چگونه هنگام کار در بخش مراقبت های بهداشتی اقامت روزمره شخصی را سرراست تر کنید


چگونه هنگام کار در بخش مراقبت های بهداشتی اقامت روزمره شخصی را سرراست تر کنید

فردی نشسته در حالی که از لپ تاپ و بلندگوی سبز رنگ نزدیک استفاده می کند

صنعت بهداشت را انتخاب کنید و انتخاب کنید معامله با همین الان است ۱۴ نسبت اجتناب کرده اند کل کارمندان در آمریکا، حدود ۲۲ میلیون تخصص در بخش های مختلف استفاده می تنبل. با این حال همراه خود وجود این را انتخاب کنید و انتخاب کنید اهمیت انکارناپذیر این صنعت، اجتناب کرده اند ضعیف بودجه مبارزه کردن می برد. ضعیف کارمندان، تحسین نمی شود.

به دلیل، کارمندان مراقبت‌های بهداشتی بیش اجتناب کرده اند در هر زمان که عکس در دفتر بافت استرس هر دو گیجی می‌کنند. به معنای واقعی کلمه هستند، منصفانه تحقیق فعلی آرم داد کدام ممکن است ۶۶ نسبت اجتناب کرده اند متخصصان مراقبت های بهداشتی روزانه بافت استرس می کنند. وقتی به این موضوع در نظر گرفته شده می کنید درگیر کننده است قیمت کارمندان بهداشتی را انتخاب کنید و انتخاب کنید درمانی غیرفعالچه اجتناب کرده اند تذکر مراقبت اجتناب کرده اند فرد مبتلا را انتخاب کنید و انتخاب کنید چه اجتناب کرده اند تذکر فرسودگی شغلی.

به دلیل، فوق العاده ضروری است کدام ممکن است کارمندان مراقبت‌های بهداشتی راه‌های زیادی را برای سرراست‌تر کردن اقامت روزمره شخصی بیابند. این امر {بهره وری} را انتخاب کنید و انتخاب کنید اثربخشی را در دفتر افزایش می بخشد را انتخاب کنید و انتخاب کنید در عین جاری مراقبت اجتناب کرده اند آنها را قادر می سازد سلامت روانی.

همراه خود برای درمان این موضوع، در همین جا تعدادی از راه آسان برای بدست آوردن به این هدف موجود است!

  • روی مدیریت زمان کار کنید کار در مدیریت زمان منصفانه راه خوب برای سرراست‌تر کردن اقامت روزمره خواهید کرد هنگام کار در مراقبت‌های بهداشتی است، از ارائه می دهیم کمک می‌تنبل کمیت کاری شخصی را مدیریت کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید وظایف خاصی را به قیمت دیگران میل‌بندی کنید. به دلیل، سریع متوجه خواهید شد کدام ممکن است مرحله {بهره وری} خواهید کرد در جاری {افزایش است}. خوشبختانه، راه‌های زیادی موجود است کدام ممکن است می‌توانید اجتناب کرده اند نحوه گذراندن وقت شخصی تا حد زیادی آگاه شوید – یادآور استفاده اجتناب کرده اند ساعت. چه منصفانه ساعت معقول انواع کنید هر دو ساعت مردانهمی توانید اجتناب کرده اند این روش تماشا از محسوس بر زمان بیشترین استفاده را ببرید. علاوه بر این این، اگر اجتناب کرده اند منصفانه ساعت مجلل استفاده می‌کنید، می‌تواند به افزایش مرحله اعتقاد به نفس خواهید کرد کمک تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید ارائه می دهیم کمک تنبل در دفتر شادتر را انتخاب کنید و انتخاب کنید شادتر شوید.

  • اجتناب کرده اند تکنولوژی بهره ببرید. او با بیرون ادعا کردن می گوید می توان اجتناب کرده اند فناوری برای تعمیر خستگی استفاده کرد در تمام صنایع، با این حال قطعا ارزش آن را دارد آن به طور قابل توجهی در مراقبت های بهداشتی عالی است، از ممکن است در زمان خواهید کرد صرفه جویی زیادی تنبل. برای مثال، می‌توانید کارفرمای شخصی را الهام بخش کنید به همان اندازه در این سیستم‌های اجرایی سرمایه‌گذاری تنبل کدام ممکن است ۹ تنها کمیت کاری خواهید کرد را کاهش می‌دهد، اما علاوه بر این ارائه می دهیم کمک می‌تنبل در مکان‌هایی کدام ممکن است هر ثانیه اهمیت دارد، یادآور معنی پذیرش در بیمارستان، در زمان شخصی صرفه‌جویی کنید.

  • به ابعاد کافی خوابیدن. راه عکس کدام ممکن است می توانید هنگام کار در بخش مراقبت های بهداشتی پر هرج را انتخاب کنید و انتخاب کنید مرج اقامت روزمره شخصی را سرراست تر کنید، کار روی عادات خواب شخصی را افزایش بخشید. به هر طریقی، وقتی به ابعاد کافی بخوابیم، می توانیم اجتناب کرده اند استرس دوری کنید همراه خود محافظت استراحت را انتخاب کنید و انتخاب کنید انسجام. ما علاوه بر این نشاط بیشتری داریم – به این تکنیک کدام ممکن است درک کردن در یک واحد شیفت کاری تمدید شده فوق العاده سرراست تر است. به دلیل، بالقوه است برای گذراندن روز شخصی به جای آن چندین فنجان، ساده به حداقل یک فنجان اسپرسو خواستن داشته باشید. خوشبختانه راه های مختلفی موجود است کدام ممکن است می توانید هر عصر بیشتر بخوابید. شناخته شده به عنوان مثال، می توانید بعد اجتناب کرده اند ظهر اجتناب کرده اند نوشیدنی های کافئین دار به همان اندازه روزی کدام ممکن است به رختخواب می روید بیش اجتناب کرده اند حد تحریک نشوید. علاوه بر این باید اجتناب کرده اند استفاده اجتناب کرده اند تلفن مناسب در گذشته اجتناب کرده اند خواب ، از این کار علاوه بر این ممکن است افکار خواهید کرد را “بیدار” نگه دارد به همان اندازه اینکه ارائه می دهیم اجازه دهد اجتناب کرده اند خواب در اطراف شوید.
  • مواظب باش. اشخاص حقیقی زیادی دنبال می کنند حرفه مراقبت های بهداشتی همراه خود ملاحظه به این واقعیت کدام ممکن است آنها تمایل زیادی به کمک به دیگران دارند، خواه برای آن امتحان شده کنند پرستاری هر دو مراقبت اجتناب کرده اند معلولیت همراه خود این جاری، این بدان معناست کدام ممکن است خواهید کرد تا حد زیادی نیازهای دیگران را بر نیازهای شخصی ترجیح می دهید، بیشتر اوقات حتی با بیرون اینکه متوجه شوید کدام ممکن است این کار را انجام می دهید. اگرچه این می تواند یک مشخصه مفید است، با این حال ممکن است ارائه می دهیم آسیب برساند، گویی نمی توانید مواظب باش (را انتخاب کنید و انتخاب کنید خودتان)، مراقبت اجتناب کرده اند دیگران برای شما ممکن است سخت {خواهد بود}. به دلیل، خواهید کرد باید این را در میل قرار دهید. علاوه بر این خواب کافی، باید مشخص شوید کدام ممکن است رژیم غذایی مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید متعادلی دارید را انتخاب کنید و انتخاب کنید روزی را در این سیستم روزانه شخصی برای بازی اختصاص دهید.

  • کارکنان شخصی را بشناسید. کار تیمی در صنعت مراقبت های بهداشتی مهم استصرف نظر از در چه زمینه ای تخصص دارید. شناخته شده به عنوان مثال، در کل منصفانه بازدید متداولاجتناب کرده اند بیمارستان، مبتلایان پیش بینی دارند همراه خود انواع زیادی اجتناب کرده اند کارمندان بیمارستان، اجتناب کرده اند پذیرش گرفته به همان اندازه پرستاران را انتخاب کنید و انتخاب کنید پزشکان پزشکی، کار با هم داشته باشند. به دلیل، باید ضمانت حاصل کنید کدام ممکن است در جاری بهبود منصفانه اتصال مقاوم همراه خود همکاران شخصی هستید. این باعث تحمیل حس تعلق در دفتر تبدیل می شود، با این حال به همه خواهید کرد {کمک می کند} به همان اندازه استعداد های ارتباطی شخصی را بهبود دهید، به این تکنیک کدام ممکن است می توانید پشتیبانی را انتخاب کنید و انتخاب کنید شرکت ها بهتری را به مبتلایان شخصی حاضر دهید. سرانجام، کار تیمی خوشایند دلالت بر آن دارد خواهید کرد علاوه بر این می‌توانید در مواقعی کدام ممکن است به آن است خواستن دارید، تقاضا {کمک کنید}، از کارکنان خواهید کرد می‌تواند ارائه می دهیم در انجام وظایف در روزی کدام ممکن است بافت فشار می‌کنید کمک تنبل.
  • به خودت آرامش بده صنعت مراقبت های بهداشتی مترادف همراه خود ساعات تمدید شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید سطوح بالای استرس است – را انتخاب کنید و انتخاب کنید اگرچه بالقوه است پیش بینی داشته باشید کدام ممکن است این {اتفاق بیفتد}، با این حال مقابله همراه خود آن سرراست تر نمی شود. به دلیل، حیاتی است کدام ممکن است در صورت خواستن آرامش کنید، از معمولاً ممکن است مهم کاهش استرس را انتخاب کنید و انتخاب کنید اضطراب باشد را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیشتر اوقات ارائه می دهیم {کمک می کند} افکار شخصی را پاک کنید. بعد اجتناب کرده اند وقفه، درک کردن روی وظایف روزانه شخصی فوق العاده سرراست تر خواهید بود. در حالی کدام ممکن است بالقوه است نتوانید در هر زمان که کدام ممکن است بخواهید آرامش کنید، باید مشخص شوید کدام ممکن است آن را درست خرج می کنید. شناخته شده به عنوان مثال، به جای آن نشستن در توالت، بخشی اجتناب کرده اند سفر شخصی را پوست بگذرانید. دلیل این است که انگیزه است کدام ممکن است هوای اخیر ممکن است به افزایش سلامت روان خواهید کرد کمک تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید در صورت بافت خستگی خواهید کرد را اجتناب کرده اند خواب بیدار تنبل.

منصفانه خروجی سازنده برای احساسات شخصی پیدا کنید. یافتن منصفانه خروجی سازنده برای احساسات شخصی راه خوب عکس برای سرراست کردن اقامت روزمره خواهید کرد در هنگام کار در مراقبت های بهداشتی است، از این مکانیسم های مقابله ای مانع اجتناب کرده اند سرکوب احساسات خواهید کرد می شوند. اگرچه بالقوه است هدف خواهید کرد محافظت مرحله خاصی اجتناب کرده اند خونسردی با توجه به مبتلایان باشد، مورد نیاز نیست در همه زمان ها محافظه کار باشید – در هر مورد دیگر احساسات عقب کشیدن همچنان در داخل خواهید کرد تحمیل تبدیل می شود. خوشبختانه، خروجی های سازنده متنوع برای احساسات خواهید کرد موجود است کدام ممکن است بالقوه است بخواهید آنها را توجه داشته باشید، یادآور بازی کردن، وقت گذرانی همراه خود دوستان، هر دو حتی صحبت همراه خود منصفانه درمانگر مجاز هر دو ماهر.

نقش ها در بخش بهداشت را انتخاب کنید و انتخاب کنید معامله با

توسط اسکات راب