بعد از شکستن رژیم کتو چگونه به آن بازگردیم؟

متأسفانه ، بسیاری از مردم می گویند نمی توانند از تقلب خود خارج شده و بر آن غلبه کنند !!! بیایید به حالت Keto برگردیم

پس از انجام تحقیقات و صحبت ، مشخص شد که این افراد روز بعد از زایمان چربی بدن خود را به صفر رسانده اند. به این افراد گفته شده است که بعد از روز شما ، از آنجا که بدن شما مملو از ذخایر گلیکوژن است ، مصرف چربی باعث می شود که این ذخایر گلیکوژن از بین نرود. به همین دلیل نباید چربی مصرف کنید تا آن گلیکوژن از بدن شما خارج شود.

پاسخ این است که این استدلال 100٪ اشتباه است. و دلیل اینکه نمی توانید از صدای جیر جیر خود خارج شوید ، اشتباهی است که مرتکب شده اید.

رژیم غذایی متناوب در مقابل رژیم غذایی کتو 01 - چگونه می توان بعد از شکستن رژیم کتو بازگشت؟

چرا استدلال حذف کامل چربی روز بعد دروغ است؟ به 2 دلیل:

1. هنگامی که ذخایر گلیکوژن بالایی در بدن خود دارید و چربی مصرف می کنید ، اینطور نیست که بدن ابتدا چربی بسوزاند. این هرگز اتفاق نخواهد افتاد.
بدن همیشه ابتدا گلیکوژن و سپس چربی را جذب می کند

2. هنگامی که شما در حال برنامه ریزی چیت بودید به این افراد گفته شد. اطمینان حاصل کنید که میزان کالری دریافتی شما بیشتر از مقدار مورد نظر نیست. و در هر صورت ، هنگام خوردن یوزپلنگ ، از کتوز خارج می شوید و چربی ای که با غذای یوزپلنگ می خورید به صورت چربی ذخیره می شود. روز فرا رسیده است ، مصرف چربی را کاهش دهید و کربوهیدرات را افزایش دهید تا چربی به صورت چربی ذخیره نشود.

از طرف دیگر ، اگر مصرف چربی خود را در روز بعد به صفر برسانید و کربوهیدرات مصرف کنید ، دوباره انسولین را تحریک خواهید کرد. کاهش سطح انسولین ناشی از خواب سریع (شما به خواب رفتید) رژیم کتو را دوباره بالا می برد ، هوس را افزایش می دهد و مشکلاتی را که قبل از رژیم کتو داشتید ایجاد می کند. و این چرخه می تواند چندین روز طول بکشد و شما ممکن است خارج نشوید.

5ec68933f0f41924fd351815 - چگونه بعد از شکستن رژیم کتو برگردیم؟

چگونه می توانیم دوباره به کتوز بازگردیم؟

اولویت شما نباید تخلیه بدن شما باشد. وقتی بدن شما خالی است و بدن شما در حالت کتوز قرار ندارد. در واقع بدن شما از گرسنگی رنج می برد و باعث ایجاد احساس گرسنگی کاذب و مکرر می شود.
ما می خواهیم بدن را در کتوز قرار دهیم. این یک دستور ساده است ، کربوهیدرات کمتری دریافت خواهید کرد و فعالیت بدنی بیشتری خواهید داشت. هنگامی که بدن شروع به سوزاندن ذخایر گلیکوژن در بدن ، کبد ، خون و ماهیچه ها می کند و چربی ها و کتون ها را به عنوان سوخت تشخیص می دهد.

توصیه می شود برای پس از فشار به عنوان جایگزینی برای اشتباه رایج (حذف چربی به طور کلی):

1. تمرینات قدرتی کل بدن (بهترین کار روز بعد تقلب است. مخصوصاً برای افرادی که ورزش می کنند ، این باعث می شود که ذخایر گلیکوژن به طور کامل از بدن ، بدن و ماهیچه ها حذف شود. زمان برای ساختن ماهیچه استفاده کنید.)

این روش همچنین در رژیم های چرخه ای کربوهیدرات (به عنوان مثال آنها دو روز در هفته تقلب می کنند و در آن دو روز تمرینات قدرتی سنگین انجام می دهند ، برای عضله سازی و شروع به سوزاندن). چربی تا پنج روز آینده).

2. گیاهخواری 100٪ پاسخ است. روز بعد ، یک غذای جشن بود. یعنی می توانید از آن حداکثر استفاده را ببرید. (روزه داری به کاهش سطح انسولین بدن کمک می کند و به بدن کمک می کند کتون های تحمل کننده تولید کند.)

روزه گرفتن دقیقاً برعکس کسانی است که مصرف چربی خود را در روز بعد به صفر می رسانند. روزه سطح انسولین را کاهش می دهد ، اما افرادی که چربی را به صفر می رسانند و کربوهیدرات مصرف می کنند ، سطح انسولین خون را افزایش می دهند.

mctoilsportsresearch 1024x683 1 599x400 - چگونه می توان بعد از شکستن رژیم کتو بازگشت؟

راههای تسریع در تقلب

– مصرف روغن mct و قهوه: سرعت تولید کتون را افزایش می دهد. و بلافاصله بعد از چیت به کتوز بازگردید.

دوباره تقلب چیست؟

هنگامی که بدن شما کاملاً با کتو سازگار شد ، می توانید میزان چربی روزانه خود را به میزان کمی کاهش دهید. زیرا بدن دسترسی خوبی به چربی شما دارد و می تواند از مقداری چربی بدن شما به جای چربی که مصرف می کنید استفاده کند. و به همین دلیل ، شما می توانید محتوای چربی خود را پس از مدتی کاهش دهید ، اما نه به طور کامل.
اما هنگام انجام تقلب ، سطح بالای انسولین مانع از دسترسی کامل بدن به ذخایر چربی می شود و این سطح بالای انسولین به شما اجازه استفاده از چربی را نمی دهد. و تنها کاری که باید انجام دهید این است که سطح انسولین خود را کاهش دهید تا بدن شما دوباره از چربی استفاده کرده و کتون بسازد.

شما رژیم کتوژنیک را می دانید و می دانید که 70٪ چربی ، 25٪ پروتئین و 5٪ چربی دارد و وقتی به روز اول رسیدید ، مصرف چربی خود را به صفر می رسانید ، این بدان معناست که 100٪ به پروتئین و کربوهیدرات ها متعهد هستید. ، که انسولین را تحریک می کند ، و هنگامی که سطح انسولین خون شما بالا است ، به بدن شما اجازه نمی دهد که مجدداً به چربی های رژیم کتو دسترسی پیدا کند ، و در عین حال ممکن است به غذا دسترسی نداشته باشید و کالری کمی نیز داشته باشید. به مصرف کنید و سطح انسولین بالایی دارید. در این مرحله بدن به عضله می رود و ماهیچه را می سوزاند ، در حالی که اشتهای شما را تحریک می کند و شما را به چرخه اشتباه پرخوری باز می گرداند.

خلاصه:
روز بعد ، رژیم غذایی شما باید به گونه ای باشد که سطح انسولین خون شما کاهش یابد. این عملیات فقط با رژیم متعادل کتوژنیک یا جشن گرفتن می توان به صورت متناوب انجام داد.

پرطرفدارترین رژیم سال کدام است؟ رژیم کتوژنیک چیست؟


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *