بهترین متخصص تغذیه و تغذیه در تهران

یکی متخصص تغذیه و تغذیه با علم و دانش او که می تواند به ما در داشتن بدن و ذهن سالم کمک کند ، اکنون ممکن است این س inال در ذهن شما مطرح شود که چگونه کارشناس تغذیه آیا می توانید به ما کمک کنید؟ باید بگوییم که همانطور که می دانید تغذیه تأثیر بسزایی در حفظ سلامتی و نشاط دارد.

یکی متخصص تغذیه خوب اول از همه ، برای کسانی که به دفتر وی مراجعه می کنند یا از رژیم غذایی برای کاهش وزن ، افزایش وزن و غیره می خواهند ، ابتدا وضعیت وی را بررسی کرده و سپس برنامه غذایی مناسب تهیه کنید.

انواع برنامه های رژیم غذایی به شرح زیر است:

  • رژیم کاهش چربی
  • رژیم چاقی
  • رژیم غذایی برای افراد مبتلا به دیابت ، ریفلاکس اسید ، نقرس ، …
  • رژیم های غذایی ویژه ورزشکاران
  • رژیم غذایی برای زنان باردار و شیرده

یک متخصص تغذیه با توجه به سن بیمار ، وضعیت جسمی و روحی ، نوع فعالیت روزانه و غیره یک رژیم غذایی مناسب تهیه می کند و به او کمک می کند تا در طول دوره برنامه خود را دنبال کند. رژیم غذایی و نتایج ایده های ارگانیک.

معاینه تغذیه در منزل

برخی از افراد به دلیل بیماری و مشکلات جسمی خود نمی توانند با مراجعه آنلاین و حضوری به متخصص تغذیه ، برنامه رژیم غذایی را درخواست کنند. این افراد می توانند برای مشورت و ویزیت یک متخصص تغذیه در منزل با پزشک تماس بگیرند ، پس از درخواست بیمار ، یک متخصص تغذیه خوب برای بررسی و بررسی وضعیت بیماری می آید و در نتیجه برنامه غذایی مناسب برای بیمار را برنامه ریزی می کند.

متخصص تغذیه و تغذیه

متخصص تغذیه و تغذیه

آیا رژیم غذایی منحصر به فرد است؟

بله ، زیرا برنامه بر اساس سن ، وزن و وضعیت جسمانی فرد است و ممکن است برنامه خوبی برای دیگران نباشد ، بنابراین نباید رژیم غذایی یکسانی را به اشتراک گذاشت.

بهترین متخصص تغذیه و تغذیه کیست؟

برای انتخاب متخصص تغذیه و رژیم درمانی راه های مختلفی وجود دارد و در مقاله مربوط به متخصصان تغذیه توضیحات جامعی ارائه کرده ایم که در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید برای اطلاعات بیشتر به آنها مراجعه کنید. از طریق وب سایت یا صفحه اینستاگرام پاسخ دهید.

7 نکته رژیم غذایی برای کاهش وزن

1- از هیچ وعده غذایی خودداری نکنید.

متأسفانه ، این دیدگاه اغلب ما را غافلگیر می کند که زمان شروع رژیم غذایی جدید فرا رسیده است. زیرا فقط باعث می شود احساس گرسنگی کنید و بخواهید بیشتر غذا بخورید. در این مورد ، میان وعده ها باید مصرف شوند تا از پرخوری در طول وعده های اصلی جلوگیری شود.

2. گلوتن را از رژیم غذایی خود حذف نکنید.

حذف یکی از گروه های غذایی باعث می شود بدن با مشکلات دیگری روبرو شود. در واقع ، بهتر است افرادی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند ، به جای حذف یک گروه غذایی ، میزان مصرف غذای خود را در هر وعده کاهش دهند.

متخصص تغذیه و تغذیه

3 – از مصرف زیاد غذای سالم خودداری کنید.

در حالی که خوردن غذاهای سالم مهم است ، مصرف بیش از حد آنها نیز می تواند عواقبی داشته باشد و کالری دریافتی و وزن فرد را افزایش دهد.

4- مصرف کربوهیدرات ها ضروری است.

حذف کربوهیدرات ها از رژیم غذایی در ابتدا منجر به کاهش وزن می شود ، اما در نهایت منجر به احساس خستگی ، بی حالی ، تغییرات خلقی و حساسیت می شود. در حقیقت ، این پایدار نخواهد بود و به محض اینکه دوباره غذا خوردن عادی را شروع کردید ، وزن خود را افزایش می دهید.

به هیچ وجه نباید چربی را به طور کامل از رژیم غذایی خود حذف کنید.

بدن برای سوزاندن و سوزاندن چربی به منبع خوبی از چربی نیاز دارد. در حقیقت ، چربی های موجود در آجیل ، دانه ها و کره بادام زمینی به کاهش خطر بیماری های قلبی و جذب ویتامین ها و مواد معدنی کمک می کند. در حقیقت ، مصرف این نوع چربی با سیری ارتباط دارد و به کاهش وزن کمک می کند.

6- این که ورزش می کنید دلیل نمی شود که هر چیزی را که می خواهید بخواهید.

7- به میزان روی ترازو توجه نکنید ، این عادات غذایی است که اهمیت دارد.


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *