سیم‌ و‌ کابل برق را از کجا سفارش دهیم؟


موقعی که می‌خواهیم سیم و کابل بخریم، باید در مورد دو مسئله اطلاعات کافی داشته باشیم: یکی این‌که چه سیم و کابلی بخریم که به دردمان بخورد؟ دوم هم این‌که سیم و کابل را اصلا از کجا بخریم؟

وقتی سری به بازار می‌زنید، احتمال دارد از تنوع سیم و کابل شوکه شوید. ده‌ها برند مختلف انواع گوناگونی از سیم و کابل را تولید می‌کنند که هر یک به درد کاری می‌خورد. یکی کابل تفلن خوبی است، دیگری کابل فرمان است، یکی برای کابل‌کشی در زیرزمین ساخته شده و آن یکی در داخل ساختمان به کار می‌رود. این‌که کدام یک از این‌ها نیاز شما را برطرف می‌کند، بعد از مشورت با متخصص مشخص می‌شود. اما سوال مهم‌تر این است که برای خرید سیم و کابل کجا بهتر است؟ یعنی به چه جایی مراجعه کنیم که هم قیمت‌های مناسبی داشته باشد و هم تنوع محصولاتش راضی‌مان کند؟ در ادامه به این سوال پاسخ داده‌ایم.

خرید سیم و کابل به‌صورت حضوری

در شهرهای کوچک معمولا مغازه‌های فروش کالای برق پراکنده هستند و باید به یک یک آن‌ها مراجعه کنید تا محصول مدنظرتان را بیابید. در شهرهای بزرگ اما وضعیت فرق می‌کند و فروش اجناس متمرکزتر است. یعنی یک خیابان یا محله به فروش کالایی مشخص اختصاص یافته است.

رونیکس

به عنوان مثال در شهر تهران، محله «لاله زار» که خود متشکل از خیابان‌های لاله زار شمالی و جنوبی است، بورس فروش کالای برق است. هر سیم و کابلی را که بخواهید می‌توانید در این منطقه پیدا کنید. لاله زار از محله‌های قدیمی تهران بوده و دهه‌ها است که مرکز اصلی فروش و توزیع انواع سیم و کابل به سراسر کشور به شمار می‌رود. خیلی از فروشگاه‌های معتبر کالای برق در این محله قرار دارند و تقریبا هر محصولی را که بخواهید آن‌جا پیدا می‌کنید.

تنها مشکلی که وجود دارد، فراوانی اجناس فیک و تقلبی است. متاسفانه در لاله زار خیلی از محصولات به اسم برندهای مطرح به فروش می‌رسند، اما در واقع غیراورجینال هستند. همچنین دیده شده که بعضا قیمت‌ها بالاتر از نرخ عرفی است و وجود دلالان در بازار باعث شده که قیمت کابل برق و سیم برق در برخی از فروشگاه‌ها به شکل غیرمنطقی بالا رود. به همین خاطر است که خیلی‌ها ترجیح می‌دهند محصول مدنظرشان را به شیوه دیگری تهیه کنند.

خرید سیم و کابل به شکل اینترنتی

عصر فعلی عصر دیجیتال است و طبیعی است که خرید اینترنتی رونق زیادی داشته باشد. مخصوصا برای خرید کالایی مثل سیم و کابل که جابه‌جایی آن دردسر زیادی دارد، خرید اینترنتی می‌تواند یک جایگزین عالی برای خرید حضوری باشد.

وب‌سایت‌های زیادی وجود دارند که انواع کالای برقی و صنعتی، از جمله سیم و کابل، را عرضه می‌کنند. اگر دقت کنید و خرید خود را از سایت معتبری انجام دهید، محصول مدنظرتان خیلی سریع به دستتان می‌رسد. از میان تعداد زیادی از سایت‌های اینترنتی، می‌توانید خریدی مطمئن را از «سات کابل» داشته باشید.

خرید سیم و کابل از سات کابل

شرکت سات کابل در سال 1401 به عنوان زیرمجموعه شرکت اعتماد کابل رسانا متولد شد و از آن زمان تاکنون توانسته با تولید محصولات باکیفیت، بخش بزرگی از بازار را نصیب خود کند. خوبی سات کابل این است که مشتری می‌تواند سیم و کابل مورد نظر خود را به شکل مستقیم از کارخانه سفارش دهد. یعنی شما به عنوان خریدار می‌توانید انواع سیم و کابل را به همان قیمت کارخانه از فروشگاه اینترنتی سات کابل دریافت نمایید.

چرا خرید اینترنتی از سات کابل؟

خرید اینترنتی سیم و کابل از سات کابل مزایای بسیاری دارد که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. سرعت بالا در خرید و ارسال محصول

وب‌سایت سات کابل به شکلی طراحی شده که خیلی راحت بتوانید خرید خود را در آن انجام دهید و حتی بین محصولات، ویژگی‌ها و قیمت آن‌ها مقایسه نمایید. سرعت ارسال محصولات نیز بالاست و سفارش‌ها در کم‌ترین زمان به دست مشتری می‌رسد.

خرید سیم برق

۲. تنوع زیاد محصولات

تنوع محصولات سات کابل زیاد است و از طریق وب‌سایت این مجموعه به طیف وسیعی از انواع کالای برق، از جمله کابل فرمان ، کابل نسوز، کابل آنتن و سیم و کابل افشان، دسترسی دارید.

۳. خرید به قیمت کارخانه

این مزیت را دست کم نگیرید. سات کابل محصولات خود را به قیمت کارخانه به فروش می‌رساند. در کم‌تر جایی می‌توانید خرید سیم و کابل را به قیمت خرید از سات کابل تجربه کنید.

۴. خدمات پس از فروش عالی

کارشناسان سات کابل با شماره تماس‌های 09013838349 و 02176264937 در کنار شما هستند. می‌توانید چه هنگام انتخاب محصول و چه بعد از خرید محصول، با سات کابل در ارتباط باشید و از خدمات پس از فروش آن استفاده نمایید.

خرید انواع سیم و کابل از سات کابل

در حال حاضر مجموعه سات کابل انواع محصولات از جمله سیم و کابل نسوز، سیم افشان، سیم برق ساختمانی، کابل آنتن، کابل آلومینیومی، کابل شیلد دار ، کابل سه فاز، کابل فرمان و کابل مخابراتی را تولید می‌کند. در صورتی که بخواهید به شکل مستقیم از کارخانه سات کابل با قیمت مناسب هر یک از این کالاها را تهیه نمایید، کافی است مراحل زیر را طی کنید:

  1. به وب‌سایت https://satcable.ir/ مراجعه کنید.
  2. مشخصات محصولات را بررسی کنید.
  3. محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  4. تعداد محصولات مورد نظر خود را تعیین کنید.
  5. اطلاعات تماس خود را وارد کنید.
  6. سفارش خود را ثبت کنید.

خرید کابل برق

موقع خرید سیم و کابل به این نکات توجه کنید

برای داشتن یک انتخاب خوب، موقع خرید سیم و کابل برق برای ساختمان حتما به نکات زیر توجه کنید:

  • به جنس هادی دقت نمایید. خرید سیم و کابل‌ مسی به سیم آلومینیومی و کابل با هادی از جنس قلع ارجحیت دارد.
  • بررسی کنید که سطح سیم و کابل برجستگی یا تورفتگی نداشته باشد.
  • درست است که عایق قطور مقاومت بیشتری به سیم و کابل می‌دهد، اما قطر زیاد سیم و کابل لزوما دلیلی بر کیفیت آن نیست. سعی کنید سیم و کابلی را انتخاب کنید که قطر عایق با اندازه سیم تناسب داشته باشد.
  • اگر سیم را برش دادید و مشاهده کردید که هادی در مرکز سیم عایق قرار است، یعنی کیفیت ساخت کالا بالاست.
  • دقت کنید که سیم و کابل حتما علامت استاندارد داشته باشید.
  • خرید را از فروشگاه معتبر (چه حضوری و چه اینترنتی) انجام دهید. فروشگاهی که خیالتان از بابت اصالت کالاهایش راحت باشید. می‌توانید ضمانت‌نامه محصولات را برای اطمینان از این بابت چک کنید.

سخن پایانی

شاید به نظر نرسد، اما سیم و کابل نقشی حیاتی در یک ساختمان دارند. در واقع مثل قلب تپنده ساختمان عمل می‌کنند و اگر باکیفیت و سلامت نباشند، همه چیز تحت تاثیر آن‌ها قرار می‌گیرد. مخصوصا در رابطه با خطراتی مثل آتش‌سوزی که ارتباط مستقیمی با جنس سیم و کابل دارند، این موضوع اهمیت خود را بیشتر هم نشان می‌دهد.

به همین خاطر در انتها توصیه می‌کنیم که اولا خرید خود را ضمن مشورت با متخصصین انجام دهید، و دوما حتما از مراکز معتبر و مطمئن سیم و کابل بخرید. با خرید سیم و کابل برق به شکل مستقیم و بی‌واسطه از کارخانه (مثل سات کابل) می‌توانید از کیفیت و ایمنی محصولات اطمینان حاصل کنید و قلب تپنده ساختمان خود را برای سال‌های طولانی سالم نگه دارید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر



منبع