دکتر فردولی می گوید: “فقط استفاده از اینستاگرام مضر نیست ، شما از آن استفاده می کنید.” وقتی ما فقط به اثرات منفی بالقوه رسانه های اجتماعی بر نوجوانان نگاه می کنیم ، از راه هایی که می تواند تأثیر خوبی داشته باشد نیز غافل می شویم. دکتر فردولی مطالعاتی را انجام داده است که نشان می دهد محتوای مثبت بدن که طیف وسیعی از اشکال و اندازه ها را به تصویر می کشد و تمسخر مطالب ایده آل نازک می تواند روحیه زنان جوان را افزایش دهد – با وجود اینکه این مطالعه فقط مقدماتی است.

به عنوان افراد ، ما نمی توانیم کنترل کنیم که غول های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام چگونه وارد اتر می شوند یا الگوریتم های آنها چگونه کار می کند. اما به عنوان والدین ، ​​می توانیم تاثیر تصاویری را که می توانند باعث بدتر شدن احساسات فرزندانمان در مورد خود شوند ، به حداقل برسانیم. دکتر رادسکی می گوید ، ابتدا باید نقطه دسترسی به شبکه اجتماعی را کنترل کنیم. اگر فرزندان شما زیر 13 سال دارند ، مجاز به ایجاد حساب شخصی خود نیستند ، زیرا جمع آوری اطلاعات مربوط به کودکان نقض قوانین حریم خصوصی ایالات متحده است.

اگر فرزندان شما به رسانه های اجتماعی علاقه مند هستند زیرا به آنها اجازه می دهد تا در حالی که ما هنوز در بحبوحه همه گیری هستیم با بچه های دیگر ارتباط برقرار کنند ، می توانید آنها را تشویق کنید تا از برنامه هایی مانند iMessage یا FaceTime استفاده کنند که به آنها اجازه می دهد بدون “دوست داشتن یا مقایسه” چت کنند. در رسانه های اجتماعی یا ارسال برای دنبال کنندگان. دکتر رادسکی می گوید این ابزارها همچنین بیشتر مناسب نوع معاشرت هایی هستند که شخصاً انجام می دهند. اگر به چیزی مانند TikTok علاقه مند هستند ، می توانید آن برنامه را با آنها کاوش کنید ، آنچه را که می بینند پیگیری کنید. ، او گفت.

دکتر یولاندا ن. ایوانز ، دانشیار گروه اطفال در دانشگاه واشنگتن ، که متخصص پزشکی نوجوانان است ، می گوید: “شروع به کار در رسانه های اجتماعی فرزند خود در سنین پایین ، ابزاری است که می تواند به عنوان یک ابزار مورد استفاده قرار گیرد. به کودک خود کمک کنید تا در سنین پایین با رسانه های اجتماعی آشنا شود. به عنوان مثال ، او می گوید که اگر کودک خود را مشاهده می کنید که به یک عکس دوستش از یک دوست نگاه می کند ، ممکن است چیزی شبیه این را بگویید: “” من متوجه شدم که عکس بسیار حرفه ای به نظر می رسد ، فکر می کنید چند عکس دارد. بگیرم؟ این به آنها کمک می کند تا درباره آنچه می بینند انتقادی فکر کنند. “

اگر فرزندان شما بزرگتر هستند و از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند ، می توانید آنها را تشویق کنید تا تغذیه خود را تنظیم کنند تا فقط دچار #فیتسپو و اندام فوق العاده لاغر نشوند. دکتر ایوانز می گوید ، سعی کنید برای بهداشت فنی خود الگویی باشید ، چه این قانون خانواده ها این است که هنگام شام تلفن همراه نداشته باشید یا بعد از ساعت 9 شب. به

من توهمی ندارم که دخترانم همیشه از بدن خود احساس رضایت خواهند کرد. من مطمئناً مشتاق نیستم که آنها در رسانه های اجتماعی ظاهر شوند ، به ویژه از منظر امنیت داده ها. اما خوشحالم که می توانم آنها را در حالی که هنوز گوش می دهند مجهز کنم و سلاح هایی را برای دفع ایده آل شکننده در هر کجا که به آنها برخورد کرد ، مجهز کنم.


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *