میوه ها با مقدار زیادی شکرمراقب قند بالای این میوه ها باشید!

برخی از میوه ها قند بیشتری نسبت به بقیه دارند و نباید بیش از حد مصرف شوند. در اینجا لیستی از میوه های پر قند وجود دارد:

میوه هایی با قند زیاد

انبه

یک انبه بزرگ حاوی 45 گرم شکر است که اگر می خواهید وزن خود یا میزان مصرف قند خود را کنترل کنید ، انتخاب خوبی نیست. بهتر است دو تکه بخورید و بقیه را برای وعده بعدی ذخیره کنید.

عصبانیت

یک فنجان انگور حاوی حدود 23 گرم شکر است که برای چیزی که به راحتی قابل جویدن است کافی است.

khavas angoor - میوه های قندی: مراقب میزان قند بالای این میوه ها باشید!

گیلاس

یک فنجان گیلاس حاوی 18 گرم شکر است و اگر یک کاسه بزرگ را با آن پر کنید ، می توانید با خیال راحت همه آن را بخورید. قبل از میان وعده اندازه گیری کنید تا بدانید دقیقاً چقدر قند دریافت خواهید کرد.

گلابی

یک دانه گلابی متوسط ​​حاوی 17 گرم شکر است. اگر می خواهید شکر را کاهش دهید ، همه آن را نخورید ، فقط چند برش با شیر کم چرب یا سالاد.

.jpg - میوه های قندی: مراقب میزان قند بالای این میوه ها باشید!

هندوانه

یک برش متوسط ​​از این میوه تابستانی حاوی 17 گرم شکر است. همانطور که از نامش پیداست ، این میوه پر از آب است و حاوی ماده معدنی خاصی به نام الکترولیت است که بدن شما بعد از مدتی در معرض نور خورشید برای شارژ مجدد به آن نیاز دارد. سعی کنید فقط یک یا دو تکه بخورید.

زیتون

دو زیتون متوسط ​​دارای 16 گرم قند هستند. اگر سعی می کنید میزان مصرف قند خود را کنترل کنید ، می توانید مقداری پنیر خرد کرده و مقداری انجیر را برای یک وعده غذایی غنی از پروتئین روی آن بریزید.

موز

یک موز متوسط ​​دارای 14 گرم قند است. اگر این مقدار بیش از نیاز شماست ، آن را در غلات صبحانه خود نصف کنید یا یک تکه کوچک را در وسط ساندویچ کره بادام زمینی له کنید.

در اینجا برخی از میوه هایی که قند کمتری نسبت به سایر میوه ها دارند آورده شده است:

میوه کم قند

آووکادو

همه میوه ها شیرین نیستند. یک آووکادو کامل فقط 1.33 گرم قند دارد. آن را در سالاد بریزید ، روی نان تست بریزید و لذت ببرید.
اما آووکادو کالری کمی دارد و کالری بالایی دارد ، بنابراین شاید برای افرادی که رژیم کم کالری را دنبال می کنند ایده خوبی نباشد که آن را به یک عادت روزانه تبدیل کنند.

گواوا

هر گواوا حاوی 5 گرم قند و حدود 3 گرم فیبر است. این بیشتر از چیزی است که از یک وعده برنج قهوه ای یا یک تکه نان گندم کامل دریافت می کنید. اگر با پوست آن گواوا را به اسموتی خود اضافه کنید ، فیبر بیشتری دریافت خواهید کرد.

بی نام 1 - میوه های قندی: مراقب میزان قند بالای این میوه ها باشید!

تمشک

این میوه حاوی مقدار زیادی فیبر ، حدود 8 گرم در هر فنجان – و فقط 5 گرم شکر است. فیبر برای هضم خوب است و می تواند به شما کمک کند با کالری کمتری احساس سیری کنید.

خربزه

یک تکه طالبی متوسط ​​حاوی حدود 5 گرم قند – و تنها 23 کالری است.

پاپایا

نصف یک دانه کوچک پاپایا حاوی 6 گرم شکر است. بنابراین نیمی از آنها برای خوردن یکباره کافی است.

1399073010592339021478634 - میوه های قندی: مراقب قند بالای این میوه ها باشید!

توت فرنگی

یک فنجان توت فرنگی کامل فقط 7 گرم قند دارد. آن را به سالاد اضافه کرده و با شیر یا خامه سرو کنید.


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *