رژیم غذایی – رژیم کاهش چربی و غذا یکی از مهمترین دغدغه ها و نیازهای افرادی است که به دنبال ورزش هستند یا چاقی را عامل خطری برای سلامتی خود می دانند.
اگر معتقدید که چاقی سلامت و رژیم غذایی سالم شما را به خطر می اندازد کارشناس تغذیه لازم است برای حفظ و بهبود سلامت جسمانی بدن طراحی شده باشد. بیا اینجا لاغری موضعی قابل قبول

دارای تمام مواد مغذی

  1. یک رژیم غذایی خوب شامل مواد مغذی ، مایعات ، اسیدهای چرب ، ویتامین ها و مواد معدنی و همچنین کالری برای عملکرد روزانه بدن است.

داشتن رژیم غذایی سالم نیازهای اولیه زندگی بدون ضعف و بیماری را برای شما فراهم می کند.

متناسب با عادات غذایی شما

  1. کارشناس تغذیه رژیم غذایی شما با توجه به عادات غذایی و سلیقه شما طراحی شده است تا بتوانید به آن پایبند باشید و به آن پایبند باشید. کاهش وزن با خستگی و بی حالی مداوم دنبال می شود. به همین دلیل ، وزن کاهش یافته به زودی باز می گردد ، اما متأسفانه اکثر مردم در دام این نوع رژیم ها می افتند.

هدف اصلی شما سلامتی شماست

  1. ابتدا باید تعیین کنید که آیا رژیم کاهش وزن یک گزینه سالم است یا خیر. شما باید گزینه های خود را محدود کنید تا در نهایت به یک انتخاب مطلوب برسید. انتخابی که متناسب با سبک زندگی شما و نحوه غذا خوردن و ورزش باشد.

رژیم غذایی

گرسنه نباشید

  1. مهم است که رژیم غذایی باعث گرسنگی شما نشود. بدنبال رژیم غذایی سرشار از فیبر و آب مانند سوپ ، میوه و سبزیجات باشید. این غذاها شما را سیر نگه می دارند و اشتها را کاهش می دهند و به شما کمک می کنند تا بدون احساس بی فایده بودن به رژیم خود پایبند باشید. شما آنقدر گرسنه نیستید که بخواهید حتی یک تکه یخ بخورید.

راحت باش

  1. با توجه به هرگونه رژیم غذایی ، از خود بپرسید: “آیا این چیزی است که من مایلم تا پایان عمر از آن پیروی کنم؟” اگر نه ، در اینجا یک محصول جدید فقط برای شما وجود دارد!

به میزان آبی که می نوشید توجه کنید

  1. یا آیا یک غذا یا نوشیدنی وجود دارد که می خواهید در دراز مدت از آن استفاده کرده و بخورید؟ در برخی برنامه ها ، لازم است غذا را با نوشیدنی جایگزین کنید ، که برای افرادی که به طور منظم می دوند مفید است ، اما برخی از افراد غذا را به نوشیدن ترجیح می دهند.

زمان زیادی نمی برد
رژیم غذایی

  1. برنامه ای که شامل غذاهای غیرمعمول است و نیاز به ساعت ها در آشپزخانه دارد ، ممکن است مناسب کسانی باشد که زمان و پول کافی دارند ، اما نه همه.

خودتان را محدود نکنید

  1. بهترین رژیم غذایی رژیمی است که فکر نکنید رژیم می گیرید. تصور اینکه رژیم دارید می تواند منجر به اختلال وسواس فکری-عملی ، افزایش اشتها و حتی سرخوردگی شود. به دنبال برنامه ای باشید که به شما عادت های بدی را که از داشتن برنامه سالم و مغذی جلوگیری می کند ، هشدار دهد. اگر هنگام غذا خوردن تلویزیون تماشا می کنید یا برای تمیز کردن بشقاب کودک خود عادت دارید ، سعی کنید از آنها اجتناب کنید.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *