رژیم غذایی و کاهش وزن یک علم است. فراموش نکنید که کاهش وزن بدون اصول اصلاً ارزش ندارد. برای کاهش وزن ، باید اصول متابولیسم بدن خود را بدانید. شما همچنین باید اطلاعات کافی در مورد همه غذاها داشته باشید. برگشتن وزن در اصل به سختی قابل برگشت است. در برخی موارد ، ممکن است کاهش اندازه مشاهده کنید. اما بدون کاهش وزن. چرا شما فکر می کنید؟ در این مقاله می خواهیم خوانندگان را به طور کامل با این موضوع آشنا کنیم. پس لطفا به ما بپیوندید

18 مرد دارای اضافه وزن با سنگ روی ترازو در حمام

ترازو حقیقت را به شما نمی گوید

بهتر است از ابتدا با این عبارت شروع کنیم. ترازو حقیقت را به شما نمی گوید. معنی آن چیست؟ همه ما برای کاهش وزن به وزن متکی هستیم. وقتی مقیاس عدد کمتری نشان می دهد ، هیجان زده می شویم و می گوییم لاغر هستیم. پس چرا ترازو حقیقت را به ما نمی گوید؟ به گفته بسیاری از متخصصان تغذیه در داخل و خارج از کشور ، برای کاهش وزن باید از متر استفاده کنید. متر بهترین ابزار و مقیاس برای اندازه گیری کاهش وزن یا چاقی است. متر هرگز به شما دروغ نمی گوید. این زمانی است که ترازو به شما زیاد دروغ می گوید.

بنابراین س questionال این است که چرا و چگونه Libra به ما دروغ می گوید؟ در حقیقت ، ابتدا باید به این سال پاسخ دهید. چرا بدنبال کاهش وزن هستید؟ اگر پاسخ شما سلامت یا زیبایی بدن است ، پس نیازی به وزن ندارید. در طول رژیم ، سعی می کنید چربی بدن را از دست بدهید. کاهش بافت چربی به داشتن بدن متعادل و سالم کمک می کند.

جرم در مقابل کاهش وزن اندازه در مقابل کاهش وزن

بهتر است کمی در اینترنت جستجو کنید و توده چربی را بدست آورید. در برخی از مقالات تصاویری را مشاهده می کنید که یک کیلوگرم چربی و یک کیلوگرم عضله یا همان نوع ماهیچه را با هم مقایسه می کنند. میزان چربی حدود 6 تا 7 برابر حجم ماهیچه است. بنابراین ، با از دست دادن یک کیلوگرم چربی خالص ، حجم زیادی از دست می دهید. این در حالی است که شما فقط یک کیلوگرم وزن کم می کنید. در عین حال ، افرادی که از روش های ورزشی برای کاهش وزن استفاده می کنند ، اغلب راحت تر از کاهش وزن خود را کاهش می دهند. این به این دلیل است که وقتی بافت چربی کاهش می یابد ، بدن شروع به تولید بافت ماهیچه ای می کند.

در نتیجه ، بافت چربی بیشتری از دست می دهید و اندازه شما کاهش می یابد. در عین حال به دلیل روند ساختن بافت ماهیچه ای وزن خود را کاهش ندهید.

چرا کاهش اندازه اتفاق می افتد اما من وزن کم نمی کنم

به فکر سلامتی خود باشید

در نهایت ، بهتر است به خود اعتماد داشته باشید. اگر احساس می کنید مقدار مورد نیاز کالری را مصرف می کنید و یک برنامه ورزشی روزانه دارید ، نگران نباشید. در واقع ، به جای تکیه بر ترازو ، یک متر را جایگزین کنید. اندازه قسمت های مختلف بدن را به صورت هفتگی ثبت کنید. اگر با وجود رژیم غذایی مناسب و برنامه ورزشی ، در حال کاهش وزن یا کاهش وزن نیستید ، باید به متخصص تغذیه مراجعه کنید. البته این بسیار بعید است.

بچه ها ، نظر شما در مورد کاهش سایز و ارتباط آن با کاهش وزن چیست؟ آیا شما این مشکل را دارید؟ آیا برای حل این مشکل به پزشک مراجعه کرده اید؟ تجربه خود را با ما و سایر همسفران به اشتراک بگذارید.


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *