داشتن پاهای نازک و ضعیف تأثیر بسیار بد و بدی بر زیبایی بدن دارد؛ مخصوصا در زیباسازی بدن زنان. بسیاری از مردم به دنبال راهی برای چاق شدن و زیبایی پاهای خود هستند. به خصوص ناحیه ران ، که بیش از هر قسمت دیگر بر جذابیت و زیبایی بدن تأثیر می گذارد. ما ورزش را برای کاهش چاقی در پاها توصیه می کنیم. در اینجا ما روش های ورزش برای افزایش چربی ساق پا را به شما معرفی می کنیم.

ورزش برای افراد چاق در ناحیه پاها

در دنیای امروز ، جایی که تکنولوژی و علم پیشرفت کرده است ، می توان راه های زیادی برای درمان چاقی ارائه داد. اما همیشه به دنبال راهی دائمی و بی ضرر باشید. داشتن اندام و اندام زیبا بسیار مهم است.

زیرا بسیاری از روش هایی که برای بزرگ کردن ران به شما معرفی شده است ممکن است برای سلامتی شما مضر باشد یا پایدار نباشد. حال می خواهیم چند تمرین برای پر کردن پاها را به شما معرفی کنیم تا با کمک این تمرینات ورزشی پاهایی زیبا و خوش فرم داشته باشید.

• اسکوات پایین تنه

اسکوات پایین بدن به عنوان یک تمرین برای چاقی در پاها

یکی از ورزشهایی که می توانید برای داشتن پاها و فرم زیبا انجام دهید ، اسکوات قسمت پایین بدن است. این حرکت مستقیماً روی ماهیچه های پاها تأثیر می گذارد و آنها را درگیر می کند. اسکوات به حرکت تنه و چهار پا و ساق پا کمک می کند و شما می توانید با کمک این تمرین پاهای زیبا و پر داشته باشید.

برای انجام این تمرین ، باید پاها را به اندازه عرض شانه باز کرده و کمر و کمر خود را کاملا صاف نگه دارید. حالا بهتر است زانوها را خم کنید تا پایین بیاید. مراقب باشید وقتی زانو خم شده است و زانو کاملاً صاف است پشت خود را قوس ندهید.

نکته دیگر این است که وقتی در حالت اسکوات هستید ، زانوهای شما اصلاً نباید از انگشتان پای پاتون بیرون بیاید. هنگامی که موقعیت بدنی صحیح خود را بدست آوردید ، می توانید این تمرین را چندین بار متوالی انجام دهید. هر بار که پایین می آیید ، باید چند ثانیه مکث کنید و سپس به اولتون برگردید.

• حرکت را راه اندازی کنید

حرکت دیگری که به داشتن پاهای چاق و زیبا کمک می کند حرکت گرم کردن است. این حرکت ماهیچه های پاها را تقویت کرده و به حفظ تعادل در بدن کمک می کند. برای انجام پرتاب ، باید بدن خود را در یک جهت قرار دهید و کاملاً راست بایستید.

حالا با پای راست خود یک قدم بلند به جلو بردارید. توجه داشته باشید که پای چپ شما باید در موقعیت صحیح قرار گیرد و فقط پای راست شما باید رو به جلو باشد. زانوی پای راست شما باید با زاویه 90 درجه باشد و جلوی پنجه پا قرار نگیرد.

زانوهای چپتون نیز باید نزدیک زمین باشد اما به زمین برخورد نکند. پس از انجام این تمرین ، باید این حالت را به مدت 10 ثانیه حفظ کنید و سپس به موقعیت خود بازگردید. برای هر پا می توانید 10 پرتاب انجام دهید.

ورزش برای افراد چاق ران و ساق پا

ورزش برای افراد چاق ران

در قسمت قبل با یک سری تمرینات برای افراد چاق آشنا شدیم. بدانید که ورزش ممکن است تأثیر فوری روی پری پاهای شما نداشته باشد ، اما اگر آن را به شیوه ای سالم تبدیل کنید و به طور منظم این کار را انجام دهید ، می توانید مطمئن باشید که پاهای شما سفت شده است و زیباترین آنها متعلق به شما خواهد بود.

زیرا ورزش واقعاً بدن را تغییر می دهد. اکنون ، در این بخش می خواهیم یک سری تمرینات پا را به شما معرفی کنیم که می توانید برای کمک به رانهای پاتون همیشه خوب و زیبا به نظر برسید.

معمولاً پرکردن و فرم دادن به ران ها برای زنان بسیار مهم است و هر لباسی را که می پوشند جذاب و زیبا جلوه می دهد. حالا بهتر است زمان را از دست ندهید و به سراغ معرفی این تمرین بروید.

• انواع اسکوات – اسکوات جام

انواع اسکوات - اسکوات جام

در قسمت قبل به چمباتمه زدن برای چربی پا اشاره کردیم و گفتیم که این تمرین در پرکردن پاها بسیار مثر است. بدانید که چمباتمه زدن اشکال مختلفی دارد و همه آنها برای پر کردن ران و فرم دادن به پاها مفید هستند. ورزش اسکوات گوبل انجام دهید تا رانهای پاتون در فرم کامل و زیبا قرار بگیرند.

برای انجام این تمرین ، درست مانند حرکت اسکوات که به شما گفتیم ، فقط شما باید پاها را کمی بیشتر از عرض شانه باز کنید. به این ترتیب ، چهارگوش ها بیشتر درگیر خواهند شد. نکته اسکوات را فراموش نکنید. آه ، اگر می خواهید شدت را افزایش دهید ، می توانید یک دمبل را در دست بگیرید و با آن اسکوات انجام دهید.

• تاب تاب

یکی دیگر از تمرینات بسیار م forثر برای افراد چاق ، تخته دوار است. شما باید این تمرین را در حالت تخته انجام دهید. ساعد شما باید کاملاً روی زمین قرار بگیرد و بعد از اینکه کل بدن خود را در یک جهت قرار دادید ، با کل نوک انگشتان پا و ساعد ، هر دو را روی زمین قرار دهید ، وزن کل بدن خود را تحمل کنید.

حالا دست چپ خود را از زمین بلند کرده و در حالی که کل بدن خود را می چرخانید ، دست خود را کاملاً مستقیم به سمت بالا بلند کنید. این حالت را برای چند ثانیه حفظ کنید. حالا دستان خود را با چرخش کامل بدن به حالت اولیه برگردانید و این کار را برای دست بعدی و طرف بعدی بدن انجام دهید.

توجه داشته باشید که در این تمرین بدن و کمر شما باید کاملاً صاف باشد ، زانوها نباید خم شده یا زمین را لمس کنند و به طور کلی شکم شما باید کاملاً منقبض شود. مطمئن شوید که این تمرین را به درستی انجام می دهید.

• پل تک لگن

پل تک لگن

کتک زدن باس یک ورزش برای افراد چاق و همچنین شکل دادن به باس است. یعنی ، با انجام این تمرین ، شما با یک تیر دو نشان می زنید. شما باید این تمرین را به گونه ای انجام دهید که پشت شما کاملاً روی زمین باشد و دستان شما در کنار بدن شما باشد. زانوها را در فاصله 90 درجه قرار دهید.

اکنون ، با کمک یک پا و قدرت بالای بدن ، یک پا را کاملاً صاف کرده و آن را به جلو بلند کنید. این حرکت را باید با قدرت پای خم شده و شکم انجام دهید. می توانید این تمرین را برای پرکردن و فرم دادن پاهای خود انجام دهید.

• بوت پهلو به پهلو

گرم کردن برای مهمانی ها

یکی دیگر از تمرینات برای پر کردن پاها ، گرم کردن پهلو است. این تمرین به پاتون کمک می کند تا وزن خود را افزایش داده و به تناسب اندام برسد. برای انجام این تمرین ، باید صاف بایستید و دستان خود را روی سینه خود قرار دهید ، تنه شما باید کاملاً صاف باشد. حالا تا جایی که می توانید پای راست خود را به سمت راست حرکت دهید.

پاتون باید راست باشد و زانوها نباید خم شوند. حالا زانوی چپ شما باید زاویه 90 درجه داشته باشد و کل وزن بدن شما را تحمل کند. زانوها نباید از نوک انگشتان پا بیرون زده باشند و شما باید این تمرین را با تعادل انجام دهید.

به یاد داشته باشید ، در حالی که در این حالت هستید ، چند ثانیه مکث کنید ، سپس به اولتون برگردید و همین کار را برای طرف دیگر انجام دهید. اگر می خواهید شدت این تمرین را افزایش دهید ، می توانید از وزنه و دمبل نیز استفاده کنید.

تمرینات تصویری برای ساق پا چاق

تا کنون ما یک سری حرکات مفید و م forثر برای چاقی در پاها را معرفی کرده ایم. تمرینات زیادی در قالب تمرینات پا برای افراد چاق وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید و پاهای زیبایی داشته باشید. اما نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که باید تمرینات خود را به درستی انجام دهید.

ما به شما توصیه می کنیم ، اگر مبتدی هستید ، حتماً از فیلم های تمرین پا برای افراد چاق کمک بگیرید. در هر صورت ، مهم نیست که ما چقدر نظریه این ورزش ها را برای شما توضیح می دهیم ، باز هم می توانید در برخی نقاط اشتباه کنید.
به یاد داشته باشید که اگر تمرینات اشتباهی انجام دهید ، قطعاً به ماهیچه ها و تاندون های خود آسیب می رسانید و ممکن است دیگر هرگز نتوانید ورزش کنید.

بنابراین اگر مبتدی هستید و هیچ اطلاعاتی در مورد نحوه انجام صحیح تمرینات ندارید ، بهتر است فیلم آموزشی را تماشا کرده و به جزئیات با دقت توجه کنید. در فیلم آموزشی نکات و معانی مهمی ذکر شده است و شما حتی اگر با ورزش و تمرینات ورزشی آشنایی ندارید ، می توانید بسیار خوب و عالی ورزش کنید.در حین تماشای این فیلم.

چکیده

در این بخش ، ما مجموعه ای از تمرینات را برای بلند کردن پاها معرفی کرده ایم. اکثر افراد با اندام باریک می خواهند پاهای آنها چاق و بدن متناسب داشته باشد. مخصوصاً زنانی که حساسیت خاصی نسبت به این موضوع دارند.

ما سعی کرده ایم مجموعه ای از تمرینات را برای کمک به پر و ساختن عضلات ساق پا در این قسمت معرفی کنیم تا بتوانید با این تمرین زیبا و خوش فرم باشید.
به یاد داشته باشید که باید این تمرینات و ورزشها را با دقت و به درستی انجام دهید. اگر مبتدی هستید و با مرور نظریه نمی توانید تمرینات را به درستی انجام دهید ، بهتر است از فیلم های آموزشی کمک بگیرید و سعی کنید تمرینات و تمرینات را خودتان به درستی انجام دهید.


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *