وقتی نوبت به کاهش وزن می رسد ، خوردن آنچه برای کاهش وزن به آن نیاز دارید به اندازه خوردن غذاهای اشتباه اهمیت دارد. خوردن میوه می تواند راهی عالی برای کاهش وزن باشد. از آنجا که میوه کم کالری و مواد مغذی زیادی دارد ، همچنین شما را برای مدت طولانی سیر نگه می دارد. حالا سعی کنید از این میوه ها برای صبحانه ، ناهار ، شام یا میان وعده استفاده کنید. شما می توانید در هر زمان و هر مکان از خوردن میوه های خوشمزه لذت ببرید ، در این مقاله ما 10 غذای میوه چربی سوز برای شما آورده ایم تا در انتها با ما آشنا شوید.

تحقیقات اخیر نشان می دهد که خوردن برخی میوه ها می تواند به سوزاندن چربی کمک کرده و به هدف رسیدن به وزن ایده آل شما سرعت ببخشد. حال ، اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باید بدانید که میوه های چربی سوز چگونه می تواند به کاهش وزن شما کمک کند.

با بهترین میوه های چربی سوز آشنا شوید

اکثر میوه ها حاوی مقدار زیادی شکر طبیعی هستند ، اگر بیش از حد مصرف شود به سرعت در بدن تبدیل به چربی می شود. برخی از میوه ها در چربی سوزی کاملاً مثر هستند. برای کاهش وزن این میوه ها را در رژیم غذایی خود قرار دهید. در حالی که میوه دارای خواص درمانی است ، گاهی اوقات قند برای افرادی که سعی در کاهش وزن دارند مشکل ساز می شود ، اما برخی از میوه ها در واقع می توانند به شما در سوزاندن چربی بدن کمک کنند. در این مقاله شما را با 10 بهترین میوه چربی سوز آشنا می کنیم.

آووکادو

آووکادو سرشار از چربی است اما میوه ای است که چربی سوزی بالایی دارد. در این بخش ، علت را بررسی می کنیم. از آنجا که این میوه دارای مقدار زیادی اسیدهای چرب امگا 9 ، چربی های اشباع نشده است ، برای بدن بسیار مناسب است. آووکادو تبدیل چربی به انرژی را افزایش می دهد ، بنابراین سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد. همچنین به افزایش هورمون های خاصی کمک می کند که برای کاهش وزن در مردان و زنان موثر است. این میوه چربی سوز این پیام را به ذهن شما می رساند که معده شما پر است ، بنابراین از غذاهای ناسالم جلوگیری می کند.

آووکادو چربی می سوزاند

سیب

وقتی در مورد میوه های چربی سوز صحبت می کنیم ، نمی توانیم شگفتی های سیب را ذکر نکنیم. وقتی می خواهید وزن کم کنید سیب می تواند به شما کمک زیادی کند. سیب سرشار از ویتامین و کم کالری است. بنابراین می توان این میوه را به عنوان یک میان وعده عالی در نظر گرفت. خوردن این میوه برای مدت طولانی احساس سیری ایجاد می کند. این میوه چربی سوز همچنین سرشار از ویتامین B ، C ، آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی است که در حفظ انرژی بدن شما بسیار موثر است.

میوه چربی سوز

زغال اخته

همه توت ها برای بدن مفید هستند ، اما زغال اخته بهترین است. بلوبری حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان است که به سوزاندن چربی کمک می کند. مواد مغذی موجود در این میوه متابولیسم بدن را افزایش داده و توانایی بدن برای سوزاندن کالری را افزایش می دهد. همچنین کمی قند خون دارد ، به این معنی که طعم آن بدون افزودن قند به بدن شما شیرین است. تحقیقات نشان داده افرادی که روزانه زغال اخته مصرف می کنند ، بهتر از سایرین می توانند چربی سوزی کنند.

چربی نیز پوسته ای حاوی چربی است

گریپ فروت

به گفته برخی متخصصان تغذیه ، اگر هر روز گریپ فروت بخورید ، می توانید بدون تغییر رژیم غذایی سریع وزن خود را کاهش دهید. محتوای بالای آب در گریپ فروت به تمیز کردن سیستم بدن شما کمک می کند و بدن شما را هیدراته و چاق نگه می دارد. علاوه بر این ، آنزیم های چربی سوز موجود در این میوه آن را به یک غذای عالی برای کاهش وزن تبدیل می کند. از آنجا که هضم این میوه انرژی زیادی می گیرد ، به شما کمک می کند کالری بیشتری بسوزانید.

گریپ فروت چربی می سوزاند

نارگیل

نارگیل یک میان وعده کامل و شیرین است که برای خوردن بین وعده های غذایی مناسب است. نارگیل به پر شدن معده و کاهش کالری کمک می کند. این زنجیره تری گلیسیرید دارد و متابولیسم بدن را به میزان قابل توجهی تقویت می کند.

انار

طبق تحقیقات انجام شده ، آنتی اکسیدان های پلی فنول موجود در این میوه به افزایش متابولیسم بدن کمک می کند. یکی دیگر از خواص انار این است که به دفع سموم از بدن کمک می کند. انار اشتهای شما را کاهش می دهد. به همین دلیل است که باید صبحانه یک لیوان آب انار بنوشید یا قبل از ناهار به کاسه سالاد خود اضافه کنید. بنابراین ، استفاده از این میوه سوزان به داشتن طعم شیرین و جلوگیری از گرسنگی زودرس کمک می کند.

گلابی

گلابی یکی دیگر از میوه های چربی سوز است که معمولاً به عنوان برادر سیب شناخته می شود ، با این تفاوت که استفاده و خواص گلابی بسیار بیشتر است ، یکی از آنها کمک به کاهش وزن است. گلابی مانند سیب ، حاوی پکتین است و سرشار از فیبر است و آنها را به یک میان وعده عصر یا صبح تبدیل می کند. اگر گلابی در خانه دارید ، وقت آن است که شروع کنید. می توانید از آنها برای پخت و پز استفاده کنید یا از آنها به عنوان میان وعده استفاده کنید.

خربزه

طالبی یکی دیگر از میوه های چربی سوز است و یک غذای عالی برای کاهش وزن است. از جمله خواص طالبی این است که سرشار از فیبر و ترکیبات چربی سوز بتاکاروتن است. این شیرین است اما کالری کمی دارد ، به همین دلیل است که یک داروی کامل محسوب می شود. پزشکان توصیه کرده اند که فقط طالبی مصرف شود. اگر طالبی را با غذاهای دیگر مصرف کنید ، هضم آن دشوار است و اغلب می تواند مشکل ساز باشد.

طالبی چربی می سوزاند

موز

یکی دیگر از میوه های چربی سوز موز است ، موز حاوی فیبر محلول است که هضم غذا را سرعت می بخشد و شما را برای مدت بیشتری سیر نگه می دارد. اگر برای صبحانه موز می خورید ، می توانید برای ناهار نیز موز بخورید. اگر معمولاً بعد از ظهرها میان وعده می خورید ، یک موز متوسط ​​می تواند یک میان وعده عالی برای شما باشد زیرا به تنهایی 110 کالری دارد. استفاده از رژیم لاغری موز همچنین باعث کاهش وزن و ذوب شدن چربی بدن می شود.

نارنجی

اکثر میوه ها و سبزیجات حاوی ویتامین C هستند ، اما مرکبات منبع خوبی از این ویتامین هستند. دریافت مقدار کافی ویتامین C برای چربی سوزی مهم است و نقش بسزایی در سوزاندن چربی در حین ورزش دارد. سطوح پایین ویتامین C در حین ورزش هوازی می تواند میزان چربی بدن شما را تا 25 درصد کاهش دهد. تنظیم سطح ویتامین C می تواند چربی سوزی را در حین ورزش تسریع کند. مصرف یک پرتقال بزرگ حدود 163 درصد از نیاز روزانه ما به ویتامین C را تامین می کند.

انواع مختلف میوه های چربی سوز

اگر می خواهید چربی شکم را از دست بدهید و وزن خود را کاهش دهید ، استفاده از میوه های چربی سوز و مواد طبیعی یکی از بهترین راه ها برای کاهش چربی بدن و کاهش وزن به روش سالم و طبیعی است. شما می توانید از رژیم های مختلف میوه ای مانند رژیم سیب و رژیم موز پیروی کنید تا حداکثر استفاده را از میوه های چربی سوز ببرید.

منبع: آرگا

کارت:


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *