نحوه انتخاب کفش برای ست کردن با انواع لباس‌ها


ست کردن کفش با لباس‌های خود شاید در نظر اول آسان باشد، انتخاب کردن کفش هم رنگ با لباس، اما این راه درستی برای ست کردن کفش‌ها با لباس است؟ خیر، ست کردن کفش مناسب با هر لباسی به این راحتی نیست و نیازمند پیروی از یک سری از نکات مختلف است! این درست است که کفش و لباس هم رنگ زیبا و قشنگ اما این روش همیشه کارآمد نیست. در نظر داشته باشید که شما نیاز به یک کمد پر از کفش ندارید! شما می‌توانید با پیروی کردن از الگوهای مختلف، چندین جفت از کفش را با بساری از استایل‌ها ست کنید و از پوشیدن آنها در کنار هم لذت ببرید!

ما در این مطلب لیستی از بهترین نکات برای ست کردن کفش‌ها با انواع لباس‌ها را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانند به استایل شما جلوه زیبا و خاصی را بدهند که شاید تا به حال تجربه آن را نداشته‌اید! با ما همراه باشید.

انتخاب کردن رنگ مناسب کفش‌ها

همانطورکه گفته شد، همیشه انتخاب کردن کفش هم رنگ با لباس، گزینه خوبی نمی‌باشد! بهترین کار این است که کفش‌های انتخابی شما دارای طیف هم رنگی با لباس شما باشد. به عنوان مثال اگر رنگ اصلی استایل شما آبی آسمانی است، بهترین رنگ برای کفش می‌تواند آبی پررنگ‌تر از آسمانی باشد و یا کم‌رنگ‌تر. با پیروی کردن از این روش، شما می‌توانید در کنار حفظ کردن زیبایی، استایل خود را خاص و بی‌نظیر جلوه دهید!

اگر پیراهن زنانه انتخابی شما دارای رنگ روشن و یا طرح‌های پیچیده‌ای است، بهتر است که از کفش پاشنه بلند و یا بدون پاشنه مشکی برای کامل کردن اسنایل خود استفاده کنید. کفش‌های رنگی می‌توانند استایل شما را بیش از حد شلوغ کند و زیبایی ظاهری را در استایل شما از بین ببرد. همچنین اگر لباس انتخابی شما دارای رنگ خنثی و یا تیره‌تری است، می‌توانید از رنگ‌های پرجلوه و بولدتر برای کفش‌های خود استفاده کنید.

گاهی اوقات از رنگ‌های جذاب‌تر استفاده کنید

برخی اوقات انتخاب کردن رنگ‌های بولدتر می‌تواند گزینه بهتری برای کامل کردن یک استایل زیبا باشد. بیشتر افراد از انتخاب کردن رنگ‌های پر زرق و برق برای کفش‌های خود دوری می‌کنند اما این کار درستی است؟ جواب ساده خیر است! درست است که همیشه انتخاب کردن این رنگ‌ها مناسب نیست اما در برخی مواقع این رنگ‌ها می‌توانند استایل شما را زیر و رو کنند!

به عنوان مثال استفاده کردن از کفش قرمز در کنار یک لباس مجلسی مشکی و یا قهوه‌ای می‌تواند یکی از بهترین ترکیب رنگ‌ها برای یک استایل زیبا باشد. از ترکیب کردن و استفاده کردن از رنگ‌های مختلف نترسید! سعی داشته باشید که با استفاده از سلیقه خود، رنگ‌ها را با یکدیگر ترکیب کنید و استایل مخصوص خود را بسازید.

از ست کردن رنگ لباس با کفش خود پرهیز کنید

فقط تصور کردن پوشیدن لباس‌ها و کفش‌های هم رنگ می‌تواند مقداری عجیب باشد! نه تنها این کار باعث یکدست شدن استایل شما می‌شود، بلکه می‌تواند قدرت خلاقیت شما را نیز زیر سوال ببرد! اگر استایل انتخابی شما دارای بالاتنه آبی رنگ و پایین‌تنه آبی رنگ است، از پوشیدن کفش آبی خودداری کنید. به عنوان مثال اگر استایل انتخابی شما دارای تم اصلی آبی رنگ باشد، شما می‌توانید از رنگ‌های متفاوت استفاده کنید که با رنگ آبی هم‌خوانی دارند اما همرنگ آن نیستند؛ مثل رنگ مشکی.

یکی از بهترین روش‌ها برای خرید پیراهن مجلسی با رنگ‌های متنوع و زیبا، خرید اینترنتی محصولات جین وست است! شما همین حالا می‌توانید از صفحه برند جین وست در دیجی کالا دیدن کنید و بهترین لباس‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های زیبا را خریداری کنید.

از طیف‌های مختلف برای ست کردن کفش‌ها استفاده کنید

بدون شک ست کردن لباس و کفش هم رنگ زیبا است اما این کار باید با اصول درست انجام شود تا از تکراری شدن استایل شما جلوگیری شود! برای این کار شما می‌توانید از رنگ‌های مختلف و یا رنگ‌های هم طیف برای کفش خود استفاده کنید. این روش به شما کمک می‌کند که استایل بهتری برای خود بسازید و حتی از لباس‌ها و کفش‌های از قبل خریده خود استفاده کنید.

به عنوان مثال اگر تم لباس شما صورتی است، شما می‌توانید از کفش‌های صورتی کم‌رنگ برای کامل کردن ست صورتی رنگ خود استفاده کنید. راز این نوع استایل این است که بعد از انتخاب تم رنگی اصلی خود، سعی کنید که تکه‌های لباسی خود در همان طیف رنگی نگه دارید و با استفاده از این ترفند، بهترین استایل را برای خود بسازید!

کفش خود را متناسب با فصل انتخاب کنید

بدون شک انتخاب کردن کفش مناسب با استایل خود، باید بر اساس فصل کنونی و شرایط آب و هوایی باشد. معمولاً در فصل بهار و فصل‌های گرم، شما نیازمند انتخاب کردن کفش‌های سبک‌تر و راحت‌تر هستید. همچنین اگر در ابتدای فصل بهار هستید و آب و هوا مقداری خنک است، می‌توانید از دو مدل کفش‌های زمستانی و تابستانی استفاده کنید.

هم رنگ فصل کنونی لباس بپوشید!

این روش یکی از بهترین روش‌ها برای انتخاب کردن لباس‌های درست برای پوشیدن است! سعی کنید که با استفاده از رنگ‌های موجود در هر فصل، یک استایل زیبا برای خود بسازید. به عنوان مثال، فصل بهار یکی از بهترین فصل‌ها برای جشن رنگ‌آمیزی است و شما می‌توانید تمامی رنگ‌های زیبا را در این فصل مشاهده کنید! سعی کنید که در فصل‌های گرم از لباس‌های رنگی و خنک استفاده کنید. برای ست کردن کفش‌های خود با لباس‌های مناسب برای فصول گرم، از رنگ‌های روشن و شاد استفاده کنید!

همچنین شما می‌توانید در فصول سردتر، از رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای برای انتخاب کفش‌های خود استفاده کنید. همچنین در نظر داشته باشید که کفش‌های دارای چرم و خز مصنوعی یکی از بهترین مدل‌های کفش در فصل زمستان هستند که می‌توانند به زیباتر شدن استایل شما کمک بسیاری کنند.

کلام آخر

همانطور که در این مطلب گفته شد، یکی از بهترین راه‌ها برای ست کردن و ساختن یک استایل زیبا، پیروی از الگو رنگی مناسب است! سعی داشته باشی که از خلاقیت خود برای ست کردن رنگ‌ها و تکه‌های لباسی استفاده کنید تا بتوانید بهترین استایل را برای خود بسازید. از همراهی شما متشکریم!

نویسنده: امیرحسین نظری

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر



منبع