صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را خوشایند یا خراب کند. صبحانه باید حداقل 20 درصد از انرژی روزانه شما را تامین کند. در حالی که اکثر مردم به دلیل عدم درک اهمیت این و آن غذا ، از مصرف آن خودداری می کنند یا آن را مفید و مغذی ارائه نمی دهند.

مطالعات نشان داده است که نه تنها صبحانه ، بلکه دفعات و تداوم آن نیز بر تغییرات وزن بدن تأثیر می گذارد. در بسیاری از کشورها عدم خوردن صبحانه گزارش شده است و این وضعیت به طور فزاینده ای در بین نوجوانان شایع است. چندین مطالعه صبحانه را با چاقی و اضافه وزن مرتبط دانسته اند و نخوردن منظم صبحانه یکی از دلایل اضافه وزن و چاقی در نوجوانان است. به

هنگامی که فردی آگاهانه یا اجباری وعده های غذایی را کنار می گذارد ، متابولیسم سوزانده و انباشته می شود. با ادامه غذا ، درصد بیشتری از میزان سوخت و ساز بدن کاهش می یابد. کاهش انرژی برای ماندن زنان 10 ساله ری. نتیجه این عمل توجه به این نکته ضروری است که بدن چربی بیشتری را در بافت های چربی ذخیره می کند و فواید خوردن صبحانه در این مطالعه مشخص شد. به طور متوسط ​​، آنها کمتر از افرادی هستند که عادت به خوردن صبحانه ندارند و برعکس ، افرادی که صبحانه نمی خورند اغلب در طول روز زیاد غذا می خورند. ارزش کم و بدون پول نوبت اوست و این باعث بیماری آنها می شود) ، از جمله دیابت و چربی خون بالا.


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *