ما اغلب فکر می کنیم بارداری آسان است ، اینطور نیست؟ حقیقت لزوماً چنین نیست این آسان نیست!
برخی از والدین ماه ها تلاش می کنند اما بارداری اتفاق نمی افتد. در حالی که بیشتر اوقات با تغییر برخی از روالهای زندگی و فعالیت های اضافی و حذف برخی از عملکردها فرزندآوری را آسان تر می کند.
تجربه یک مادر:

“هنگامی که متوجه شدیم کاری وجود دارد که انجام می دهیم و انجام می دهیم ما نمی دانیم و می تواند مانع از احتمال بچه دار شدن ما شود ، ما شروع به پرداختن می کنیمکردنشون. ما در خانه ورزش کردیم و فقط در 3 ماه رژیم غذایی خود را تغییر دادیم
“سپس من دوقلو باردار شدم.”

تغییراتی که تغذیه و شیوه زندگی می تواند بر باروری داشته باشد باورنکردنی است و یکی از ماموریت های رژیم درمانی ما این است
اطلاعات ما را با زوج های نیازمند به اشتراک بگذارید.

در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند تا در 6 تا 12 ماه آینده باردار شوید تغذیه می تواند کمک بزرگی باشد.
همه باید سلامت سلولهای جنسی خود (تخمک و اسپرم) را افزایش دهند. بنابراین این نکات مهم را بخوانید و در 90 روز آینده خود را پیدا کنید باروری را آماده کنید!

حتماً برای اطلاعات بیشتر از متخصص تغذیه و پزشک خود سوال کنید مشورت

روزانه 1.3 تا 4 وعده سبزی و میوه بخورید.

می دانم که برای بسیاری از شما در ابتدا سخت به نظر می رسد ، اما باور کنید آنتی اکسیدان موجود در سبزیجات معجزه می کند! تخم مرغ و اسپرم شکننده است و استرس اکسیداتیو می تواند باعث بدتر شدن آن شود تخمک و اسپرم. این می تواند منجر به ناهنجاری شود کروموزوم ها (یکی از مهمترین دلایل سقط جنین). میوه و سبزیجات منبع اصلی آنتی اکسیدان ها در رژیم غذایی هستند و دارای 3-4 عدد هستند واحد (فنجان) در رژیم غذایی روزانه می تواند یک راه عالی برای انجام این کار باشد مصرف آنتی اکسیدان را افزایش دهید.
سبزیجات و میوه های خوب برای آنتی اکسیدان ها پرتقال ، اسفناج ، کلم ، کلم بروکلی ، سبزیجات برگ سبز ، فلفل ، گوجه فرنگی ، هویج ، هندوانه ، انواع توت ها ، انار و انگور ذکر شده است.

فراموش نکن شریک خود را با خود بیاورید

2. ویتامین D کافی دریافت کنید.

یکی از دلایل اصلی سقط جنین کمبود ویتامین D در مادر است. ویتامین D به نام ویتامین معروف خورشیدی و توانایی ما در تولید ویتامین های کافی D قرار گرفتن در معرض آفتاب زمستانی کم. اندازه رژیم غذایی معمول ما این ویتامین به اندازه کافی برای حفظ سطوح مورد نیاز بدن ندارد ، بنابراین اغلب گاهی راه حل مکمل های ویتامین D است.
در صورت امکان ، سطح ویتامین D را به همراه بقیه از پزشک خود بخواهید ویتامین ها را بررسی کنید. اینگونه است که نقشه راه به دست شما می رسد چگونه می توانید تمام ویتامین های بدن خود را بهتر کنید.
بهترین منبع ویتامین D در ایران ماهی آزاد است. ماهی ماهی آزاد ، ساردین ، ​​شاه ماهی ، ماهی تن و میگو نیز منابع خوبی هستند آنها ویتامین D هستند (ماهی هایی که گفتم ماهی های چرب آب سرد هستند و منابع مشابه دیگری نیز داریم). روغن کبد ماهی نیز منبع خوبی است این دارو به شکل کپسول تجویز می شود. شیر و محصولات لبنی ، زرده تخم مرغ و گوشت رنگ قرمز نیز منبع خوبی است. مقداری رول و غذا با غنی شده با ویتامین D

3. مصرف چربی های ضدالتهابی امگا 3 را افزایش دهید.

چربی های امگا 3 (به ویژه DHA و EPA) دارای خواص ضد التهابی هستند تغذیه مناسب برای تولید مثل بسیار مهم و ضروری است. در حال حاضر قصدلازم نیست زیاد در مورد خواص امگا 3 صحبت کنیم ، فقط باید بدانید که آیا به مدت 2-3 هفته و ماهی های چرب معمولی مانند ماهی آزاد ، ساردین ، ​​شاه ماهی نخورید … بهتر است مکمل امگا 3 با کیفیت پیدا کنید. عالی به نظر می رسد.

4. کاهش استرس.

من میفهمم. در این شرایط عادی ، اگر کسی به شما گفت آرام باشید به طور اتفاقی ، می خواهید تعداد کمی از حواله ها را در قلب خود تبریک بگویید شما به من نفرین می کنید ، اما این به هورمون های استرس برمی گردد ، این است کورتیزول! وقتی بدن می خواهد کورتیزول را از منابع مورد نیاز خود تولید کند تولید پروژسترون ، لازم برای تخمک گذاری ، سرقت می کند (هر دو هورمونهای استروئیدی هستند). بنابراین ، کاهش تولید کورتیزول منابع بیشتری برای تولید هورمون استروژن به بدن می دهد بمونه.

ویتامین C و ویتامین B برای تسکین استرس عالی هستند. بخورید و تشویق کنید (برای از بین بردن استرس می توانید به مقاله زیر مراجعه کنید یک وب سایت وجود دارد ، آن را بررسی کنید) اما صادقانه بگویم ، بخش بزرگی از آرام باشید ، کارهایی را انجام دهید که دوست دارید و از آنها لذت می برید باز خواهد گشت. یوگا ورزش . گوش دادن به موسیقی. کتاب خواندن. از گلدان های خود مراقبت کنید. در آغوش گرفتن. عبادت.
با دوستان خود ملاقات کنید و هر کاری که می خواهید انجام دهید.

5. مکمل های قبل از تولد مصرف کنید.

این مولتی ویتامین حاوی 13 ویتامین و مواد معدنی ضروری برای بارداری و شیردهی. اگر منتظر باردار شدن اول هستید ، بیایید شروع کنیم شما یک فرصت طلایی را برای تکمیل این فرصت از دست دادید. ما بوده ایم مشتریان توصیه می کنند این مکمل را حداقل 3 ماه قبل از بارداری مصرف کنید مصرف کردن.

ما اغلب به تخمک هایی فکر می کنیم که در تخمدان هایشان متولد می شوند ما تا آخر ثبات داریم و نمی توانیم کار عاقلانه تری انجام دهیم داخله !! این یک تصور غلط بزرگ است !! چرخه بلوغ تخم مرغ حدود 3 ماه است و در این مدت ، گزینه ها و روش های تغذیه زندگی ما نقش مهمی در سلامت تخمک ها و احتمال بروز ناهنجاری ها دارد دارای سلولهای کروموزومی است. این امر به ویژه در مورد مورد قبلی صدق می کند شما مدتی است که هورمون های خود را کنترل کرده اید و عملاً خسته شده اید مواد مغذی مورد نیاز در دوران بارداری (استروئیدها) از اهمیت ویژه ای برخوردار است لذت بردن. (کنترل هورمونی مانند داروهای ضد بارداری خوراکی یا داروهای تنظیم کننده و حتی برخی داروهای کنترل کننده پوست هورمون وجود دارد).

زنا با استفاده از مکمل های مولتی ویتامین در زمان تلقیح آنها کمتر از سایر افراد در معرض خطر مسمومیت حاملگی هستند.
بهتر است این مکمل را 6 ماه قبل از بارداری مصرف کنید انجام دادن. بنابراین ، اگر قصد دارید در این تابستان باردار شوید ، توجه داشته باشید از فردا این مولتی ویتامین را دریافت خواهید کرد!

یادداشت مهم:

برای مصرف این مکمل قبل از زایمان با پزشک یا متخصصبا متخصص تغذیه خود مشورت کنید. به طور معمول ما یک روز عادی با غذا داریم
تجویز می کنیم. در برخی موارد ، این مکمل می تواند یک اثر تهوع مانند داشته باشد مطمئن شوید که این روند را با مشورت یک متخصص ادامه داده و به محل مراجعه کنید استفاده از آن را به تنهایی متوقف نکنید. اگر دارو مصرف می کنید به طور خاص ، در صورت وجود عامل جراحی ، مشکل خونریزی در حال درمان است قبل از مصرف داروهای رقیق کننده خون حتما به پزشک خود مراجعه کنید مشورت
سعی می کنیم در اسرع وقت مطالبی در مورد مراقبت های تغذیه ارسال کنیم سلامت اسپرم مردان را به اشتراک بگذارید

خوشحال باش


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *