اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

اگرچه اکثر متخصصان تغذیه می گویند کالری موجود در رژیم کتوژنیک اصلاً اهمیتی ندارد. اما در واقعیت ، اصلاً اینطور نیست.

با نزدیک شدن بدن به کالری مورد نیاز در روز ، غذای مصرفی را در اولویت قرار می دهد و به شما در استفاده از چربی بدن کمک نمی کند.

بنابراین کالری دریافتی روزانه شما باید کمتر از کالری مورد نیاز روزانه شما باشد ، در واقع این چیزی است که به شما در کاهش وزن کمک می کند.

غذاهای کتوژنیک - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

و همانطور که می دانید ، رژیم کتوژنیک این کاهش وزن را بسیار بهینه می کند ، هورمون های شما را تنظیم می کند و حتی از پرخوری بر نمی گردد. ممکن است توقف داشته باشید اما به سادگی عقب نمی افتد.

رژیم کتوژنیک باعث می شود کمتر غذا بخورید ، پس از سوزاندن گلوکز به چربی تبدیل می شود و ماهیچه های شما را نمی سوزاند.

بیماریها و اعتیادها شما را مجبور به خوردن کرده اند. و ضعف اعصابی که یک بار به سراغ شما آمده بود دیگر به سراغ شما نمی آید.

بنابراین شما اساساً باید کالری دریافتی خود را از کالری مورد نیاز بدن خود کاهش دهید. اولین باری که رژیم کتوژنیک را شروع می کنید ، به طور خودکار کالری کمتری از دست می دهید زیرا احساس اشتها می کنید ، به سادگی وزن بیشتری کاهش می دهید. تا حد توقف.

وقتی متوقف می شوید ، هورمون میل جنسی وارد بدن می شود و به شما اجازه نمی دهد اشتهای خود را برای کاهش وزن افزایش دهید.

666x400 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

چگونه از رژیم کتوژنیک خارج شویم

وقتی توقف می کنید ، راه ها و نظریه های متفاوتی برای خروج از توقف وجود دارد. اما در واقعیت ، تمام آنچه برای خروج از یک توقف لازم است باید منجر شود کربوهیدرات ها را کاهش دهید یا کالری خود را کاهش دهیدبه

کربوهیدرات خالص

دی اکسید کربن بالا نیز نادرست و نادرست است ، زیرا حتی فیبر و فیبرهای محلول در آب از نظر تئوری می توانند سطح انسولین شما را افزایش دهند.

از این پس ، محدوده دیگر محاسبه نمی شود ، بلکه منحنی محاسبه می شود.

بسیاری از افراد با 50 گرم کربوهیدرات در روز وزن خود را کاهش می دهند. این افراد هنگام توقف برای رسیدن به 20 گرم کربوهیدرات در روز باید تا حد ممکن میزان کربوهیدرات خود را کاهش دهند. تا زمانی که بدن آنها دوباره شروع به چربی سوزی کند و چربی سوزی را تسریع کند.

البته ما کمتر از 20 گرم کربوهیدرات در روز توصیه نمی کنیم ، زیرا شما باید در طول روز به اندازه کافی سبزیجات بخورید.

سبزیجات برگ دار برای سلامتی شما مهم هستند و ریزمغذی ها را تامین می کنند.

این واقعا چگونه شما را از ایستگاه خود خارج می کند.

راه های زیادی برای کاهش وزن وجود دارد. بسیاری از افراد با محاسبه کالری باعث سختی و رنج می شوند ، ما معتقد نیستیم که شما به خود آسیب رسانده اید و خود را برای کاهش وزن اذیت می کنید.

کاهش وزن 0 630x400 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

وقتی بدن متوقف می شود بدن را شوکه کنید

ایده های زیادی برای ضربه زدن به بدن در هنگام ایستادن وجود دارد که همه آنها واقعا مفید هستند.

شما یک شوک را امتحان کنید و اگر پاسخی دریافت نکردید. حالا باید روشهای دیگر را امتحان کنید. راه های زیادی وجود دارد ، اما در نهایت همه اینها کالری دریافتی شما را کاهش می دهد.

روش هایی که برای ایجاد شوک استفاده می کنید هیچ مشکلی در محاسبه کالری و تحمل آن ندارند. راه های زیادی وجود دارد که در بسیاری از مقالات به آنها اشاره شده است.

راههای ایجاد شوک

یکی می آید و روزه می گیرد ، یکی می آید تا زمان روزه اش را کم کند ، یکی می آید که روزه اش را تغییر دهد.

(البته ، تغییر ساعت سریع مهم نیست که چقدر سریع ساعت را می بندید ، به عنوان مثال اگر قبلا ساعت 12 را می شکستید و ساعت 1 می خوابیدید ، آن ساعت را در 10 ببندید و هرچه بیشتر بهتر. رطوبت بیشتری وارد کنید و هرچه زمان بیشتری برای خوابیدن لازم باشد ، بیشتر روزه می گیرید و می تواند به سوزاندن چربی بیشتر کمک کند.)

روش های مختلفی وجود دارد ، یکی برای حذف آجیل ، یکی برای حذف دانه های بیشتر ، یکی برای حذف شیر.

می توانید شوک های زیادی را امتحان کنید. البته خبر خوب این است که آزمایش این شوک ها به بدن شما آسیبی نمی رساند. قدیمی نیست چون به عقب برمی گردید ، می توانید اینها را امتحان کنید تا بالاخره یکی از آنها روی بدن شما جواب دهد و از توقف خارج شوید.

رژیم غذایی کتوژنیک کم کربوهیدرات انتخاب غذای دیوار سفید 2 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

آیا رژیم کتوژنیک برای همه متوقف شده است؟

البته هیچ نقطه توقفی برای همه وجود ندارد ، اکثر افراد می توانند به راحتی به وزن دلخواه برسند و کار را تمام کنند.

این به این دلیل است که این افراد تا رسیدن به وزن و تناسب اندام مورد نظر خود هورمون های خود را تنظیم می کنند.

البته در برخی افراد هورمون لیبیتین گرلین باعث مقاومت می شود. که اینها با شوک شکسته می شوند. اکنون که یک ضربه زده اید و پاسخی دریافت نکرده اید ، باید شوک دیگری نیز وارد کنید.

البته من همه شوک هایی که در نهایت رخ می دهد را تکرار می کنم مصرف کربوهیدرات را کاهش دهید و کل کالری مصرفی را کاهش دهید منجر شدن.

آیا در رژیم کتوژنیک با چربی سوزی می توان به وزن ایده آل دست یافت؟

برخی از افراد سعی می کنند چربی خود را از دست بدهند ، اما همانطور که گفتیم ، توصیه نمی کنیم مقدار زیادی چربی از دست بدهید ، زیرا مغز شما باید از قند یا کتون در بدن استفاده کند که از چربی ساخته شده است.

بدن شما نمی تواند فقط از فیبر یا پروتئین گیاهی برای تغذیه مغز شما استفاده کند و وقتی به پروتئین نیاز دارد ، ابتدا باید آن را به قند تجزیه کرده و شروع به استفاده از آن قند کند.

این خود باعث تحریک عصبی می شود. و همانطور که می دانید ، تبدیل پروتئین به شکر شما را از کتوز خارج می کند.

کلمات اخر

البته باید توجه داشت که بسیاری از افرادی که وزن کم می کنند ، چربی سوزی برایشان مشکل است. اما سعی می کنید رژیم کتوژنیک را ادامه دهید تا دیگر برنگردید. و شوک های فوق را آزمایش کنید تا نتایج مطلوب را سریع بگیرید و وزن کم کنید ، به وزن دلخواه برسید.


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *