پروتئین یکی از مهمترین مواد مغذی مورد نیاز بدن است. در واقع پروتئین نقش مهمی در بدن ایفا می کند. شما برای تنظیم سلامت بدن خود به پروتئین نیاز دارید. اما جالب است بدانید که انواع مختلف پروتئین تأثیرات متفاوتی بر عملکرد بدن شما دارد. در اینجا می خواهیم پروتئین کازئین ، یکی از مهمترین پروتئین ها را به شما معرفی کنیم.

پروتئین کازئین چیست؟

به بیان ساده ، کازئین یک پروتئین شیر هضم کند است. این پروتئین به آرامی چندین اسید آمینه می سازد. بنابراین ، شما باید پروتئین کازئین را قبل از خواب مصرف کنید. به این ترتیب می توان پروتئین کازئین را بهترین پروتئین برای بهبودی دانست.

شیر به طور کلی دارای دو نوع پروتئین است. یکی از این پروتئین ها کازئین و دیگری به نام he نام دارد. 80 درصد شیر پروتئین کازئین است و 20 درصد باقی مانده متعلق به شما است. کازئین به آرامی هضم می شود. اما او به سرعت در سیستم گوارش خراب می شود. این تفاوت اساسی بین پروتئین و کازئین او است. کازئین حاوی انواع مولکولهای فعال یا زیستی است که تأثیرات مهمی بر سلامت بدن دارند.

تفاوت بین پروتئین کازئین و پروتئین V را بررسی کنید

کازئین مستقیماً از شیر بدست می آید. از سوی دیگر ، پروتئین وی از آب پنیر تامین می شود. به همین دلیل کازئین گرانتر از او است. تفاوت اصلی بین کازئین و وی ، همانطور که اشاره کردیم ، در میزان جذب آنهاست. کازئین میزان جذب پایینی دارد. بنابراین ، برای عضله سازی و چربی سوزی مفید است. شاید درباره تاثیرات شیر ​​و محصولات لبنی بر رژیم غذایی خود شنیده باشید. در واقع به همین دلیل است که شیر و محصولات لبنی برای کاهش وزن بسیار مهم هستند.

کازئین چیست؟

بهترین زمان برای مصرف این پروتئین کی است؟

با این اوصاف ، این پروتئین به آرامی جذب می شود و به آرامی هضم می شود. بنابراین بهترین زمان برای مصرف آن شب و قبل از خواب است. وقتی این پروتئین را قبل از خواب می خورید ، بدن شما در شب بهبود می یابد. از سوی دیگر ، هنگامی که ما در مورد جذب کند و هضم آهسته کازئین صحبت می کنیم ، به این معنی است که مدت بیشتری در دستگاه گوارش شما باقی می ماند. بنابراین ، اگر در طول روز و هنگام خوردن غذاهای دیگر در سیستم گوارشی خود کازئین دارید ، احتمال مشکلات گوارشی شما افزایش می یابد. اما وقتی این پروتئین را قبل از خواب می خورید و سپس به رختخواب می روید ، دستگاه گوارش شما به آرامی آن را هضم می کند.

بنابراین دوستان شما چگونه پروتئین کازئین مصرف می کنند؟ فکر می کنید بدن شما چقدر پروتئین و کازئین دریافت می کند؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *