کراتین اغلب یک مکمل تقویت کننده عضلات و افزایش عملکرد محسوب می شود. اما آیا کراتین و چربی سوزی ارتباطی با آن دارد و آیا می تواند برای کسانی که به دنبال چربی سوزی هستند مفید باشد؟

همچنین باید اشاره کنیم که هزاران مقاله و مقاله علمی در مورد این مکمل محبوب نوشته شده است. در این مقاله ، ما در مورد آنچه ممکن است نشنیده باشید درباره اینکه کراتین یک مکمل عالی است که به طور غیر مستقیم رشد ماهیچه ها را افزایش می دهد و چربی سوزی را افزایش می دهد (کراتین و چربی سوزی). چربی سوزی) تا زمانی که هدف تمرکز بر سوزاندن باشد چاق

فوایدی که می توانید از کراتین انتظار داشته باشید:

  • افزایش قدرت و توسعه قدرت
  • به طور خاص ، استقامت ماهیچه ها را افزایش دهید و خستگی شدید را کاهش دهید
  • بهبود و هیدراتاسیون بهتر بعد از ورزش

حتی ممکن است جذب و مصرف کربوهیدرات را تسریع کند ، اما آیا هر یک از این مزایا کراتین را به یک مکمل م makeثر تبدیل می کند؟ بله ، به نوعی آنجا

این تأثیرات مثبت بر اساس میزان ورزش و تلاشی است که انجام می دهید ، به این معنی که در واقع نتیجه افزایش یا کاهش وزن نیست. با این حال ، بهتر است قوی شوید ، چه در لبه برش هستید و چه می خواهید توده عضلانی بدون چربی را افزایش دهید. وقتی رژیم می گیرید ، احتمالاً با ضعف های تغذیه ای روبرو می شوید ، بنابراین مکمل کراتین برای تقویت قدرت و جبران این ضعف ها ، شروع خوبی است.

کراتین و چربی سوزی – عوامل مثر بر چربی سوزی کراتین

روی هم رفته ، وقتی صحبت از کراتین و چربی سوزی به میان می آید ، این بدان معنا نیست که کراتین مکمل چربی سوزی است ، اما کراتین با نتایج آن می تواند در طول تمرین شما م effectiveثر باشد ، زیرا برای عضله سازی و کاهش چربی بدن استفاده می شود. خوب.

در واقع ، کراتین به شما این امکان را می دهد تا با شدت بیشتری ورزش کنید. ورزش با شدت بالا منجر به مصرف بیشتر انرژی می شود. بنابراین ، کراتین به شما کمک می کند تا برای تمرین بیشتر وزن خود را کاهش دهید. افزایش سطح تستوسترون نیز منطقی است زیرا نقش تستوسترون در چربی سوزی و عضله سازی بسیار زیاد است.

1. در برابر کمیابی مقاومت کنید

وقتی رژیم می گیرید ، به طور خودکار دچار کمبود مواد مغذی می شوید. رژیم غذایی غنی از غذاهای غنی از کراتین (مانند گوشت قرمز) قطعاً خطر کمبود مواد مغذی ضروری را کاهش می دهد. هرچه کالری بیشتری از دست بدهید ، احتمال دریافت کراتین مطلوب کمتر است.

همچنین نشان داده شده است که مکمل کراتین ضد کاتابولیک است ، نیتروژن عضلات را متعادل می کند و در حین جایگزینی و ترمیم ، تجزیه بافت ماهیچه ای را کاهش می دهد. فعال سازی بسیاری از واحدهای عصبی عضلانی را به طور فعال افزایش می دهد. اگر نگران از دست دادن ماهیچه در حین بریدگی هستید ، مکمل های غذایی یک راه عالی برای محافظت و بهبود سلامت شما هستند.

یک مطالعه نشان داد که 4 هفته ورزش شدید در هنگام قطع با مکمل کراتین ، درصد چربی بدن ، قدرت ماهیچه ها و عملکرد ورزشی را بهبود بخشید.

2. بهبود ریکاوری پس از تمرین

پیشرفت در این زمینه از اهمیت بیشتری برخوردار است. ما می دانیم که کراتین نقش مهمی در متابولیسم بعد از تمرین ، سنتز پروتئین ماهیچه ها و سایر فرایندهای رشد دارد. وقتی سعی می کنید میزان کالری دریافتی خود را متعادل کنید ، تأثیر غیر مستقیم دیگری بر روی از دست دادن عضلات دارید ، بنابراین باید مطمئن شوید که رژیم غذایی شما اهداف عملکردی شما را در تمرین تضعیف نمی کند.

همه آنچه ما در مورد ورزش می دانیم نشان می دهد که بازیابی مهمترین بخش تمرین است در حالی که مدام دست کم گرفته می شود. اگر کراتین بتواند بازیابی را بهینه کند ، که به نظر می رسد همه یافته ها آن را تأیید می کند ، قطعاً ارزش سرمایه گذاری را دارد.

بگذارید به شما بگوییم که وقتی در مورد کراتین و چربی سوزی صحبت می کنیم ، کراتین به طور مستقیم به شما در عضله سازی و چربی سوزی کمک نمی کند ، بلکه به طور غیر مستقیم می تواند به کاهش وزن و چربی شما کمک کند. در حین ورزش ، ماهیچه ها برای ایجاد قدرت در برابر مقاومت یا تمرینات قلبی عروقی به انرژی نیاز دارند و انرژی مصرف شده در حین فعالیت توسط ATP (آدنوزین فسفات) تامین می شود که منبع اصلی انرژی است. انرژی اصلی در تمرین شما.

هنگامی که انرژی شما به پایان می رسد و انرژی اضافی برای انجام چند تکرار و ست ندارید ، این جایی است که مکمل کراتین می تواند با تأمین منبع فوری ATP نقش مهمی را ایفا کند. هرچه انرژی بیشتری داشته باشید ، تعداد تکرارهای بیشتری را می توانید انجام دهید ، انقباضات ماهیچه ای بیشتری دارید و این به طور غیر مستقیم به عضله سازی کمک می کند.

کراتین برای سلامتی

علاوه بر اثرات مثبت مصرف کراتین ، شما همچنان می خواهید رژیم غذایی خود را برای سلامتی طولانی مدت حفظ کنید. امیدوارم آنچه را که برای حفظ و رشد ماهیچه ها در حین عضله سازی بهترین کار را می کند ، در بهترین حالت انجام دهید.

این مکمل به عنوان ترکیبی از ماهیچه ها و قدرت شناخته می شود ، اما کراتین به جز نام آن یک ویتامین است: دارای اثر محافظتی بر قلب و اعصاب است و همچنین یکی از مهمترین آنهاست. موثرترین و مهمترین آنتی اکسیدان هر مکمل در فروشگاه.

خلاصه:

فواید داشتن قلب سالممکمل کراتین سطح انرژی کاردیومیوسیت ها و سلول های اندوتلیال ، سلامت شریان ها را افزایش می دهد و علائم خطر ایسکمی/تصلب شرایین را بهبود می بخشد. به زبان ساده ، شما می توانید یک قلب سالم داشته باشید.

رشد را تسریع کرده و از نورون ها محافظت می کند: محافظت عصبی چیزی نیست که ما معمولاً برای آن کراتین مصرف می کنیم ، اما برای رشد عصبی و رشد سلول های عصبی ضروری است و کمبود آن یک مشکل جدی است. بنابراین مکمل ها یک انتخاب عالی هستند – به ویژه از آنجا که کمبود انرژی و کاهش متابولیسم کربوهیدرات ها عوامل اصلی در بیماری های دژنراتیو (از دست دادن نورون های مغزی) هستند.

انرژی سلولی اصل داستان است: مکمل ها به طور قطع سطح انرژی سلولی را افزایش داده و خطر مرگ و تخریب سلولی را کاهش می دهند. به بیان ساده ، سلولهای سالم به معنای یک فرد سالم است.

اینها تنها چند مورد از هزاران مزایای مکمل های کراتین برای سلامتی شما هستند ، اما مهم است که توجه داشته باشید که این واقعیت را نقض می کند که کراتین یک مکمل یک طرفه است. همه می دانند که کراتین فراتر از یک مکمل عضله سازی است.

آخرین کلمات در مورد کراتین و چربی سوزی

در حالی که بسیاری از مکمل ها برای بسیاری از افراد عوارض جانبی دارند ، کراتین یکی از م effectiveثرترین اما کم مصرف ترین مکمل های موجود در بازار است. به این معنا که مردم هنوز به ارزش واقعی آن پی نبرده اند.

استفاده از کراتین به عنوان یک مکمل تقویت کننده عضلات یک راه عالی برای افزایش و افزایش اثرات مثبت ورزش است ، اما مزایای شگفت انگیز این مکمل را پنهان می کند. این مکمل موضوع هزاران مطالعه بوده است که مزایای مثبت آن را به طور گسترده از طریق تعامل با سایر سیستم ها نشان می دهد.

گردآوری و ترجمه: elmevarzesh.com
Mechanicalandstrength.com/articles/can-creatine- be-used-for-fat-loss-loals
noni4all.com/creatine-for-weight-loss.html
visualimpactfitness.com/ آیا شما باید سعی کنید وزن خود را کاهش دهید؟



0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *