نوشیدنی های چربی سوز انواع مختلفی دارند. این نوشیدنی ها می توانند کاهش وزن را تسریع کرده و نیاز بدن به مواد مغذی و ویتامین ها را برآورده کنند. در متن زیر بهترین این نوشیدنی ها را آموزش می دهیم. با ما بمان.

بهترین نوشیدنی های چربی سوز

روش های مختلفی برای کاهش وزن وجود دارد ، بهترین و ماندگارترین روش پیروی از آن است رژیم اولیه و ورزش بودن. این امر گاهی اوقات برای تسریع روند کاهش وزن به تحریک نیاز دارد.

چندین گزینه برای افزایش چربی سوزی وجود دارد ، از جمله انواع غذاها ، نوشیدنی ها ، میوه ها ، اسموتی ها و حتی چاشنی ها.

نوشیدنی های چربی سوز

اما کم کالری ترین گزینه های موجود ، که می تواند به سوزاندن چربی و رفع نیاز بدن شما کمک کند ، نوشیدنی های چربی سوز هستند. در اینجا ما نحوه تهیه بهترین انواع میگو را به شما راهنمایی می کنیم.

1. چربی سوز تند

این نوشیدنی یکی از آن نوشیدنی های چربی سوز و با طراوت است که به شما کمک می کند میان وعده و زمان گرسنگی تحت تأثیر قرار می گیرد برای تهیه این نوشیدنی ، مواد زیر را تهیه کنید:

  • زنجبیل تازه آسیاب شده: به مقدار دلخواه.
  • لیمو ترش: 4 عدد
  • پودر فلفل قرمز: به مقدار دلخواه
  • نعناع تازه: 2 ساقه
  • آب سرد یا آب گازدار: 1 لیتر
  • چند تکه سنگ
  • عسل: 1 قاشق چایخوری

آب لیمو را بردارید و با آب مخلوط کنید. عسل را به آن اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. فلفل دلمه ای و پودر زنجبیل را اضافه کرده و با آب بپزید تا کاملا جوش بیاید. سپس بگذارید سرد شود ، ورقه های لیمو و برگ نعناع را اضافه کنید.

در آخر تکه های یخ را اضافه کرده و بنوشید. شما می توانید بهترین نتایج را از این نوشیدنی قبل یا بین فعالیت های بدنی بدست آورید سوزاندن چربی فهمیدن.

2. چربی سوزی قوی شکم

دستگاه چربی سوزی شکم

یکی از راه حل هایی که می توان برای سوزاندن چربی حتی در هنگام خواب استفاده کرد ، نوشیدن این نوشیدنی همراه با موارد زیر است:

  • لیمو: 1 میوه
  • سرکه سیب: 1 قاشق چایخوری
  • زنجبیل تازه رنده شده: نوک قاشق چایخوری
  • عسل: 1 قاشق غذاخوری
  • پودر دارچین یا چوب: به میزان دلخواه
  • آب: 2 فنجان
  • جعفری: 250 گرم

از این چربی سوز می توان روزانه استفاده کرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که همه مواد را در مخلوط کن بریزید و با هم مخلوط کنید. در صورت تمایل می توانید آخرین تکه های یخ را اضافه کنید.

3. میوه و چای را برای تقویت چربی سوزی ترکیب کنید

برای تهیه این نوشیدنی چربی سوز ، باید مواد زیر را تهیه کنید:

  • مریم گلی: 2 قاشق غذاخوری
  • لیمو ترش تازه و ترش: 1 میوه
  • گلابی: 1 عدد
  • آب: 1 فنجان
  • آب گلابی: 2 فنجان
  • یخ: هر چقدر می خواهید

علاوه بر یخ ، مواد را داخل میکسر بریزید و خوب هم بزنید. در صورت تمایل می توانید مریم گلی درست کنید و چای اضافه کنید یا از برگ های آن استفاده کنید. این نوشیدنی را یک بار در روز بنوشید تا چربی سوزی را افزایش داده و با افزودن خواص گلابی به آن ، نیاز بدن شما به ویتامین تامین شود.

4. با زیره چربی بسوزانید

زیره یکی از گزینه هایی است که می توان در نوشیدنی های چربی سوز استفاده کرد. از قدیم الایام از این مهره در ترکیبات مختلف چربی سوز استفاده می شده است. علاوه بر این ، موارد زیر باید تهیه شود:

  • شوید: 1 قاشق غذاخوری
  • لیمو ترش تازه و ترش: 1 میوه
  • آب: 2 فنجان
  • یخ: هر چقدر می خواهید

شوید را کمی آب کنید و بگذارید کمی با آب جوش مخلوط شود. سپس آب لیمو ترش را با آب و یخ مخلوط کنید. زیره دم کرده را به آن اضافه کرده و روزانه بنوشید. در صورت تمایل می توانید مقدار کمی عسل به آن اضافه کنید.

5. چربی سوز با چربی سوز قوی

این نوشیدنی بسیار ساده و در عین حال م shouldثر باید تا حد امکان با مواد تازه تهیه و مصرف شود. بهتر است آن را یک ساعت قبل از وعده غذایی اصلی مصرف کنید تا تاثیر بیشتری داشته باشد. موارد زیر را برای این نوشیدنی آماده کنید:

  • آب گریپ فروت: 1 فنجان
  • سرکه سیب: 2 قاشق غذاخوری
  • چای نعناع: 1 فنجان
  • عسل: نصف قاشق غذاخوری

موارد بالا را ترکیب کرده و روزانه یک لیوان قبل از وعده های اصلی بنوشید. این ترکیب دارای اثر چربی سوزی بالایی است.

6. نوشیدنی چربی سوز با کرفس

کرفس یکی از بهترین هایی است که می تواند در نوشیدنی های چربی سوز استفاده شود. برای بهبود یبوست استفاده می شود ، مشکلات گوارشی و دفع کننده، ویتامین ها و مواد مغذی قابل استفاده را فراهم می کند. بهتر است قبل از صبحانه در لیوان استفاده کنید تا به نتایج دلخواه برسید.

  • آناناس خرد شده: نصف پیمانه
  • خیار: نصف آن
  • کرفس: 2 ساقه
  • تربچه: 1 عدد
  • بادمجان خام یا پخته: نصف فنجان
  • سرکه (ترجیحا سرکه سیب): 2 قاشق غذاخوری
  • آب: 1 فنجان

مواد ذکر شده را در مخلوط کن بریزید و خوب مخلوط کنید. این ترکیب از تجمع کربوهیدرات های اضافی در بدن جلوگیری می کند. نیم ساعت قبل از صبحانه بنوشید.

7. قبل از ورزش چربی بسوزانید

ورزش چربی می سوزاند

ترکیبات موجود در چای سبز از جمله ترکیبات شناخته شده ای هستند که برای افزایش چربی سوزی بسیار مفید هستند. وقتی نوبت به نوشیدنی های چربی سوز می رسد ، یکی از محبوب ترین نوشیدنی هایی که به ذهن می رسد چای سبز است. اما برای تأثیر بیشتر ، می توانید موارد زیر را مخلوط کرده و بنوشید:

  • چای سبز: 2 قاشق چایخوری
  • شوید: نصف قاشق چایخوری
  • شوید: نصف قاشق چایخوری
  • دارچین و زنجبیل: به میزان دلخواه
  • لیمو تازه یا لیمو عمانی: یک عدد
  • آب جوش: دو فنجان

نیم ساعت قبل از تمرین چای سبز ، زیره ، زیره ، چوب دارچین ، زنجبیل و آهک عمانی را با آب جوش و گرم دم کنید. با مقداری شکلات تلخ نوشیدنی این ترکیب به افزایش چربی سوزی در حین ورزش کمک می کند.

نتیجه

چندین گزینه برای نوشیدنی های چربی سوز وجود دارد که در این مقاله به بهترین آنها اشاره شده است. بهتر است از آنها در اعتدال در رژیم غذایی روزانه استفاده کنید تا نتیجه مثبتی بگیرید. در صورتی که می توانید عسل اضافه کنید ، بهتر است سعی کنید کمتر استفاده کنید تا کالری اضافی وارد بدن نشود.


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *