چگونه ووچر بخریم؟ ساده ترین روش خرید ووچر در ایران


حتما تابه‌حال برایتان پیش آمده است که در سایت‌های فروشگاهی خارجی گشت‌وگذار می‌کنید و با مشاهده انواع محصولات جذاب و شیک آه حسرت می‌کشید. بسیاری از ما ایرانی‌ها به‌دلیل وجود تحریم‌های سیاسی و اقتصادی علیه کشورمان، قید خرید آنلاین از سایت‌های خارجی را می‌زنیم؛ درصورتی‌که امروزه روش‌های متعددی از جمله ووچر برای پرداخت‌های بین‌المللی وجود دارد.

ووچر در واقع نوعی کارت شارژ الکترونیکی است که با استفاده از کد ۱۰ رقمی آن می‌توانید انواع تراکنش‌های بین‌المللی انجام دهید. در این مقاله به شما می‌گوییم چگونه ووچر بخریم و بهترین ووچرهای موجود در ایران کدام است. با خواندن مطلب پیش رو دیگر تحریم‌ها روی خرید شما اثر نخواهد گذاشت.

پرفکت مانی و وب مانی؛ بهترین ووچرهای موجود در ایران

اگر در ایران زندگی می‌کنید و قصد هرگونه خریدی از سایت‌های معتبر خارجی دارید، اصلا نگران نباشید. با استفاده از ووچر به‌راحتی می‌توانید تحریم‌ها را دور بزنید و تراکنش‌های مالی بین‌المللی انجام دهید. قبل از اینکه به سوال چگونه ووچر بخریم، پاسخ دهیم، بهتر است با انواع ووچر موجود در ایران آشنا شوید. پرفکت مانی و وب مانی دو ووچر محبوب در ایران هستند که در ادامه هرکدام از آن‌ها را با هم بررسی می‌کنیم:

  • پرفکت مانی: پرفکت مانی یک سرویس پرداخت آنلاین بین‌المللی است که بستر امن، سریع و بی‌واسطه‌ای را برای تراکنش‌های مالی به وجود آورده است. ووچر پرفکت مانی دقیقا مانند یک کارت شارژ یا چک الکترونیکی است که به کاربران اجازه می‌دهد با هرفردی در دورترین کشور نیز ارتباط مالی برقرار کنند.
  • وب مانی: وب مانی یک سیستم پرداخت جهانی است که در سال 1998 در روسیه ساخته شد. به همین دلیل ایران و سایر کشورهایی که همواره تحت‌تحریم کشورهایی مانند آمریکا هستند، به‌راحتی می‌توانند از خدمات وب مانی استفاده کنند.

با خرید ووچر پرفکت مانی و وب مانی به‌راحتی تحریم‌ها علیه ایران را دور بزنید و تراکنش‌های مالی خود را در سریع‌ترین زمان ممکن در سطح بین‌المللی به انجام برسانید.

خرید مستقیم از صرافی؛ آسان‌ترین روش خرید ووچر

در ایران صرافی‌های متعددی مانند اکس اونیکس وجود دارند که امکان خرید ووچر پرفکت مانی و وب مانی را برایتان فراهم می‌کنند. برای این کار ابتدا باید یک حساب پرفکت مانی در سایت اصلی پرفکت مانی ایجاد کنید. حالا با ساخت حساب کاربری در صرافی مانند اکس اونیکس، گام بعدی در راستای خرید پرفکت مانی را برخواهید داشت. در ادامه راه باید کیف پول صرافی خود را شارژ کنید و با موجودی آن با میزان موردنیاز برای خرید پرفکت مانی اقدام کنید. با انجام همین کار ساده، فقط در عرض ۱۵ دقیقه بعد از ثبت سفارش، می‌توانید نسبت به خرید دلار پرفکت مانی اقدام کرده و این ارز را در حساب کاربری خود داشته باشید.

خرید ووچر بدون احراز هویت با تبدیل ارز دیجیتال

یک روش ایمن و مطمئن برای خرید ووچر پرفکت مانی و وب مانی استفاده از ارزهای دیجیتال است. بعضی از صرافی‌های ارز دیجیتال مانند اکس اونیکس علاوه‌بر امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال، خدمات خرید و فروش ووچر پرفکت مانی و وب مانی را نیز به کاربرانشان عرضه می‌کنند. در یک صرافی مانند اکس اونیکس می‌توانید به‌راحتی نسبت به خرید ووچر بدون احراز هویت و در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام کنید. در این صرافی امکان خرید و فروش ووچر پرفکت مانی با استفاده از ارزهای زیر فراهم شده است:

  • بیت کوین
  • تتر
  • اتریوم
  • دوج کوین
  • ریپل
  • لایت کوین
  • بیت کوین کش
  • ترون
  • بایننس کوین

حالا که دانستیم چگونه ووچر بخریم، وقت آن است که بهترین صرافی را برای انجام این کار انتخاب کنیم. خرید ووچر مانی بدون احراز هویت امنیت بسیار بالایی دارد و اطلاعات آن برای هیچ‌کس قابل‌خواندن نیست. برای تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر می‌توانید از ماشین حساب ارز دیجیتال استفاده کنید تا بدون هیچ‌گونه خطایی مبلغ موردنیازتان را به دست آورید.

اکس اونیکس؛ سایتی مطمئن برای خرید ووچر پرفکت مانی و وب مانی

در این مقاله با بررسی روش‌های خرید و فروش ووچر پرفکت مانی به سوال «چگونه ووچر بخریم» پاسخ دادیم. به‌طورکلی دو روش امن برای خرید پرفکت مانی وجود دارد؛ خرید مستقیم از صرافی و تبدیل ارز دیجیتال به ووچر پرفکت مانی و وب مانی. برای انجام این کار به یک بستر امن، سریع و با رابط کاربری آسان نیاز دارید.

سایت اکس اونیکس یک صرافی ارز دیجیتال است که علاوه‌بر فراهم کردن امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال، خدمات خرید و فروش ووچر پرفکت مانی را هم به شما عزیزان عرضه می‌کنند. با عضویت در سایت اکس اونیکس می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن و با استفاده از کارت‌های بانکی خود ووچر پرفکت مانی بخرید یا ارزهای دیجیتالتان را به پرفکت مانی تبدیل کنید. برای دسترسی به این پلتفرم سریع و ایمن وارد سایت اکس اونیکس به آدرس exonyx.org شوید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر



Source link