزوم غذای خود را آماده کنید ، اما در مصرف آن زیاده روی نکنید

برای ورزشکارانی که در نزدیکی محل تمرین خود زندگی نمی کنند و مجبورند وعده های غذایی خود را تماشا کنند ، آماده سازی وعده غذایی هفتگی بسیار مفید است. اما در حالی که اکثر مردم می دانند که این ایده خوبی است که غذای خود را تهیه کنند ، مردم تمایل دارند که غذا را سخت تر از آنچه نیاز است تهیه کنند و کوه های نی بسازند!

بسیاری از مردم می ترسند و غرق شده اند که باید آشپز خوبی باشند تا بتوانند غذای خود را بپزند. ” و اینکه یک رژیم غذایی سالم باید حاوی صدها ماده مغذی و مواد اولیه باشد ، این درست نیست. اگر کار سخت ، تهیه غذا ، شروع و داشتن اهداف واقع بینانه توصیه اول شما است ، باید اعتراف کنید که شروع یک برنامه جدید می تواند دشوار باشد ، اما مطمئن باشید که شاید. به عنوان مثال ، اگر در محل کار خود یخچال ندارید ، مطمئن شوید که برای نگهداری غذایی که تمام روز را برای تهیه روز یکشنبه صرف کرده اید به آن نیاز ندارید. غذا را بدون نیاز به یخچال آماده کنید!

“در نهایت ، اگر واقعاً وارد بازی رژیم شوید و در این حالت احساس راحتی کنید ، می توانید غذاهای عجیب و غریب تهیه کنید که طعم عالی دارند و ترکیبات متفاوتی دارند. بنابراین ، وقتی شروع می کنید ، مطمئن شوید که غذای خوبی می خورید. عمداً کم غذا نخورید. به غذاها اهمیت دهید و نگویید: رژیم گرفتن مجازات است. “او می گوید:” من گناهانم را جبران کرده ام. شما فقط سعی می کنید 15 کیلو وزن کم کنید ، اما آن را ساده نگه دارید – سه یا چهار ماده ، چند پوند لاغر. اگر گیاهخوار هستید ، گوشت ، پروتئین بدون چربی ، برخی کربوهیدراتهای سالم و برخی سبزیجات.

ورزشکاران المپیکی از رژیم گرفتن اجتناب می کنند

بیایید با واقعیت روبرو شویم: این تصمیم کاهش وزن “تصمیم جدید ، بدن جدید” اغلب با یک رژیم غذایی دیوانه کننده به پایان می رسد که هیچ شانس ادامه و کار در دراز مدت ندارد. این ممکن است لزوماً برای ورزشکاران المپیکی صادق نباشد ، اما آنها می دانند که هیچ راه میانبری بدون مشکل وجود ندارد ، به هر حال نصف کاسه!

“اگر به رژیم های عجیب و غریب ادامه می دهید ، همیشه می توانید غذای ناخواسته یا غذای زیاد بخورید و نگران کالری خود نباشید. یا احساس گرسنگی می کنید یا کاملاً محدود شده اید. مواد مغذی باعث می شود بعداً بیش از حد غذا بخورید.

این واقعیت را بپذیرید که اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باید غذای سالم تری داشته باشید و وقتی رژیم جدید شما به این اندازه سرگرم کننده و شبیه یک بازی نباشد ، شوکه نخواهید شد. با فعال ماندن و حفظ وزن خود ، می توانید مصرف غذای خود را افزایش دهید.

اهدافی را تعیین کنید که واقعاً به آنها ایمان دارید

7 استراتژی تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیک

ورزشکاران المپیکی مجبور نیستند برای یافتن انگیزه بیشتر یا بهتر تلاش کنند. با این حال ، آنها در آستانه (یا نزدیک) قله ورزش خود هستند و به عنوان نماینده کشورشان در بازی های بین المللی المپیک انتخاب شده اند و نخبگان هستند.

اما ما مردم عادی با خودمان دست و پنجه نرم می کنیم ، چه بخواهیم اعتراف کنیم و چه نکنیم. اگر می بینید که دائماً از روی نیمکت بلند می شوید و به باشگاه می روید ، احتمالاً به دنبال هدف اشتباهی هستید. گم شوید ، کاری انجام دهید ، شاید می خواهید چیز دیگری را امتحان کنید.

همه چیز از انواع ورزش ها ، از هنرهای رزمی ترکیبی گرفته تا تمرینات بین ورزشی یا تیمی ، شما را به سبک زندگی اصلی باز می گرداند که برای شما یا فراتر از آن کار می کند و شما را در مسیر درست ادامه می دهد.

“اگر [هدف شما] این فقط به شما انگیزه می دهد زیرا می خواهید آن را انجام دهید … اگر کاری که واقعاً می خواهید انجام دهید برای شما جالب و سرگرم کننده است ، آن را انجام دهید ، می تواند یک انگیزه عالی باشد. “بیا.”

مطمئن شوید که این اهداف واقع بینانه هستند

ورزشکاران المپیکی ورزشکاران تمام وقت هستند. اهداف آنها اغلب با دقت برنامه ریزی شده و از همه مهمتر قابل دستیابی است. به دلایلی ، مردم عادی اغلب کمی از هدف خود در زندگی منحرف می شوند.

اگر کسی به شما می گفت: “شما باید یک سیستم آبیاری پیشرفته در حیاط خلوت خود بسازید و چند هفته دیگر برای انجام آن وقت ندارید” ، شما فکر می کنید ، “خوب ، چگونه آن را آبیاری کنم؟” چه اشکالی دارد؟ حیاط خلوت؟ ” من دارم و مهم نیست که من یکی از آنها را دارم یا نه … بنابراین هرگز اتفاق نمی افتد ، درست است؟ اما اگر کسی می گوید: “بیا ، یک هواپیمای کاغذی بسازیم” ، شما می گویید: “وای ، من الان به کاغذ احتیاج دارم ، شاید یک آموزش از یوتیوب.”

مطمئناً ، در آخرین عکس سلفی تناسب اندام که با جهان به اشتراک می گذارید ، هشتگ تصمیم جدید ، بدن جدید عالی به نظر می رسد ، اما ایجاد یک تغییر بزرگ همیشه هدف اصلی نیست. بنابراین وقتی می خواهید تغییری ایجاد کنید ، قبل از اینکه برای شکست آماده شوید ، مطمئن شوید که هدف یا این امر در واقع امکان پذیر است.

کمی آرام باش

در زمانی که تصمیمات جدید رو به افول است ؛ این روند ممکن است توصیه نباشد. اما این طرفدار می گوید که بخش کوچکی از زندگی ورزشکاران المپیکی که شما به آن اهمیت می دهید دنبال می شود و ثابت است ، زیرا اهداف ارزشمند به راحتی به دست نمی آیند.

“لطفاً نگویید” اوه ، من مطمئن نیستم که رژیم غذایی من کامل است. ” او گفت: “من فکر می کنم باید او را رها کنم.” ما همیشه باید به غذاهای خوشمزه با دستور العمل های آسان توجه کنیم. تا آنجا که ممکن است کارها را آسان کنید ، اما برای مواقعی که شرایط سخت می شود آماده باشید. بهترین چیزی که می توانیم انتظار داشته باشیم این است که ما قصد نداریم کارها را دشوار کنیم ، اما سلام ، کاهش وزن سخت است. اگر آسان بود ، همه لاغر می شدند.

گردآوری و ترجمه: elmevarzesh.com



0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *