بیش از حد شلوغ؟ این نکات را برای ساده کردن رژیم کتوژنیک هدفمند خود امتحان کنید

رژیم کتوژنیک یا رژیم کتو چیست؟ رژیم های معروف به سبک کتو شامل رژیم اتکینز و ساحل جنوبی است. شما میتوانید رژیم اتکینز رو جهت کاهش وزن تجربه کنید. در سال های اخیر، رژیم کتو که با عنوان رژیم کتوژنیک نیز شناخته می شود، یک برنامه محبوب برای کاهش وزن بوده است. این امر به ویژه از آنجا که کربوهیدراتها برای تجدید و ترمیم عضلات ضروری هستند، صادق است. با توجه به تمامی مطالب ذکر شده عنوان کردیم که چگونه رژیم کتوژنیک بگیریم امیدواریم که استفاده از این دست از مطالب برای شما مفید بوده باشد.

تو رژیم کتوژنیک چی بخوریم

رژیم کتوژنیک ۷روزه نی نی سایت با توجه به اینکه سوخت و ساز بدن در راستای وجود دیابت تغییرات بسیاری دارد، افزایش قند خون می تواند سبب به وجود آمدن اختلالاتی در راستای عملکرد انسولین گردد. هنگامیکه اشخاص به تازگی استارت کتوژنیک را زده است، امکان دارد به دلیل اینکه بدن آن ها شوک می شود، تعادلات بدنی آن ها تغییر داده شود که این عملکرد سبب می شود افزایش نمک و دیگر مواد معدنی در بدن آن ها مهم شمرده شود. این امر به ویژه در صورت داشتن بیماری یا سابقه اختلال در تغذیه اهمیت دارد.  C᠎ontent w as c reated with t he help of GSA᠎ Content Generat᠎or D em oversion!

رژیم کتوژنیک چی بخوریم

رژیم کتوژنیک هدفمند (Targeted Ketogenic Diet) برای بدنسازها و کسانی که ورزشهای سبک انجام می دهند مناسب است.در این رژیم به افراد ورزشکار اجازه داده می شود قبل و بعد از ورزش 20 تا 30 درصد کربوهیدرات مصرف کنند تا بتوانند شدت ورزش را افزایش دهند. Optimal clinical management of children receiving the ketogenic diet: recommendations of the International Ketogenic Diet Study Group. The use of diet in the treatment of epilepsy. The Journal of Biological Chemistry. اما با توجه به اینکه میزان پروتئین و چربی این رژیم بالا می باشد، سبب بالاتر رفتن سطح کتون می شود و کاهش یافتن عضلات را به حداقل می رساند.

رژیم کتوژنیک و ورزش

استفاده از پروتئین در این رژیم در حالت متوسط می باشد. نکته حائز اهمیت در راستای شروع رژیم کتوژنیک این است که تا میزان غذایی استفاده کنید که سیر شوید و اندازه مصرفی غذا و کالری خود را کمتر نکنید. اگرچه این رژیم در دهه گذشته به عنوان یک استراتژی کاهش وزن رایج شده است، اما در ابتدا ۱۰۰ سال پیش به عنوان راهی برای کاهش تشنج در افراد مبتلا به صرع طراحی شد. اگرچه گاهی غذا خوردن در بیرون از خانه لذت بخش است، اما سعی کنید تا جایی که میتوانید در خانه غذا بخورید. اگرچه ریزش مو در رژیم غذایی کتوژنیک بسیار نادر است، شما می توانید خطر ریزش مو را با داشتن 8 ساعت خواب در شبانه روز و محدود نکردن بیش از حد کالری ها، کاهش دهید.

بعد از اینکه ان دوره رژیم کربوهیدرات ها به پایان رسید ۲ تا ۳ ماه بعد از آن در موقعیت های متعدد می توانید استفاده از کربوهیدرات ها را داشته باشید. این دسته از عوارض بعد از گذشت ۳ تا ۴ هفته کاملاً برطرف می شود. من کسی را نمی شناسم که بتواند این رژیم را برای مدت طولانی دنبال کند. این رژیم مقدار کربوهیدراتها را به شدت محدود میکند ( حدود ۱۰ درصد ) و به خاطر اینکه بسیاری از غذاها را برای ما ممنوع میکند، استفاده از آن در طولانی مدت بسیار سخت و حتی شاید غیر ممکن باشد.

تلاش کنید در طولانی مدت از انواع مختلف سبزی و گوشت استفاده کنید تا از مواد مغذی و فواید همه آنها برای سلامتی بهرهمند شوید. کراتین فواید و مزایای بسیاری در راستای سلامتی افراد دارد و اگر در کنار رژیم کتوژنیک از ورزش استفاده میکنید استفاده از مکمل کراتین می تواند برای بدن شما مفید باشد. بعد از همه توسط خودم تاثیر زیادی ندارن را انتخاب کنید و انتخاب کنید در کنار همراه خود رژیم کاهش پوند اصولی پاسخ این است خوبی میدن. این عملکرد از طریق محصولات حاصل کتوز صورت میگیرد.

حبوبات رژیم کتوژنیک

به طورکلی این رژیم در حالت عادی کاهش وزن بسیاری به دنبال دارد و نیاز نیست که به محدودیت خاصی در کالری های دریافتی شما صورت بگیرد. کتو به برنامه ریزی و آمادگی زیادی نیاز دارد. برای استفاده از چربی به عنوان انرژی، کبد شما چربی را به موادی به نام کتون تبدیل می کند و به جای گلوکز می سوزاند. این نام از کتوز گرفته شده است که یک فرایند متابولیک است. استفاده از این دسته مکمل ها می توانند میزان کتون های بدن فرد را افزایش دهد و انرژی از دست رفته او را بازگرداند.

اما اگر وضعیت ادامهدار بود بهتر است میزان استفاده از خوراکی های حاوی فیبر بالا را بیشتر کرد. بهتر است برای درمان این عارضه پوستی به پزشک مراجعه کنید. با این حال، طبق تحقیقات معتبر، کره ریسک ابتلا به بیماریهای مزمن قلبی یا دیابت را افزایش نمیدهد. در این روش نه تنها شما بسیاری از غذاها را از رژیم غذایی خود حذف می کنید، بلکه یاد می گیرید با استفاده از غذاهای سازگار با کتو زندگی کنید. اما برای اینکه میزان زیادی از غذاها ممکن است از طریق این رژیم محدود یا حذف گردد، برای اینکه شخص کمبود مواد مغذی و یا فقر آهن در بدن خود احساس نکند، از پزشک مدنظر برای او مکمل های مناسبی را در نظر میگیرد که این دسته از مکملها در تمرین های ورزشی می تواند عملکرد های او را بهبود ببخشد.

استفاده از این روغن در نوشیدنی ها و ماست می تواند میزان ویتامین های موجود بدن افراد را تامین کند و در نهایت میزان انرژی افراد را در هنگام استفاده از رژیم کتوژنیک افزایش میدهد. به دلیل اینکه تمامی گروه های غذایی حتی کربوهیدرات ها در بدن مهم شمرده می شوند و اگر بیماری خاصی ندارید، توصیه ما بر این است که از رژیمی استفاده کنید که سبب به وجود آمدن محدودیت های غذایی در بدن شما نباشد. با توجه به تحقیقات و مطالعهای که بر روی مبتلایان به دیابت در راستای انجام رژیم کتوژنیک صورت گرفته شده، اشخاصی که این بیماری را داشته بعد از رژیم غذایی داروهای خود را قطع کرده اند.

کینوا و رژیم کتوژنیک

با توجه به اینکه چربیهای اضافی با دیابت نوع ۲ و پیش دیابت مرتبط هستند. به دلیل اینکه اگر پروتئین زیاد مصرف شود، سطح انسولین و افزایش پیدا می شود و کاهش کتون ها را به دنبال خواهد داشت. شما قرار است چربی بیشتری و کربوهیدرات کمتری نسبت به معمول مصرف کنید. با این حال، برخی از آنها را با دقت بیشتری به عنوان رژیمهای «کتوش» یا کم کربوهیدرات توصیف میکنند، زیرا کربوهیدراتهای زیادی در آنها وجود دارد که نمیتواند کتوز را القا کند. این کار شبیه به پیروی از یک رژیم غذایی با کالری محدود در تمام روزها است، اما یک مزیت بزرگ دارد و آن این است که شما مجبور نیستید کالری را بشمارید.

ازدواج و رژیم کتوژنیک بیشتر از آنچه فکر می کنید مشترک هستند

بنابراین اگر می خواهید کار راحت تری داشته باشید این رژیم این مشکل را دارد و توصیه نمی شود. خلاصه اینکه انواع مختلفی از رژیم لاغری کتوژنیک وجود دارد. برای اینکه پروتئین بدن تأمین گردد، استفاده از نصف ملاقه آب پنیر در هنگام نوشیدن میلک شیک ها یا ماست و مؤثر واقع شود و مصرف پروتئین روزانه بدن را تامین میکند. در این رژیم طی دوره هایی مصرف کربوهیدرات بیشتر می شود مثلا 5 روز رژیم کتوژنیک و بعد از آن دو روز با کربوهیدرات بالا . مکمل های متعددی که در این راستا مهم شمرده می شوند، منیزیم، روغن MCT، اسید چرب امگا ۳ ، ویتامین دی، آنزیم های گوارشی و مکمل هایی هستند که می توانند عملکرد های ورزشی تقویت کنند.

رژیم کتوژنیک به عنوان یک رژیم چربی سوز شناخته می شود و با استفاده از این رژیم علاوه بر لاغری و کاهش وزن، می توانید بیماری هایی مثل دیابت و پارکینسون را درمان کنید. به همین دلیل رژیم کتوژنیک بر روی دیابت و پیش دیابت بسیار مؤثر است و می تواند آن را بهبود ببخشد. افزایش انرژی از طریق کافئین می تواند میزان انرژی هایی را که در هنگام کاهش چربی در بدن افراد از طریق رژیم کتوژنیک اتفاق می افتد، بهبود ببخشد و عملکرد افراد بهینهتر باشد.

استفاده از رژیم کتوژنیک برای اشخاصی که افزایش وزن بسیاری دارند و به دیابت و دیگر موارد مبتلا هستند، مهم شمرده می شود و اشخاصی که از این طریق تلاش دارند میزان متابولیک به بدن خود را در حد تعادل بگذارند، استفاده از رژیم کتوژنیک برای آنها مؤثر و مفید واقع می شود. هنگامی که این فرآیند اتفاق می افتد، بدن شما در حالت کتوز قرار می گیرد. رژیم غذایی وایت واچرز یک برنامه غذایی بسیار معروف در زمینه کاهش وزن است که هدف آن تصحیح عادات غذایی، سالم زندگی کردن و بهبود سلامت کلی بدن است. حتی مقدار کاهش وزن به واسطه رژیم غذایی و ورزش می تواند کنترل گلیسمی، سلامت کلی و توزیع انرژی در طول روز را در افراد دیابتی بهبود ببخشد. Th​is content was w ri tten ​by GSA​ C​onte᠎nt  G enerator ᠎DE᠎MO!

اگر دیابت یا فشار خون بالا دارید و دارو مصرف می کنید، باید با پزشک خود در تماس باشید تا تغییرات را کنترل کرده و در صورت نیاز داروها را تنظیم کنید. او یک مثال از مردی را برای ما میاورد که هر شب پس از شام یک بستنی دارای ۳۰۰-۵۰۰ کالری نیز مصرف میکند. همچنین برای افرادی که شرایط سلامت خاصی دارند خطرناک است». این رژیم برای ورزشکاران حرفهای و اشخاصی که قصد عضله سازی و بالا بردن حجم عضلات خود را دارند ممکن است مناسب در نظر گرفته نشود.

با این حال، پیروی از آن می تواند پروتکل دشواری باشد. با این حال، دانشمندان پیوندهایی بین مصرف بیش از حد گوشت به طور منظم و مشکلات سلامتی مانند بیماری قلبی، دیابت نوع ۲ و اضافه وزن پیدا کردهاند. در راستای تمامی موارد ذکر شده ممکن است شما نیز به استفاده از رژیم کتوژنیک علاقه پیدا کرده باشید و تصمیم گرفته باشید که برای کاهش وزن خود از این شش راه برای رسیدن به لاغری سریع شما عملکرد استفاده کنید. یکی دیگر ار مکمل های ورزشی مورد نیاز برای افرادی که از رژیم های کتویی پیروی میکنند پروتئین وی است که پروتئین های وی ایزوله از نظر وجود کربوهیدرات حداقل هستند و گزینه مناسبی به شمار میرود.