چگونه آرایش زیباتری در اطراف چشممان داشته باشیم؟


آرایش چشم تاثیر زیادی در زیبایی ما دارد، اما زمانی که بتوانیم اطراف این ناحیه را نیز با استفاده از ترفندهای مناسب آرایش کنیم، میکاپ جذاب‌تری خواهیم داشت. به همین دلیل باید با نکاتی که در این مسیر وجود دارد آشنا شویم.

داشتن آرایش اصولی، نیاز به استفاده از تکنیک‌های خاص دارد. اگر می‌خواهید چشم‌های جذاب داشته باشید باید اطراف این ناحیه را نیز میکاپ کنید. در ادامه با روش‌هایی که با استفاده از آن‌ها زیبایی چشمان شما بیشتر دیده می‌شود آشنا می‌شویم برای آگاهی از آن‌ها تا انتهای متن با ما همراه باشید.

رونیکس

نحوه آرایش کردن اطراف چشم

آرایش چشم شامل استفاده از محصولات مختلف مانند سایه و ریمل است اما نباید ناحیه اطراف آن را از یاد ببرید. اگر با استفاده از محصولات مناسب بتوانید عیب‌های ناحیه اطراف چشم را بپوشانید، آرایش شما زیباتر از قبل دیده خواهد شد.

سوال اینجاست که با استفاده از کدام محصولات می‌توان این ناحیه را آرایش کرد به‌گونه‌ای باعث دیده شدن بهتر میکاپ چشم شود؟ محصولاتی که در ادامه معرفی می‌کنیم به شما در این مسیر کمک می‌کنند. این موارد عبارت‌اند از:

پاکسازی دور چشم با محصولات مناسب

اگر می‌خواهید بدون دغدغه، محصولات آرایشی برای مدت طولانی‌تری اطراف چشم باقی بمانند، اولین کار شما باید پا‌ک‌سازی این ناحیه باشد. محصولات مختلفی برای این منظور وجود دارد که از آن‌ها باید به میسلار وارتر و آرایش پاک کن چشم اشاره کرد.

استفاده از کرم آبرسان برای دور چشم

استفاده از محصولات مراقبتی نه‌فقط برای صورت، بلکه برای اطراف چشم نیز اهمیت دارد. اگر بتوانید این ناحیه را با استفاده از محصولاتی مانند کرم‌ آب‌رسان مرطوب ‌کنید، سایر لوازمی مورد استفاده نیز به‌خوبی روی پوست می‌نشینند و نتیجه میکاپ شما بسیار مطلوب خواهد شد.

کرم‌های آبرسان دور چشم اگر پیش ‌از آرایش مورد استفاده قرار گیرند، باعث پر کردن خطوط ریز و درشت این ناحیه نیز می‌شوند. به همین دلیل چهره شما جوان‌تر از قبل دیده خواهد شد. از این‌ رو استفاده از این محصول اهمیت زیادی دارد.

استفاده از پرایمر برای دور چشم

محصولات پایه‌ای برای زیرسازی دور چشم وجود دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها پرایمر است. اگر بتوانید از این محصول برای زیرسازی استفاده کنید نتیجه آرایش اطراف چشم شما تا حد زیادی تمیزتر خواهد شد. همچنین پرایمر به ماندگاری بیشتر محصولات کمک می‌کند.

استفاده از کانسیلر برای دور چشم

اطراف چشم حساس‌ترین ناحیه صورت به‌شمار می‌آید. این بخش ممکن است با مشکلاتی مانند تیرگی، فرورفتگی یا حتی پف مواجه شود. زمانی که می‌خواهید میکاپ حرفه‌ای و کاملی داشته باشید، باید با استفاده از کانسیلر این مشکلات را بپوشانید.

کانسیلر باید یک درجه از رنگ پوستتان روشن‌تر باشد. شما باید مقدار کافی از این محصول را زیر چشم و روی پلک بزنید تا تیرگی و پف این نواحی به‌طور کامل گرفته شود.

برای فید کردن کانسیلر، می‌توانید از براش یا بیوتی بلندر استفاده کنید. بهتر است این محصول به‌صورت ضربه‌ای اطراف چشم پخش شود تا پس‌از گذشت مدتی کوتاه، حالت ماسیدگی پیدا نکند و چروک‌ها را بیش ‌از‌ پیش نشان ندهد.

از راه‌کار‌هایی که جلوی نفوذ این محصول به داخل چین‌وچروک‌های اطراف چشم را می‌گیرد و مانع ماسیدگی آن می‌شود باید به استفاده از سایه پودری سفید یا پودر بیک اشاره کرد. این نوع محصولات چربی‌های اضافه کانسیلر را می‌گیرند و باعث ایجاد حالتی مات می‌شوند.

استفاده از مداد ابرو

پر کردن ابرو روش دیگری است که می‌توانید با استفاده از آن، آرایش چشم‌ها را نمایان‌تر کنید. برای این کار می‌توانید از مداد ابرو استفاده کنید. اگر مداد مورد استفاده شما کیفیت بالایی داشته باشد، به‌راحتی می‌توانید با استفاده از آن خطوط لازم را بکشید.

درحال‌حاضر مد ابروهایی که با استفاده از مداد، تمام بخش‌های خالی آن‌ها پر می‌شد گذشته است. در این مرحله شما باید تنها خطوط نازکی بکشید که کاملا شبیه ابروهای خودتان است و به بهتر شدن حالت آن‌ها کمک می‌کند.

استفاده از ریمل ابرو

استفاده از ریمل ابرو

اگر نمی‌توانید از مداد ابرو به‌درستی استفاده کنید، بهترین کار خرید ریمل ابرو است. این محصول به‌خوبی نامرتبی ابروها را اصلاح می‌کند و باعث پرحجم‌تر نشان دادن آن‌ها خواهد شد.

ریمل ابرو در طیف‌های رنگی مختلف تولید می‌شود. به همین دلیل دست شما در انتخاب محصولی کاملا متناسب با رنگ ابروهایتان باز است و باعث می‌شود نازکی آن‌ها دیگر به‌چشم نیاید.

اگر ابروی شما رنگ خاصی ندارد نیز می‌توانید با استفاده از این محصول، به‌طور موقت رنگ آن‌ها را تغییر دهید. این نوع ریمل برای افرادی که از حجم ابروی خود و ظاهر آن ناراضی هستند، گزینه بسیار خوبی به‌شمار می‌آید.

خرید ریمل ابرو نیز مانند سایر محصولات باید از فروشگاه‌های معتبر صورت گیرد تا درصورت استفاده مرتب، باعث آسیب رساندن به ابروی شما نشود. برای این منظور می‌توانید به فروشگاه دیجی‌کالا مراجعه کنید.

با توجه به اینکه ابروها تاثیر بسیار زیادی در زیباتر دیده شدن میکاپ چشم دارند، نباید آرایش این بخش را نادیده بگیرید. ریمل ابرو کار شما در این مرحله تا حد زیادی آسان می‌کند.

استفاده از ژل ابرو

استفاده از ژل ابرو

ابروهای فر و نامرتب، تاثیر نامطلوبی در آرایش چشم دارند. پس باید با استفاده از محصولات مناسب، آن‌ها را صاف کرد به‌گونه‌ای که برای مدت طولانی در همان حالت باقی بمانند.

ریمل‌ها معمولا به پرحجم و مرتب نشان‌ دادن ابرو کمک می‌کنند اما اگر تارهای شما خیلی فر بودند، احتمالا این محصول قابلیت صاف کردن آن‌ها را نداشته باشد. در این زمان، استفاده از محصولاتی مانند ژل و صابون بسیار کاربردی خواهد بود.

استفاده از ژل و صابون برای ابروهای نازک و ضخیم، گزینه مناسبی به‌شمار می‌آید. البته برای ابروهای خیلی نازک، بهتر است ابتدا با مداد یا ریمل، کمی به حجم آن‌ها اضافه کرد تا نتیجه مطلوب‌تری حاصل شود.

ضمن اینکه شما می‌توانید با مراجعه به سالن‌های زیبایی، ابروهای خود را برای مدت طولانی‌ لیفت کنید. لازم است بگوییم لیفت کردن ابروها، باعث جوان‌تر نشان دادن چهره می‌شود. پس در حین آرایش اطراف چشم، استفاده از این محصول را مد نظر داشته باشید.

جمع‌بندی

اگر می‌خواهید در کنار آرایش زیبای چشم، ناحیه اطراف آن را نیز به‌خوبی میکاپ کنید تا زیبایی چشمان شما بیشتر دیده شود، ابتدا باید به پاک‌سازی و زیرسازی این ناحیه بپردازید.

محصولاتی مانند کرم آب‌رسان، پرایمر و کانسیلر عیب‌هایی مانند چین‌وچروک و تیرگی ناحیه اطراف چشم را برطرف می‌کنند. همچنین با استفاده از مداد، ژل یا ریمل ابرو می‌توانید حالت ابروها را مرتب و آن‌ها را پرحجم‌تر نشان دهید تا در نهایت، میکاپی حرفه‌ای و زیبا داشته باشید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر



منبع