انواع مشاوره حقوقی با وکیل مشهد در وکیل VIP


وکیل مشهد که وکیل پایه یک دادگستری می‌باشد، می‌تواند در دعاوی مختلفی پرونده قبول کند، از جمله شاخه‌های اصلی آن که شامل حقوقی، کیفری و خانواده می‌باشد. برای اینکه در هر دعوی، وکیل بهترین عملکرد را از خود داشته باشد بهتر است بصورت تخصص در آن موضوع کار کند. وکیل متخصص در هر شاخه‌ای با قوانین جدید، رویه دادگاه‌ها، موضوعات جدید و نظریات مشورتی اداره کل حقوقی قوه قضاییه آشنایی کامل و تجربه کافی را دارد. برای مشکلات حقوقی بهتر است ابتدا و قبل از انجام هر کاری با بهترین وکیل مشهد مشاوره حقوقی تلفنی یا مشاوره حقوقی حضوری داشته باشید. در ادامه به معرفی برخی از تخصص‌های وکلای دادگستری مجموعه حقوقی وکیل VIP خواهیم پرداخت.

وکیل خانواده در مشهد

یکی از انواع وکلای متخصص مشهد وکیل خانواده می باشد. وکیل خانواده دارای تخصص و تجربه در دعاوی و پرونده های مرتبط با خانواده مانند طلاق توافقی، طلاق از طرف مرد، طلاق از طرف زن، مهریه، حضانت فرزند، نفقه، ملاقات فرزند، الزام به تمکین، اعسار از پرداخت مهریه، استرداد جهیزیه، قیمومیت فرزند، فرزند خواندگی، ازدواج موقت، اجرت المثل، فسخ نکاح و … می باشد.

وکیل خانواده در مشهد آشنا به قوانین و آراء قضایی و رویه دادگاه های مرتبط با مسائل خانواده می باشد که در سریع ترین زمان ممکن با درصد بیشتر به موفقیت در پرونده مورد نظر پیدا کند. یکی از سوالات مهمی که از وکیل پایه یک دادگستری مشهد می پرسند این است که، حضانت فرزند در طلاق به چه صورت است؟ در پاسخ وکیل مشهد می گوید: حضانت فرزند دختر تا ۷ سالگی با مادر و از ۷ تا ۹ سالگی با پدر می‌باشد و برای پسر تا ۱۵ سالگی با پدر می‌باشد و پس از آن فرزند دیگر لازم به حضانت ندارد و خودش باید انتخاب کند که با کدام یک از والدین می خواهد زندگی کند. و طبق قانون سن بلوغ در پسر پانزده سال تمام و در دختر نه سال تمام قمری است.

وکیل برای طلاق در مشهد

وکیل متخصص طلاق یکی از شاخه های وکیل خانواده می باشد. به این دلیل که دعوی مرتبط با خانواده را هر وکیل بصورت تخصصی در آن کار می کنند چون مباحث سنگین تر و مراجعه کنندگان بیشتری دارد و نیاز به وکیل متخصص و کاربلد در آن بیشتر احساس می شود. وکیل طلاق توافقی در مشهد یکی از این موارد است که مورد توجه قرار گرفته است. یکی از سوالاتی که از مشاوران حقوقی در مورد طلاق خیلی زیاد پرسیده می شود این است که با عسر و حرج چطور می توان طلاق گرفت؟

وکیل طلاق در مشهد در پاسخ می گوید: تعریف عسر و حرج عبارت است از به وجود آمدن وضعیتی که ادامه‌ زندگی را برای زوجه با مشقت همراه ساخته و تحمل آن مشکل باشد. و در قانون مدنی یکسری از موارد را مصادیق عسر و حرج دانسته که شامل موارد زیر می باشد:

۱- ترک زندگی خانوادگی توسط زوج حداقل به مدت شش ماه متوالی و یا نه ماه متناوب در مدت یک سال بدون عذر موجه.

۲- اعتیاد زوج به یکی از انواع مواد مخدر و یا ابتلاء وی به مشروبات الکلی که به اساس زندگی خانوادگی خلل وارد آورد و امتناع یا عدم امکان الزام وی به ترک آن در مدتی که به تشخیص پزشک برای ترک اعتیاد لازم بوده است.

۳- محکومیت قطعی زوج به حبس پنج سال یا بیشتر.

۴- ضرب و شتم یا هرگونه سوءرفتار مستمر زوج که عرفاً با توجه به وضعیت زوجه قابل تحمل نباشد.

۵- ابتلاء زوج به بیماری‌های صعب‌العلاج روانی یا ساری یا هر عارضه‌ی صعب‌العلاج دیگری که زندگی مشترک را مختل نماید.

وکیل خانم متخصص در دعاوی خانواده

خیلی از افراد مراجعه کننده به موسسات حقوقی یا وکیل پایه یک دادگستری ترجیح می دهند با وکیل خانم در مشهد کار کنند. وکیل خانم در بعضی از دعاوی حقوقی مثل خانواده که شامل طلاق و موارد مرتبط با حضانت فرزند می باشد متقاضیان بیشتری دارند. یکی از سوالاتی که از وکیل خانم در مشاوره حقوقی بیشتر پرسیده می شود این است که انواع نفقه که به زن تعلق می گیرد شامل چه مواردی می باشد؟

در پاسخ وکیل خانم در مشهد به این سوال باید گفت نفقه عبارت است از همه نیازهای متعارف و متناسب با وضعیت زن از قبیل مسکن، البسه، غذا، اثاث منزل و هزینه های درمانی و بهداشتی و خادم در صورت عادت یا احتیاج به واسطه نقصان یا مرض. بر این اساس انواع نفقه طلاق شامل نفقه مطلقه رجعیه – نفقه زن آبستن در عده فسخ نکاح یا طلاق بائن – نفقه زن آبستن در عده وفات می باشد.

وکیل ملکی متخصص در دعاوی املاک

وکیل متخصص در حوزه ملک و املاک در مشهد وکیل پایه یک دادگستری می باشد که در حوزه های شهرداری، تصرف عدوانی، سرقفلی، اثبات مالکیت، فروش وکالتنامه ای ملک، دستور تخلیه، الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به اخذ پایان کار، خلع ید و تخلیه، فروش ملک مشاعی و … دارای تجربه و تخصص حرفه ای می‌باشد. یکی از سوالات شایع در مشاوره های حقوقی با وکیل ملکی این است که، شخصی یا اشخاصی ملک من را به تصرف خود در آوردند و من باید چطور از آنها شکایت کنم؟

وکیل پایه یک دادگستری املاک در پاسخ به این سوال می گوید: این سوال مربوط به دعوای تصرف عدوانی می باشد و طبق ماده 158 قانون آیین دادرسی مدنی دعوای تصرف عدوانی عبارتست از، ادعای متصرف سابق مبنی بر اینکه دیگری بدون رضایت او مال غیرمنقول را از تصرف وی خارج کرده و اعاده تصرف خود را نسبت به آن مال درخواست می‌نماید. و انواع آن شامل تصرف عدوانی کیفری و حقوقی می باشد. که شخص می تواند تحت عنوان تصرف عدوانی و مزاحمت شکایت کند.

وکیل کیفری مشهد

 

وکیل پایه یک دادگستری کیفری دارای تخصص در دعاوی سرقت، اختلاس، تعزیرات، خیانت در امانت، روابط نامشروع، مزاحمت تلفنی، پزشکی قانونی، ترک انفاق، تحصیل مال نامشروع، قتل، مواد مخدر، دیه، جهل، انتقال مال غیر و … می باشد. برای مشاوره حقوقی تلفنی یا حضوری با وکیل کیفری مشهد به سایت وکیل VIP مراجعه نمایید. یکی از موارد مهم در بحث کیفری که سوالات بیشتری در مورد آن می شود مرتبط با مجازات جرم حمل و نگهداری مشروبات الکلی می باشد.

وکیل کیفری در این مورد می گوید: در ماده ۷۰۲ قانون مجازات اسلامی آمده است که هرکس مشروبات الکلی را بسازد یا بخرد یا بفروشد یا در معرض فروش قرار دهد یا حمل یا نگهداری کند یا در اختیار دیگری قرار دهد به شش ماه تا یک سال حبس و تا ۷۴ ضربه شلاق و نیز پرداخت جزای نقدی به میزان پنج برابر ارزش عرفی (تجاری) کالای یاد شده محکوم می‌شود.

و همچنین هرگاه مشروبات الکلی مکشوفه به میزان بیش از بیست لیتر باشد، وسایلی که برای حمل آن مورد استفاده قرار می‌گیرد چنانچه با اطلاع مالک باشد به نفع دولت ضبط خواهد شد در غیر این صورت مرتکب به پرداخت معادل قیمت وسیله نقلیه نیز محکوم خواهد شد. آلات و ادواتی که جهت ساخت یا تسهیل ارتکاب جرائم موضوع مواد مذکور مورد استفاده قرار می‌گیرد و وجوه حاصله از معاملات مربوط به نفع دولت ضبط خواهد شد.

وکیل پایه یک دادگستری مشهد

در پاسخ به اینکه وکیل پایه دادگستری چیست باید گفت وکیلی است که بعد از اتمام دوره 4 ساله دانشکده حقوق، توانسته است آزمون کانون وکلا دادگستری را قبول شود، و بعد از این آزمون سخت دوره کارآموزی 2 ساله خود را با موفقیت طی نموده و در پایان کارآموزی، در آزمون اختبار کانون وکلا قبول شده است و در انتها توانسته پروانه وکالت پایه یک دادگستری را از کانون وکلای مشهد دریافت کند.

وکیل پایه یک دادگستری خانم یا آقا در مشهد متخصص در انواع دعاوی ملکی، امور ثبتی، حقوقی، کیفری، خانواده، شرکت ها، قرارداد ها، جرایم اینترنتی، بیمه، اداره کار، ثبت احوال و … در مجموعه وکیل VIP آماده ارائه خدمات حقوقی شامل مشاوره حقوقی تلفنی و مشاوره حقوقی حضوری و همچنین قبول دعاوی مرتبط با تخصص خود می باشند.

مشاوره حقوقی با وکیل VIP

در مجموعه وکیل VIP بهترین وکلای مشهد برای ارائه خدمات مشاوره حقوقی حضوری، مشاوره حقوقی تلفنی، و پیگیری پرونده‌های حقوقی در کنار شما خواهند بود. مشاور حقوقی پرونده شما را بررسی کرده و مسیر پیش روی شما را در این پرونده برای شما توضیح خواهد داد. یکی از بهترین کارهایی که هر شخصی که با داداگاه و پرونده حقوقی یا کیفری سر و کار دارد این است که ابتدا حداقل با وکیل، مشاوره حقوقی تلفنی داشته سپس اقدام کند. چون مشاوره تلفنی هزینه کمتری پرداخت می‌شود و هم شما می‌توانید از هر جای کشور به بهترین وکیل پایه یک دادگستری مشهد دسترسی داشته باشید. برای ارتباط با مجموعه وکیل وی‌آی‌پی کافی است به سایت https://vakil.vip مراجعه کرده و با شماره تلفن‌های موجود در سایت تماس بگیرید.



Source link