فروشگاه گرند ویپ عرضه کننده پاد سیستم ارزان


در سال‌های اخیر استفاده از ویپ بسیار رواج یافته است. با افزایش تمایل افراد به ویپینگ، خوب است که با انواع مدل‌های ویپ و پاد آشنا شویم. پاد ویژگی‌هایی دارد که آن را به بهترین انتخاب برای افرادی که قصد ترک سیگار را دارند، تبدیل می‌کند. در ادامه بیشتر با پاد سیستم و نحوه خرید پاد آشنا می‌شویم.

آشنایی با پاد سیستم‌ها

پادها یکی از پرطرفدارترین محصولات در دنیای ویپینگ هستند. پاد سیستم‌ ها با توجه به ویژگی‌ها و قابلیت‌هایشان، از قیمت‌های متفاوتی برخوردار می‌باشند. البته اشتباه نکنید، پاد ارزان قیمت به معنای ضعیف بودن محصول نیست. بلکه شما با خرید یک پاد ارزان قیمت نیز می‌توانید از اصلی‌ترین عملکرد آن یعنی ویپینگ برای جذب نیکوتین لذت ببرید.

شاید بتوان پادها را بهترین جایگزین برای سیگار و قلیان معرفی کرد. زیرا این مدل می‌تواند بیشتر از انواع دیگر ویپ، نیکوتین را جذب بدن کند. علت این امر مربوط به استفاده از سالت نیکوتین به جای سایر انواع جویس است.

پاد سیستم‌ها توسط برندهای مختلفی تولید می‌شوند. از معروف‌ترین و معتبرترین برندهای تولیدکننده این محصول می‌توان به پاد ویپرسو، پاد ویپ گیگ، پاد یوول و پاد ووپو اشاره کرد.

 

ساختار اصلی پاد

پادها با وجود تفاوت‌هایی که با یکدیگر دارند، از ساختار اصلی مشابهی تشکیل شده‌اند. در ادامه بیشتر با اجزا اولیه و تشکیل دهنده پاد سیستم آشنا می‌شویم.

اتومایزر: اتومایزر حرارت مایع جویس را بالا برده و آن را آماده تبخیر می‌کند.

کویل: داغ شدن کویل در پاد باعث تبخیر مایع جویس می‌شود. کویل را می‌توان پیوند دهنده عملکرد مخزن و اتومایزر دانست.

مخزن: محل نگهداری جویس در پاد، مخزن است. سایز مخزن‌ها در مدل‌های مختلف پاد، متفاوت خواهد بود. مخزن با نام کارتریج نیز شناخته می‌شود. شما می‌توانید هر جویسی با اسانس دلخواه خود را برای ویپینگ انتخاب کنید. در کارتریج پادها به جای E-juice از سالت نیکوتین استفاده می‌شود.

باتری: منبع تامین انرژی در پادها و ویپ‌ها برای انجام فرایند تبخیر، باتری است. اکثر پادها دارای باتری قابل شارژ هستند. میزان آمپر و ظرفیت باتری‌ها بسته به مدل پاد متفاوت خواهد بود. البته در پادهایی که باتری آنها قابل شارژ مجدد نیست، بعد از اتمام تعداد پاف‌های از پیش تعیین شده، دستگاه غیرقابل استفاده است.

تفاوت پاد سیستم و انواع دیگر ویپ

اصلی‌ترین تفاوت این دو محصول در نوع جویس مورد استفاده برای آنهاست. در پاد سیستم‌ها امکان استفاده از سالت نیکوتین وجود دارد. ویپ‌های معمولی ازسایر انواع Juice و E-juice استفاده می‌کنند. نیکوتین سالت این امکان را به شما می‌دهد که بدنتان سطح بالایی از نیکوتین را دریافت کند.

البته برخلاف ویپ‌های معمولی، ویپینگ با پاد سیستم بخار زیادی تولید نمی‌کند. به همین دلیل خرید پاد برای افرادی که تازه با ویپینگ آشنا شدند، افرادی که علاقه به تولید بخار زیاد دارند و همچنین کسانی که اهل سیگار و قلیان نیستند، انتخاب مناسبی نخواهد بود.

 

مزایای استفاده از پاد

اولین و مهم‌ترین مزیت استفاده از پاد، امکان استفاده از آن به جای سیگار و قلیان است. چرا که میزان نیکوتین دریافتی از پادها با نیکوتین این دخانیات برابر است. همچنین با خرید پاد به جای سیگار می‌توانید خود و اطرافیانتان را از شر بوی بد و آزاردهنده سیگار خلاص کنید.

مزیت دیگر پاد، اندازه کوچک و طراحی زیبا و چشم‌نواز آن است. پادها به راحتی قابل حمل در جیب شما هستند. امکان استفاده از آنها در هر مکانی اعم از خانه، میهمانی و محیط کار وجود دارد.

همچنین استفاده از پاد بسیار راحت بوده و برخلاف برخی دیگر از مدل‌های ویپ نیازمند انجام تنظیمات پیچیده نیست. این پیچیدگی ممکن است موجب شود که استفاده از محصول برای تازه‌کارها چندان ساده نباشد.

قیمت پادها را می‌توان دیگر مزیت آنها عنوان نمود. در طولانی مدت استفاده از پاد ارزان قیمت‌تر از سیگار یا قلیان خواهد بود. در نتیجه این محصول برای فرد مقرون به صرفه‌تر است.

اهمیت انتخاب فروشگاه معتبر

اگر شما با بازار ویپ و پاد آشنایی نداشته باشید، این احتمال وجود دارد که برای یک محصول نامناسب، هزینه‌ای گزاف پرداخت کنید. اینجاست که اهمیت خرید از یک فروشگاه معتبر و متعهد مشخص می‌شود.

فروشگاه گرند ویپ یکی از بهترین فروشگاه‌ها در زمینه فروش انواع ویپ و پاد است. شما می‌توانید مشخصات کامل هر محصول را در سایت فروشگاه مشاهده نمایید. همچنین برای خرید انواع پاد ارزان قیمت، با کیفیت بالا و تضمین اصالت کالا کافی است که به سایت گرند ویپ مراجعه نمایید.

ممکن است بسیاری از افراد قصد خرید پاد داشته باشند، اما اطلاعات آنها برای انتخاب نهایی کافی نباشد. در چنین شرایطی مشاوران سایت گرند ویپ آماده ارائه مشاوره و خدمات به تمامی خریداران عزیز می‌باشند.

 

سخن پایانی

در این مطلب شما را با پادها آشنا نموده و درباره مزایای خرید پاد صحبت کردیم. البته به خاطر داشته باشید که زیاده‌روی در استفاده از هر کالایی می‌تواند برای شما آسیب‌زا باشد. استفاده از ویپ و پاد نیز از این قاعده مستثنی نمی‌باشد. برای کسب لذت و کاهش هر نوع آسیب بدنی از استفاده بی‌رویه از این محصولات پرهیز نمایید.



Source link