راهنمای انتخاب دستبند طلا هدیه موردعلاقه خانم‌ها


هدیه گرفتن از تجربیاتی است که هر کسی را خوشحال می‌کند! اگر بخواهیم محبت و دوست داشتن خود را به کسی نشان دهیم، می‌توانیم برای او کادو بخریم. یکی از کادوهایی که بانوان را بسیار خوشحال می‌کند، گرفتن هدیه‌ی طلاست. بی‌راه نخواهد بود اگر بگوییم دستبند طلا هدیه مورد علاقه خانم هاست.

دستبندهای طلا معمولاً مشکل سایز ندارند و یا به‌راحتی قابل تغییر سایز هستند. از طرف دیگر در تمام مراسم‌ها قابل استفاده هستند و با لباس‌های مختلف ست می‌شوند. این ویژگی‌ای است که بسیاری از اکسسوری‌های دیگر ندارند. ست کردن دستبند با ساعت نیز یکی دیگر از دلایلی است که علاقه‌ی بانوان را به این اکسسوری جلب می‌کند. با وجود دانستن این نکته که دستبند طلا هدیه مورد علاقه خانم ‌ها است، هم‌چنان باید نکات خرید دستبند طلا را بخوانید. برای آگاهی از این نکات، در این مقاله با ما همراه باشید.

نکات خرید دستبند طلا هدیه مورد علاقه خانم ‌ها

دستبند طلا انواع مختلفی دارد. دستبندهای پهن و النگویی، دستبندهای زنجیری، دستبندهایی با مهره و یا تهیه شده از چرم، همه از انواع مختلف دستبند هستند. این که کدام دستبند طلا هدیه مورد علاقه خانم ‌ها و افراد موردنظر شماست، سؤالی است که پاسخش بسیار مهم است. به‌طورکلی ارزش ذاتی طلا باعث می‌شود هر نوع دستبندی که تهیه کنید، باارزش باشد و گیرنده هدیه را خوشحال کند. در این بخش از مقاله، قصد داریم شما را با انواع دستبندهای طلا آشنا کنیم تا بتوانید هدیه‌ای که بانوی مدنظرتان را خوشحال می‌کند با آگاهی کامل تهیه کنید.

دستبند طلای چرم

دستبندهای طلای چرم معمولاً از چرم و پلاک طلا تشکیل می‌شوند. این دستبندها هم به‌صورت آماده موجود هستند و هم می‌توان آن‌ها را سفارش داد. معمولاً آقایان از دستبندهای چرم استفاده می‌کنند؛ ولی بانوان نیز می‌توانند در استایل‌های اسپرت و کژوال از زیبایی دستبند چرم و طلا بهره‌مند شوند. از مزایای این دستبندها این است که قیمت کمتری نسبت به دستبند تمام طلا دارند و از لحاظ سایز نیز به‌راحتی قابل‌تنظیم هستند.

دستبند طلای مهره‌دار

دستبند طلا هدیه‌ مورد علاقه‌ خانم ها است و دستبندهای مهره‌دار نیز بسیار پرطرفدار هستند. ترکیب این دو دستبند، دستبند طلای مهره‌دار را به وجود می‌آورد که بسیار محبوب است. اکثر بانوان جوان از این دستبندها استقبال می‌کنند. این دستبندها از انواع مهره‌های مختلف از جمله مروارید، سنگ فیروزه و… تشکیل می‌شوند و یک پلاک زیبا وسط این مهره‌ها قرار می‌گیرد. این پلاک‌ها هم مثل پلاک‌های دستبند طلای چرم قابل سفارش هستند. اگر به دنبال دستبند طلا با قیمت مناسب می‌گردید، این گزینه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

دستبند طلای پهن

اگر قرار باشد از گزینه‌های دستبند طلا هدیه مورد علاقه‌ خانم ها صحبت کنیم، باید حتماً نام دستبند طلای پهن را بیاوریم. برای خرید دستبند طلای پهن به بودجه‌ی بیشتری به نسبت دو مدل قبلی نیاز دارید. اکثر خانم ها از این دستبندها استقبال می‌کنند؛ زیرا هم جلای خوبی روی دست دارد و هم دارای ارزش بالایی است. دستبندهای طلای پهن در مدل‌های النگویی، قفل‌دار و فری سایز موجود هستند.

دستبند طلای زنجیری

معمولاً زمانی که حرف از دستبند طلا می‌شود، دستبند طلای زنجیری به ذهن می‌آید. این دستبندها از زنجیر تشکیل می‌شوند. گاهی اوقات تنها زنجیر است که تشکیل‌دهنده‌ی این دستبندهاست و گاهی اوقات هم در میان زنجیر، گل یا طرح دیگری وجود دارد. دستبندهای کارتیه از معروف‌ترین دستبندهای طلای زنجیری هستند. اگر به‌دنبال خرید دستبند طلا هدیه مورد علاقه خانم ها هستید کارتیه یکی از بهترین گزینه‌هاست. قیمت این دستبندها بسته به سایز و وزن آن‌ها متنوع است و می‌توانید برای بانوانی در سنین مختلف آن‌ها را خریداری کنید.

راهنمای خرید دستبند طلا برای هدیه به خانم ها

حال که با انواع دستبندهای طلا آشنا شدید، می‌توانیم به سراغ راهنمای خرید دستبند طلا هدیه مورد علاقه خانم ها برویم.

انتخاب درست دستبند، در خوشحال کردن بانوی شما بسیار اهمیت دارد. نکات مختلفی هستند که در خرید دستبند طلا باید به آن‌ها دقت کنید. از جمله‌ی این نکات می‌توان به سایز دستبند اشاره کرد. اکثر دستبندها قابل سایز کردن هستند؛ ولی به‌طورکلی بهتر است دستبندی با زنجیر بلندتر بخرید تا کوتاه‌کردن آن راحت‌تر باشد. قبل از خرید، به استخوان‌بندی مچ بانویی که در نظر دارید توجه کنید تا دستبند به سایز دست ایشان نزدیک باشد. اگر بتوانید دور مچ ایشان را اندازه بگیرید، بسیار بهتر است.

نکته‌ی بعدی توجه به عیار طلا است. طلای 18 عیار رایج‌ترین طلا در بازار است. این طلا حدود 75 درصد خالص است و 25 درصد ناخالصی دارد. این ناخالصی فلزاتی هستند که برای شکل‌پذیری بهتر طلا به آن اضافه می‌شوند. طلای 24 عیار نیز در بازار موجود است که گران‌تر از طلای 18 عیار است. با وجود قیمت بیشتر به‌خاطر خلوص 100 درصدی طلای 24 عیار، این طلا نرم‌تر است و آسیب‌پذیری آن بیشتر خواهد بود؛ بنابراین توصیه می‌کنیم طلای 18 عیار خریداری کنید.

توجه به رنگ دستبند نکته‌ی دیگر در خرید دستبند طلا هدیه‌ی مورد علاقه خانم ها است. رنگ طلا زرد، سفید و رز گلد است. دستبندهای مهره‌دار و چرم با رنگ‌هایی به جز رنگ طلا ترکیب می‌شوند. اگر پوست دست بانوی مدنظر شما سرد است، از رنگ‌های سرد و در غیر این صورت، از طلاهای زردرنگ استفاده کنید.

 

معرفی چند مدل دستبند زیبا برای هدیه به خانم ها

حال که نکات مهم انتخاب دستبند طلا هدیه مورد علاقه خانم ها را دریافتید، چند مدل دستبند به شما معرفی می‌کنیم تا به‌دلخواه خود بتوانید از میان آن‌ها یکی را انتخاب کنید.

دستبند طلا مدل سنگ و عشق از جمله دستبندهای مهره‌دار است. این دستبند که با سنگ جید و مروارید ساخته شده است، قابل سفارش در سه رنگ رز گلد، سفید و زرد است. کلمه‌ی عشق به همراه سنگ قرمز جید، احساس درونی شما را بیان می‌کند. قیمت مناسب و سایز قابل‌تغییر، از دیگر نکات مثبت این دستبند هستند.

دستبند طلا مدل فرح از جمله دستبندهای با طرح النگو است که در زمره دستبندهای پهن قرار می‌گیرد. این دستبند در رنگ زرد موجود است و در وسط آن برلیان‌های زیبایی در کنار هم تشکیل یک بیضی را داده‌اند. این دستبند برای کسانی که به دنبال یک دستبند پهن با سنگ‌های الماس هستند مناسب است و البته بودجه‌ی خریداری آن نیز بیشتر از مدل‌های دیگر است.

دستبند طلا مدل درخت نیز از انواع دستبندهای زنجیری است. این دستبند که با سنگ جید و مروارید نیز تزئین شده، دارای قفل فلامینگو است و در سه رنگ زرد، رز گلد و سفید قابل سفارش است. درخت به‌عنوان نمادی از طبیعت و زندگی یکی از المان‌های زیبا برای هدیه است. می‌توانید آرزوی سرسبزی و استقامت را به همراه این هدیه به محبوب خود ابراز کنید

جمع‌بندی نکات خرید دستبند طلا

دستبند طلا هدیه مورد علاقه خانم ها است. این اکسسوری زیبا می‌تواند در تمامی مراسم‌ها و مهمانی‌ها و همین‌طور به‌صورت روزمره استفاده شود. در خرید دستبند طلا نه محدودیت بودجه خواهید داشت و نه محدودیت سایز و شکل. با این حال نکاتی وجود دارند که استفاده از آن‌ها خرید دستبند طلای بهتری را برای شما تضمین می‌کند. در این مقاله ضمن معرفی دستبند طلا هدیه مورد علاقه‌ی خانم ها، در خصوص انواع این اکسسوری و نکات خرید آن صحبت کردیم. در ادامه چند محصول را به‌عنوان نمونه‌هایی از انواع دستبند معرفی کردیم تا بتوانید انتخاب مناسبی انجام دهید. امیدواریم این مطلب به شما کمک کرده باشد هدیه مناسبی را برای محبوب خود انتخاب و تهیه کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر



Source link