نحوه ورود به بازار کار درب اتوماتیک چگونه است؟


امروزه تجهیزات پیشرفته، زندگی را برای انسان‌ها سهل کرده و همه افراد برای داشتن این آسایش و آرامش، به دنبال نصب و راه‌اندازی این ابزارها هستند. درب اتوماتیک نیز جزء آن دسته از ابزارها و تجهیزاتی است که به محض ورود، توانست کاربردهای فراوانی داشته باشد. امروزه کمتر خانه‌ای را مشاهده می‌کنید که جهت عبور و مرور راحت ساکنین از این درب‌های اتوماتیک استفاده نکرده باشند. همچنین در اغلب موارد، بسیاری از صاحبین کسب‌وکارها برای مغازه خود از کرکره برقی یا جک برقی گرفته‌اند که کار را سهل و آسان می‌کنند. بنابراین با توجه به نقش مهم درب‌ها و کرکره‌های اتوماتیک و برقی، نصابان و تعمیرکاران این حوزه درآمد خوبی دارند. چرا که در اغلب موارد همه افراد و ساکنین یک ساختمان برای نصب، سرویس و تعمیر درب اتوماتیک به این افراد کاربلد و خبره نیاز دارند. بنابراین اگر شما هم به دنبال آموزش درب اتوماتیک هستید، با ما در ادامه مطلب همراه باشید. چرا که در ادامه نحوه ورود به بازار کار درب اتوماتیک را به طور کامل شرح خواهیم داد.

درآمد نصاب درب اتوماتیک چقدر است؟

امروزه با افزایش نصب درب‌های اتوماتیک و کرکره برقی، کار نصاب‌های این حوزه به نسبت افزایش پیدا کرده و رونق گرفته است. این روزها اغلب ساکنین ساختمان‌های قدیمی برای راحتی کار خود و عبور و مرور ساده‌تر، درب ورودی پارکینگ خود را نیز اتوماتیک کرده‌اند. بنابراین علاوه بر ساختمان‌های نوساز، ساختمان‌های قدیمی نیز نیازمند این خدمات هستند. در حقیقت درب‌های ریموت یا همان اتوماتیک علاوه بر تسهیل فرآیند عبور و مرور خودرو، موجب امنیت بیشتر نیز می‌شود. به همین منظور بسیاری از افراد همیشه طرفدار نصب این درب‌ها برای ساختمان یا کرکره برقی برای مغازه خود هستند. نصب این تجهیزات پیشرفته کار هر کسی نیست و حتما باید افراد متخصص و نصاب درب اتوماتیک این کار را انجام دهند. بنابراین شما با آموزش درب اتوماتیک در آموزشگاه سروش جاوید یا آموزش پکیج می‌توانید درآمد بسیار بالایی را در طی یک ماه و یک سال به دست بیاورید.

در حقیقت یکی از پردرآمدترین مشاغل فنی در ایران، نصاب حرفه‌ای درب اتوماتیک و جک برقی است. این افراد در طول یک ماه می‌توانند درآمدی 25 میلیون تومان به بالا را تجربه کنند. این عدد و درآمد در ایران شاید بسیاری را شگفت‌زده کند. اما برای ورود به این حوزه و بازار کار باید چه کاری انجام داد؟

مراحل و روش‌های ورود به بازار کار درب اتوماتیک

شما به روش‌های مختلف می‌توانید به بازار کار درب اتوماتیک ورود پیدا کنید و به سرعت به درآمدهای بالا دست پیدا کنید. برخی از روش‌های ورود به این بازار کار به شرح زیر است:

شرکت در دوره آموزشی

آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای بسیار زیادی وجود دارند که دوره آموزشی درب اتوماتیک و کرکره برقی را برگزار می‌کنند. شما با شرکت در این دوره‌ها می‌توانید صفر تا صد مهارت نصب، سرویس و تعمیر درب اتوماتیک و کرکره برقی را آموزش ببینید و سپس به بازار کار ورود پیدا کنید. یکی از آموزشگاه‌های خوب که شما می‌توانید در دوره آموزش درب اتوماتیک شرکت کنید، آموزشگاه سروش جاوید است.

شاگردی نزد افراد خبره و کاربلد

پس از آموزش شما می‌توانید برای مدت زمان مشخص و کوتاهی نزد افراد کاربلد و خبره کارآموزی کنید. تمام فوت و فن کار را از آنها آموزش ببینید و سپس به صورت مستقل وارد بازار کار شوید. در این حالت تجربه و سابقه شما بیشتر خواهد شد و افرادی بیشتری برای نصب، سرویس و تعمیر به شما اعتماد می‌کنند.

اجاره مغازه

پس از آموزش و کارآموزی، حال شما می‌توانید به صورت مستقل یک مغازه کوچک را اجاره کنید و فعالیت‌تان را در آن آغاز کنید. فراموش نکنید برای شناخته شدن، تبلیغات حرف اول و آخر را می‌زند. اما چطور می‌توان تبلیغات را انجام داد؟ برای این منظور کافیست از روش‌های مختلفی نظیر پخش تراکت، بیلبورد و شبکه‌های اجتماعی بهره بگیرید.

در صفحه اینستاگرامی خود، نمونه کارهای نصب و راه‌اندازی کارهایتان را بارگذاری کنید. در نتیجه شما را سایرین می‌شناسند و برای انجام امور مرتبط نصب، سرویس و تعمیر درب اتوماتیک و کرکره برقی با شما تماس حاصل می‌کنند.

 

شغل نصب درب اتوماتیک مناسب چه کسانی است؟

اما آیا تنها علافه می‌تواند زمینه‌ساز شروع دوره آموزش درب اتوماتیک باشد یا خیر؟ به طور کلی همه افراد با توجه به میزان علاقه و استعدادی که در خود می‌بینند، می‌توانند در این دوره شرکت کنند اما باید بدانید که همه در این شغل موفق نمی‌شوند. شغل نصب درب اتوماتیک برای افراد زیر می‌تواند مناسب باشد:

  1. افرادی که به نصب درب‌های اتوماتیک علاقه داشته و استعداد یادگیری این مهارت را دارند.
  2. به طور کلی با برق‌کشی ساختمان به خوبی آشنایی دارند.
  3. افرادی قصد دارند مهارت خود را در زمینه برق و خدمات مربوط به ساختمان افزایش دهند.
  4. افرادی که دانش کافی درباره برق‌کشی ساختمان یا نصب درب اتوماتیک ندارند اما قصد دارند یک شغل تخصصی و پولساز در آینده داشته باشند.
  5. افراد علاقه‌مند به مشاغل مرتبط با خدمات ساختمان و برق
  6. سرمایه اولیه کمی دارند.

مزایای شرکت در آموزش درب اتوماتیک آموزشگاه سروش جاوید

همانطور که بیان شد، آموزش درب اتوماتیک را در آموزشگاه سروش جاوید می‌توانید آموزش ببینید. اما مزایای شرکت در دوره سروش جاوید چیست؟ برخی از مزیت‌های شرکت در دوره آموز

  • آموزش عملی و تئوری در کارگاه‌های مجهز
  • بهره‌مندی از اساتید مجرب
  • اعطای گواهی نامه معتبر فنی و حرفه‌ای
  • برگزاری کلاس آموزشی با حداقل شرکت کننده جهت بهبود کیفیت آموزش

یادداشت پایانی

همانطور که در این مطلب مطالعه کردید، شما از طریق نصب، راه‌اندازی و تعمیر درب‌های اتوماتیک و کرکره‌های برقی می‌توانید درآمد بالایی کسب کنید. به همین منظور برای ورود به بازار کار نصب درب اتوماتیک و کسب درآمد قبل از هر چیزی باید این مهارت را یاد بگیرید. برای آموزش درب ریموت باید به آموزشگاه‌های معتبر نظیر آموزشگاه سروش جاوید مراجعه نمایید. بنابراین اگر شما هم قصد دارید، وارد حوزه پولساز نصب درب اتوماتیک شوید، باید حتما در یک دوره آموزشی شرکت کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر



Source link