چی بخوریم که رابطه طولانی داشته باشیم؟ ( راهنمای غذاهای مفید)- مینت


هر انسان سالمی به فکر بهبود زندگی جنسی خود است و این تلاش صدها سال است که ادامه دارد. جالب است بدانید که ساده  ترین راه برای اینکه رابطه جنسی طولانی خوشایندی داشته باشید به رژیم غذایی شما در روز بستگی دارد. متخصصین انواع غذاها را در داشتن رابطه جنسی سالم تأثیرگذار میدانند. بنابراین اگر مشتاق هستید تا بدانید چی بخوریم که رابطه طولانی داشته باشیم، تیم سلامت مینت در این مقاله راهنمای شما خواهد بود.

دانلود اپلیکیشن

همچنین خبر خوبی داریم! درصورتیکه مایل هستید برای بهتر و طولانی تر کردن رابطه جنسی خود از انواع مکمل های تقویتی کمک بگیرید میتوانید در فروشگاه مجازی اپلیکیشن مینت به سراغ محصول مورد نظر خود بروید. البته ناگفته نماند توصیه میکنیم برای مصرف هر یک از این مکمل ها از پزشک مشورت بگیرید.

برای خرید آنلاین به فروشگاه اپلیکیشن مینت سر بزنید!

برای خرید آنلاین به فروشگاه اپلیکیشن مینت سر بزنید!

چی بخوریم که رابطه طولانی داشته باشیم؟

متخصصین به این نتیجه رسیده اند که هریک از جنبه های رابطه جنسی نیاز به مراقبت و غذاهای خاص دارد. در ادامه با این تقسیم بندی بیشتر آشنا خواهید شد:

غذاهای مناسب گردش خون و استقامت

اینکه بتوانید برای گردش خون خوب غذای سالمی انتخاب کنید برای بهبود زندگی جنسی هم لازم است. توجه کنید که گردش خون مناسب باعث بهبود واکنش های جنسی در مرد و زن می شود. البته بهترین مثال نعوظ مناسب در مردان است. همچنین سلامت قلبی را باید درنظر بگیرید که برای استقامت در رابطه جنسی مهم است. به عبارت دیگر وقتی صحبت از سلامت قلب به میان می آید طبعا سلامت جنسی هم اهمیت پیدا میکند.

انجمن قلب آمریکا در پاسخ به چی بخوریم که رابطه طولانی داشته باشیم رژیم غذایی زیر را توصیه کرده است:

مقدار زیادی میوه و سبزی

غلات کامل و مقدار زیادی فیبر

روغن های سالم مثل روغن زیتون و آفتابگردان

غذاهای دریایی، مغزهای خوراکی و حبوبات

بنابر پژوهش های انجام شده با رعایت این رژیم غذایی مبتنی بر سلامت قلب میتوانید سلامت همه جنبه های رابطه جنسی و نه فقط گردش خون و استقامت را تضمین کنید.

همچنین ناگفته نماند که با مطالعه روی رژیم مدیترانه ای که مطابق با همین رژیم غذایی است این نتیجه به دست آمد که افراد دچار سندرم متابولیک با رعایت این رژیم غذایی، مشکلات کمتری مرتبط با اختلالات نعوظ داشتند مگر اینکه اختلال نعوظ در آنها تشخیص داده شود.

باید اضافه کنیم که بسیاری از غذاهای گنجانده شده در یک رژیم غذایی سالم برای قلب مثل آووکادو، مغزهای خوراکی، مارچوبه، غذاهای دریایی و میوه بر بهبود عملکرد جنسی، هم در طب سنتی و هم مطالعات علمی، تأثیر داشته است.

مثلا وقتی دوستی از شما میپرسد چی بخوریم که رابطه طولانی داشته باشیم، لازم است در مورد نتیجه جالب یک سری پژوهش ها برای او توضیح بدهید؛ این مطالعات نشان دادند که مصرف آووکادو باعث کاهش خطر سندرم متابولیک از جمله فاکتورهای خطر اختلال نعوظ، می شود.

مردان مبتلا به سندرم متابولیک تقریبا دوبرابر مردان بدون این مشکل در معرض خطر اختلال نعوظ قرار دارند. پس افزودن غذاهای مورد نظر در هر نوع رژیم غذایی سالم ممکن است کمک کند.

غذاهای مناسب افزایش میل جنسی

به قسمت جذاب مقاله رسیدیم! افزایش میل جنسی. برایتان جالب است اگر بدانید گروه غذایی برای افزایش میل جنسی را آفرودیزیاکس aphrodisiacs یا غذاهای مقوی نامگذاری کرده اند که از نام آفرودیت، الهه عشق در یونان باستان برگرفته شده است.

گوشت قرمز، دانه کاج، آجیل از جمله بهترین مواد غذایی برای رابطه جنسی طولانی هستند.

گوشت قرمز، دانه کاج، آجیل از جمله بهترین مواد غذایی برای رابطه جنسی طولانی هستند.

در ردیف اول باید به گوشت صدف اشاره کنیم که از جمله بهترین غذاهای مقوی است. پس اگر میخواهید بدانید چی بخوریم که رابطه طولانی داشته باشیم قطعا نباید از صدف، به دلیل دارا بودن روی فراوان، غافل بمانید!

ناگفته نماند که روی یک ماده معدنی ضروری در بدن شماست که برای بسیاری از عملکردها نقش مهمی دارد؛ سوخت و ساز سلولی، استقامت و تنظیم سطح تستسترون از جمله مهم ترین آنهاست. دقت کنید که هورمون تستسترون مهم ترین هورمون مردانه است.

در یک مطالعه قدیمی این نتیجه به دست آمد که روی در درمان اختلال نعوظ در افراد مبتلا به بیماری کلیوی مزمن مفید است. اما از آنجاییکه این ماده غذایی در کشور ما چندان طرفداری ندارد و جزو سبد غذایی نیست، میتوانید برای افزایش میل جنسی به سراغ سایر منابع روی در رژیم غذایی بروید:

گوشت قرمز

غلات صبحانه غنی شده

تخم کاج

البته فراموش نکنید که میل جنسی اتفاقی پیچیده است و تغذیه مناسب فقط بخشی از سفر شماست تا بدانید چی بخوریم که رابطه طولانی داشته باشیم؛ روابط فردی، کیفیت رابطه بین زوج، استرس و اولویت های فردی از دیگر فاکتورهای تأثیرگذار بر کم یا زیاد شدن میل جنسی است.

تجربه کم یا زیاد شدن میل جنسی اتفاقی طبیعی در زندگی هر فردی به شمار می رود. اما در کل بسیاری از متخصصین توصیه میکنند که رژیم غذایی سالم را بخش مهمی از سبک زندگی سالم در نظر بگیرید. همچنین میتوانید مواد غذایی زیر را در برنامه خود بگنجانید:

جینسینگ آسیایی یا آمریکایی

شنبلیله

گیاه ماکا

سخن پایانی

داشتن رابطه جنسی سالم و کافی از جمله دغدغه های هر فردی در زندگی به شمار می رود. اینکه بدانید برای بهبود سلامت جنسی خود چطور باید اقدام کنید مهم است.

به همین دلیل تیم سلامت مینت موضوع رژیم غذایی را مطرح کرده است تا برای آن دسته که نمیدانند چی بخوریم که رابطه طولانی داشته باشیم، راهنمای مناسب و جامعی باشد. با مطالعه این مقاله به خوبی میتوانید برای داشتن یک رابطه جنسی لذت بخش و طولانی برنامه غذایی داشته باشید.

منبع: medicalnewstoday

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

دیدگاهتان را بنویسید